Ik kijk eigenlijk nooit series, dus heb geen idee wat GoT is.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is geen antwoord op zijn vraag... maar ik ben de slechtste niet, hieronder alsnog de quote, dan mag je zelf alsnog even testen
[..]
Soms duurt het even 10 of 20 seconden als hij op 100% staat ja. Maar meer dan dat heb ik nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef Jiang153 het volgende:
Hebben jullie nu ook dat films opeens niet meer werken, dus dat die wel eerst naar 100% laad maar vervolgens niet afspeelt en er alleen maar "Downloading" staat/.
Weer zo'n loser die de televisie wereld niet begrijpt. Blijf jij maar fijn duur betalen voor blu-ray met lekker veel reclame.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Allemaal mooie praatjes om illegale dingen voor jezelf recht te lullen.
Werkt het inmiddels ook met ondertitels? Ik meen mij te herinneren dat via Chromecast het nog niet werkte met ondertitels erbij.quote:Op maandag 15 september 2014 14:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Soms duurt het even 10 of 20 seconden als hij op 100% staat ja. Maar meer dan dat heb ik nooit meegemaakt.
Gisteren weer een film in full-HD bekeken via de chromecast op de grote plasma!Geweldig programma dit. Tot op heden nog geen haper gehad.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Weer zo'n loser die de televisie wereld niet begrijpt. Blijf jij maar fijn duur betalen voor blu-ray met lekker veel reclame.
Onze wereld wordt sneuer en sneuer. Alles moet maar gratis. WANT ZE HEBBEN TOCH GNEOEG GELD DIE FILMMAFFIA!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad wel 7 hele euro's per maand voor tienduizenden films en series onbeperkt zonder reclame kijken. Hoe is het verder onder je steen?
apple tvquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:29 schreef Ardo het volgende:
ik heb popcorn geprobeerd maar vind het waardeloos...
haperend beeld/geluid
geen ondertiteling bij apple tv
na 20 minuten film kijken stopte de film en kon je weer vanaf het begin beginnen..
laptop crashte....
Met Popcorn betaal je natuurlijk niets wat het nog aantrekkelijker maakt. Ook voor een hele sloot films. Daarnaast heb ik begrepen dat Netflix in de toekomst duurder gaat worden. Als het goed is, is dat in de VS al het geval.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik betaal inderdaad wel 7 hele euro's per maand voor tienduizenden films en series onbeperkt zonder reclame kijken. Hoe is het verder onder je steen?
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:25 schreef videonatic het volgende:
Welk stukje extra hardware moet je kopen voor netflix dan.
...dat geldt voor Popcorn ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.
Ik zeg immers ook "Voor die enkele keer dat ik een film kijk via Popcorn op mijn laptop vind ik het abbo van Netflix inclusief het extra stukje hardware dat ik moet kopen het niet waard."quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dat geldt voor Popcorn ook?
je kunt ook je laptop op de hdmi aansluitenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik iets op mijn tv wil bekijken zal ik toch iets van Chromecast ofzo moeten kopen.
Chromecast is ook nog een optie. Maar het gaat er even om dat je toch iets moet aanpassen. De uitgave is niet onoverkomelijk, maar het ging even om het idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:33 schreef Ardo het volgende:
[..]
je kunt ook je laptop op de hdmi aansluiten
alternatieven zijn: roku/appletv of
SMART-TV
Waar kom je op tienduizenden? Volgens Netflix Nederland kun je er 1599 op dit moment zien. Dat valt dus wel mee/tegen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Welke apparaten zijn te gebruiken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Chromecast is ook nog een optie. Maar het gaat er even om dat je toch iets moet aanpassen. De uitgave is niet onoverkomelijk, maar het ging even om het idee.
En laptop aan de tv hangen vind ik geen optie.
Of een HDMI kabelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar kom je op tienduizenden? Volgens Netflix Nederland kun je er 1599 op dit moment zien. Dat valt dus wel mee/tegen.
http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
Wat isquote:
Dat je het punt totaal niet snapt.quote:
Leg het dan eens uit?quote:
Als je dan al illegaal download was dan op zn minst een vent en geef toe dat t eigenlijk niet mag en dat je er schijt aan hebt in plaats van met vage excuses te komen om het goed te praten.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Die films maken al genoeg winst met de bios vertoningen, tevens besteden ze de dvd/blueray distributie vrijwel altijd uit aan derden en maken ze zelf nieteens zo'n gigantische winst hiermee.
Er is ook zoiets als nuance. Doorrijden bij het tankstation is anders dan het "stelen" van een snoepje bij de Kruidvat. En downloaden is al helemaal niet zo erg. Als je niet veel te besteden hebt is het ook heel erg logisch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
Stop eens met Illegaal gratis te noemen, een gestolen brood is ook niet gratis maar gestolen. En tanken zonder te betalen is ook geen gratis benzine.
Laat dat nou net wél het geval zijn bij Popcorn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:43 schreef trancethrust het volgende:
Prima legaal, zolang je zorgt dat je niet uploadt.
Sleutelwoord is `zorgt'. Het is nog altijd jouw computer en jouw internetverbinding, waar je gewoon baas over bent. Als je niet wilt uploaden dan doe je het niet; het is niet zo dat popcorn dan opeens dienst weigert. Daarom is het volstrekt onjuist en irritant om te zeggen dat torrent/P2P `illegaal' is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Laat dat nou net wél het geval zijn bij Popcorn.
Kun je uploaden dan uitschakelen in Popcorn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:20 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sleutelwoord is `zorgt'. Het is nog altijd jouw computer en jouw internetverbinding, waar je gewoon baas over bent. Als je niet wilt uploaden dan doe je het niet; het is niet zo dat popcorn dan opeens dienst weigert. Daarom is het volstrekt onjuist en irritant om te zeggen dat torrent/P2P `illegaal' is.
Het is sowieso pauperig dus daarom graag die gratis uit de TT veranderen naar illegaal alternatief.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:43 schreef trancethrust het volgende:
Prima legaal, zolang je zorgt dat je niet uploadt.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:08 schreef poker4lifee het volgende:
Krijg een wit scherm als ik het opstart, iemand enig idee wat het probleem kan zijn?na reinstall nog steeds een wit schermpje als ik het opstart.
Geen idee, nooit gebruikt. Maar je hebt vast wel eens van een firewall gehoord. Of het wel of niet in popcorn zelf kan heeft geen invloed op of die software illegaal is; het uploaden door niet rechthebbenden is illegaal, en bij extentie is dus alleen illegaal gebruik van popcorn illegaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Kun je uploaden dan uitschakelen in Popcorn?
Bedrijven als Sony gedragen zich pauperig. Waarom word ik in de bios doodgegooid met 15 minuten reclame als ik al 12 euro heb neergeteld voor die film? Waarom staan er eerst 10 minuten aan trailers van ongerelateerde baggerfilms als ik in de winkel een bluray scoor? Of ironie ten top: waarom kan ik niet door een 30-seconden anti-piratijmelding skippen, en waarom staat het uberhaupt op een bluray, iets met preken en het koor? In het specifieke geval van Nederland: waarom worden we hier collectief van achter genomen met prijzen van minstens 15 euro voor enigszins nieuwe blurays, die op amazon.co.uk voor 4gbp over de plank gaan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is sowieso pauperig dus daarom graag die gratis uit de TT veranderen naar illegaal alternatief.
Dan moet je eigenlijk gewoon niet naar de bios gaan en niet een blu ray kopen en dus helemaal die film niet kijken ipv illegaal. Net als je vaak hoort van een goeie game koop ik maar een slechte of met veel dlc download ik wel maar dan moet je hem gewoon helemaal niet spelen dan geef je een eventueel terecht signaal af wat want als je hem download is het blijkbaar toch wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bedrijven als Sony gedragen zich pauperig. Waarom word ik in de bios doodgegooid met 15 minuten reclame als ik al 12 euro heb neergeteld voor die film? Waarom staan er eerst 10 minuten aan trailers van ongerelateerde baggerfilms als ik in de winkel een bluray scoor? Of ironie ten top: waarom kan ik niet door een 30-seconden anti-piratijmelding skippen, en waarom staat het uberhaupt op een bluray, iets met preken en het koor? In het specifieke geval van Nederland: waarom worden we hier collectief van achter genomen met prijzen van minstens 15 euro voor enigszins nieuwe blurays, die op amazon.co.uk voor 4gbp over de plank gaan?
Newsflash: consumenten worden niet graag genaaid, worden dat nu wel, en gaan dan natuurlijk alternatieven adopteren. De industrie moet zich reformeren; Netflix is een prima ontwikkeling als het gaat om huurfilms/series; rest alleen nog reformering van de koopmarkt. Tot dan blijven mensen rustig torrenten hoor, en dat is zeker niet de schuld van de faciliterende platformen als popcorn.
Het is het gevolg van basale marktwerking en beschikbare technologie, period.
Dat slaat als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk gewoon niet naar de bios gaan en niet een blu ray kopen en dus helemaal die film niet kijken ipv illegaal.
Je zin is wat raar opgebouwd, ik ga maar op de laatste zin af: nee natuurlijk niet. Een download zegt: ik wel best eens kijken, maar ik ben niet bereid te betalen wat ze er in de winkel voor vragen. Daarna kun je pas bepalen hoeveel geld het product waard is, en of je alsnog tot koop overgaat voor de gestelde prijs. Overigens heeft het ecosysteem van downloaden juist een positief effect op de markt als geheel.quote:Net als je vaak hoort van een goeie game koop ik maar een slechte of met veel dlc download ik wel maar dan moet je hem gewoon helemaal niet spelen dan geef je een eventueel terecht signaal af wat want als je hem download is het blijkbaar toch wel de moeite waard.
Nee, dat geeft gewoon aan dat die app geen 79 cent waard is, en bovendien dat hun businessmodel faalt aangezien de moderne techniek diezelfde app voor 0 cent beschikbaar stelt.quote:Wel ben ik het met je eens dat er nog veel kan veranderen, ik zou graag een Netflix Plus hebben dat van mijn part 20,- per maand is maar waar alles opkomt en ook heel snel.
En een keer wat downloaden maakt me niet uit maar heb er wel een hekel aan als mensen gewoon alles downloaden en zelfs hun ipad jailbreaken om een app van 79 cent te kunnen piraten. dat is gewoon triest.
Het is een videostreamingsite als Netflix, je betaalt er niets voor, en het is in beginsel niet illegaal. Het is dus gratis en een alternatief voor Netflix, of je het nu leuk vindt of niet.quote:Als iets tof is steun het dan ook en koop het eens een keer!
Maar de TT is mijn inziens niet correct, maak daar een illegaal alternatief van dan klopt het.
Je brengt het allemaal heel mooi maar het zijn gewoon de standaard smoesje die iedereen gebruiktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken.
[..]
Je zin is wat raar opgebouwd, ik ga maar op de laatste zin af: nee natuurlijk niet. Een download zegt: ik wel best eens kijken, maar ik ben niet bereid te betalen wat ze er in de winkel voor vragen. Daarna kun je pas bepalen hoeveel geld het product waard is, en of je alsnog tot koop overgaat voor de gestelde prijs. Overigens heeft het ecosysteem van downloaden juist een positief effect op de markt als geheel.
[..]
Nee, dat geeft gewoon aan dat die app geen 79 cent waard is, en bovendien dat hun businessmodel faalt aangezien de moderne techniek diezelfde app voor 0 cent beschikbaar stelt.
[..]
Het is een videostreamingsite als Netflix, je betaalt er niets voor, en het is in beginsel niet illegaal. Het is dus gratis en een alternatief voor Netflix, of je het nu leuk vindt of niet.
tuurlijk is het niet legaal. Zowel downloaden als uploaden van dit soort content(wat je beide doet) is illegaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:02 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken.
[..]
Je zin is wat raar opgebouwd, ik ga maar op de laatste zin af: nee natuurlijk niet. Een download zegt: ik wel best eens kijken, maar ik ben niet bereid te betalen wat ze er in de winkel voor vragen. Daarna kun je pas bepalen hoeveel geld het product waard is, en of je alsnog tot koop overgaat voor de gestelde prijs. Overigens heeft het ecosysteem van downloaden juist een positief effect op de markt als geheel.
[..]
Nee, dat geeft gewoon aan dat die app geen 79 cent waard is, en bovendien dat hun businessmodel faalt aangezien de moderne techniek diezelfde app voor 0 cent beschikbaar stelt.
[..]
Het is een videostreamingsite als Netflix, je betaalt er niets voor, en het is in beginsel niet illegaal. Het is dus gratis en een alternatief voor Netflix, of je het nu leuk vindt of niet.
Zwaktebod. Als dit het standaardsmoesje van iedereen is, dan heeft iedereen gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je brengt het allemaal heel mooi maar het zijn gewoon de standaard smoesje die iedereen gebruikt
Dat zeg ik niet, en het TNO onderzoek hierboven spreekt dat vierkant tegen; mensen die downloaden geven gemiddeld juist meer uit aan media dan mensen die niet downloaden.quote:Als je alles voor niets wilt
En dat is simpelweg hun goed recht.quote:dan ben je pauperig bezig en dat staat los van welke prijs wel of niet fair is, Netflix is z'n 8 euro per maand meer dan waard maar goed dan nog heb je mensen voor wie dat ¤ 7,99 te veel is en die downloaden alles.
Gast je bent echt ergquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:21 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zwaktebod. Als dit het standaardsmoesje van iedereen is, dan heeft iedereen gewoon gelijk.
[..]
Dat zeg ik niet, en het TNO onderzoek hierboven spreekt dat vierkant tegen; mensen die downloaden geven gemiddeld juist meer uit aan media dan mensen die niet downloaden.
[..]
En dat is simpelweg hun goed recht.
Prima, mooie oplossing om het legaal te maken! Iedereen blokkeert het uploaden van popcorn in zijn firewall.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:37 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gebruikt. Maar je hebt vast wel eens van een firewall gehoord. Of het wel of niet in popcorn zelf kan heeft geen invloed op of die software illegaal is; het uploaden door niet rechthebbenden is illegaal, en bij extentie is dus alleen illegaal gebruik van popcorn illegaal.
Verder kunnen P2P, torrents, en popcorn met upload gewoon compleet legaal zijn, met wijdverspreid geaccepteerd gebruik. Denk bv. aan bitcoin, het updaten van MMORPG clients, Skype, Spotify, ...
Die hebben we ook al hoor, je hebt vast ook wel gehoord van usenets. Daar betaal je een tientje per maand om naar hartelust van alles te downloaden en niets, maar dan ook niets, te uploaden. Liep zo'n 15 jaar voor op Netflix, gewoon om maar te illustreren hoe bizar langzaam die industrie zich vernieuwt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima, mooie oplossing om het legaal te maken! Iedereen blokkeert het uploaden van popcorn in zijn firewall.
Wat nou excuses? Ik vergeet dat argument soms, koop er 1 in de mediamarkt, en raak weer geirriteerd. Ga ik daarom downloaden? Nee. Ga ik daarom mijn shit uit het buitenland importeren? Ja. Wie gaat er vervolgens klagen om teruggelopen verkoop wegens downloaden? De industrie. Die gasten moeten naar hun eigen faalgedrag kijken om te zien waarom ze steeds minder verkopen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:35 schreef Confetti het volgende:
De eindeloze discussie. Geef inderdaad gewoon toe dat de pakkans 0,0 is en je het daarom doet.
Al die bullshit excuses over reclame op blu-ray films zijn echt lachwekkend. Alsof je zonder die reclames wel 100e per maand zou uitgeven voor een paar leuke filmavonden.
Ohja, mensen die niet downloaden hebben over het algemeen geen enkele interesse in media-entertainment. Daarom geven ze er gemiddeld nog minder aan uit dan downloaders.
Goed geinformeerde posting. Ga zo doorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
tuurlijk is het niet legaal. Zowel downloaden als uploaden van dit soort content(wat je beide doet) is illegaal.
Daar kun je legaal streaming video mee kijken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die hebben we ook al hoor, je hebt vast ook wel gehoord van usenets. Daar betaal je een tientje per maand om naar hartelust van alles te downloaden en niets, maar dan ook niets, te uploaden. Liep zo'n 15 jaar voor op Netflix, gewoon om maar te illustreren hoe bizar langzaam die industrie zich vernieuwt.
Geen idee, nooit gebruikt (technisch gezien kan het wel). Morpheus en Kazaa deden dat ook al volgens mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar kun je legaal streaming video mee kijken?
Topic titel is prima. Je betaalt er geen geld voor dus het is gratis. Dat het niet mag, wil niet zeggen dat het niet gratis is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk gewoon niet naar de bios gaan en niet een blu ray kopen en dus helemaal die film niet kijken ipv illegaal. Net als je vaak hoort van een goeie game koop ik maar een slechte of met veel dlc download ik wel maar dan moet je hem gewoon helemaal niet spelen dan geef je een eventueel terecht signaal af wat want als je hem download is het blijkbaar toch wel de moeite waard.
Wel ben ik het met je eens dat er nog veel kan veranderen, ik zou graag een Netflix Plus hebben dat van mijn part 20,- per maand is maar waar alles opkomt en ook heel snel.
En een keer wat downloaden maakt me niet uit maar heb er wel een hekel aan als mensen gewoon alles downloaden en zelfs hun ipad jailbreaken om een app van 79 cent te kunnen piraten. dat is gewoon triest.
Als iets tof is steun het dan ook en koop het eens een keer!
Maar de TT is mijn inziens niet correct, maak daar een illegaal alternatief van dan klopt het.
Mooie discussie, moet zeggen dat ik sinds Netlfix heb ik niks meer download qua series. Jullie?quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Topic titel is prima. Je betaalt er geen geld voor dus het is gratis. Dat het niet mag, wil niet zeggen dat het niet gratis is.
Er wordt hier sowieso een heleboel onzin uitgesproken.
Downloaden van content is tegenwoordig ook illegaal, dus wat maakt het uit of je het uploaden van een torrent uitschakelt? Vroeger (tot april dit jaar) was dat anders, maar tegenwoordig zijn zowel downloaden als uploaden illegaal. In je firewall het uploaden blocken heeft dus geen nut.
Even in tegenstelling tot wat hier eerder werd gezegd.
Ik vind ook de hele discussie tussen het wel of niet betalen voor films d.m.v. het gebruik van Popcorn of het gebruik van Netflix is totale onzin. Wil je het met elkaar vergelijken, moet je een vergelijkbaar aanbod hebben en dat is niet het geval. Popcorn heeft veel meer nieuwe films. Ik kan me best voorstellen dat het een reden is waarom mensen niet voor Netflix willen betalen. Het is iets wat mij ook tot nu toe nog tegen houdt.
Daarnaast is Netflix eigenlijk gewoon een online verhuurbedrijf wat vrij weinig met de inkomsten van filmmaatschappijen te maken heeft.
"Je bent te gierig om die 8 euro voor Netflix neer te leggen". Bullshit, want Netflix heeft misschien een aanbod wat jij niet interessant vindt. Wat ik mij overigens goed kan voorstellen.
Je zou het wel kunnen vergelijken met het huren in een (online) videowinkel. Het aanbod daar is veel actueler. Net als bij Popcorn. Videoland heeft een "unlimited" abonnement bij hun nieuwe verhuurdienst. Dat is veel interessanter als je naar de nieuwste films wilt kijken. Voor 10 euro heb je daar een abonnementje. Overigens heb je dan ook al keuze uit bijna 1300 films inmiddels die veel actueler zijn dan die van Netflix.
Overigens is Videoland Unlimited nog wel in beta versie volgens de site.
Ik wil iedereen die hier zijn Netflix abonnementje loopt te promoten wel eens horen hoe ze actuele films kijken. Aangezien dat de echte vraag is. Niet of je te gierig bent om 8 euro te betalen. Gaan ze dan naar de winkel voor de Blueray/DVD?
PUCquote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil iedereen die hier zijn Netflix abonnementje loopt te promoten wel eens hor en hoe ze actuele films kijken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:52 schreef Komakie het volgende:
Ik wil iedereen die hier zijn Netflix abonnementje loopt te promoten wel eens horen hoe ze actuele films kijken. Aangezien dat de echte vraag is. Niet of je te gierig bent om 8 euro te betalen. Gaan ze dan naar de winkel voor de Blueray/DVD?
In de tijd vóór Netflix, downloadde ik aardig wat series en (actuele) films, sinds Netflix, download ik nog maar enkele series (waarbij ik zelfs moeite heb om ze bij te houden met kijken i.v.m.... jawel: Netflixquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mooie discussie, moet zeggen dat ik sinds Netlfix heb ik niks meer download qua series. Jullie?
De plekken waar ik kan vinden wat er allemaal op Netflix staat krijg ik toch een aardig beeld van de content. De series die ik volg staan er over het algemeen niet op. Maar dan heb ik het ook over series die ik volg in Amerika en gelijk download als ze uit zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 08:24 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
[..]
In de tijd vóór Netflix, downloadde ik aardig wat series en (actuele) films, sinds Netflix, download ik nog maar enkele series (waarbij ik zelfs moeite heb om ze bij te houden met kijken i.v.m.... jawel: Netflix) en ik heb in dat ruim een jaar slechts 1(!!) film gedownload.
Veel mensen hier hebben niet eens Netflix, maar ze denken wél verdomd goed te weten wat er allemaal aan content op staat (not...).
Wat mij persoonlijk erg aantrekt in Netflix, zijn de eigen producties. Een seizoen van een serie wordt er compleet op gezet (met downloaden moet je een week wachten) en is dus helemaal actueel. Ook veel van de overige series zijn vrij actueel (o.a. Pretty Little Liars).
Het meest interessante aan Netflix vind ik toch wel dat ik er series op kijk, die ik nog niet eerder gezien heb / nog niet eerder ben tegen gekomen en ik kan je zeggen, dat is verrekte leuk!
Het film aanbod is misschien minder, en niet 'actueel genoeg' voor sommige download-o-fielen, maar ik vermaak me er prima mee. Ik vermaak me er zoverre mee, dat ik niet meer de behoefte heb om films te downloaden, alleen nog enkele series die we al bekeken voordat Netflix er was. Gemiddeld genomen download ik nog 2x per week (lol).
Wat is een PUCquote:Op zondag 12 oktober 2014 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb netflix met een unblock account. Het komt zelfs voor dat er films op netflix USA of Canada staan die hier nog gaan draaien. Ik kijk vooral series, die er vaak met meerdere seizoenen staan. Met een PUC erbij kijk ik de nieuwste films legaal
Sinds Netflix en Spotify download ik zelden nog iets, had enkel series die ik volgde maar sinds FOX ze 1 dag na de USA release uitzend hoef ik die ook niet meer te downloadenquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mooie discussie, moet zeggen dat ik sinds Netlfix heb ik niks meer download qua series. Jullie?
Hier ook steeds meer!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sinds Netflix en Spotify download ik zelden nog iets, had enkel series die ik volgde maar sinds FOX ze 1 dag na de USA release uitzend hoef ik die ook niet meer te downloaden
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Loll het volgende:
Welke films hebben nl subs op PT is daar een lijstje van beschikbaar?
Werkt dat wel goed dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Op dit moment werkt PT ook even niet met subs volgens mij. Ik kan in ieder geval niets vinden.
Je kunt wel handmatig subs invoegen. Naar http://subscene.com/ en dan via de player invoegen. Gaat makkelijk alleen wel iets meer werk.
Werkt bij mij tot nu toe prima.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:32 schreef Loll het volgende:
[..]
Werkt dat wel goed dan.
Het kan wel kloppen dat het op het moment niet werkt met subs bij geen 1 film kon ik subs selecteren namelijk.
Ik dacht het ligt vast aan mij
Bijna alles wel. Een lijst zou neerkomen op een flink PDF bestand met duizenden films.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Loll het volgende:
Welke films hebben nl subs op PT is daar een lijstje van beschikbaar?
Jep, van de week ook gespot bij hackernews.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Erg fijn online alternatief: http://joker.org
Ctrl-c + Ctrl-v = Popcorn kauwen.
Malwarebytes slaat al alarm als ik op de site klik. Laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:02 schreef daikin- het volgende:
Ik heb een Nederlandse fork van Popcorn Time gedownload die vrijwel ALLES mét Nederlandse ondertiteling laat zien.
En Joker.org gaat er niet lang meer zijn.. naarmate de site populairder word, worden de serverkosten op den duur onbetaalbaar voor een gratis dienst..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef NaturalScience het volgende:
joker.org bestaat volgens mij nu al niet meer.
quote:Show us some love while we find a new home.
Die werkt m.i. ook het beste.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:48 schreef dimmak het volgende:
Warrig dit topic. Misschien een idee om in de OP een lijstje met alle forks te zetten?
Ik gebruik zelf soms popcorntime.io, volgens mij de enige echte veilige fork waar er ook mensen in het team zitten van het originele programma.
Lolquote:Op zondag 23 november 2014 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Werkt wel nice ja.. Beetje game of thrones kijken om er bij te horen enzo
Nogmaals? En welke fork gebruik je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:17 schreef dexternl het volgende:
Bij mij duurt het eeuwig voordat hij iets start als hij al iets start heet dat. Iemand ook dit probleem?
Sorry zag nu net dat dit niet mijn meest briliante post isquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nogmaals? En welke fork gebruik je?
Indien het niet nodig is om in 1080p te kijken, selecteer dan 720p. Zet automatische ondertiteling uit en kies je ondertitel na de film is gestart. En zorg dat je de nieuwste versie hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:33 schreef dexternl het volgende:
[..]
Sorry zag nu net dat dit niet mijn meest briliante post is. Ik gebruik die van popcorntime.io. Als ik iets probeer te starten duurt het regelmatig ontzettend lang voordat ik beeld krijg.
Ga ik vanavond eens uitproberen. Thanks voor je hulp alvast.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Indien het niet nodig is om in 1080p te kijken, selecteer dan 720p. Zet automatische ondertiteling uit en kies je ondertitel na de film is gestart. En zorg dat je de nieuwste versie hebt.
Voor oude afleveringen gebruik XBMC met de benodigde plugins.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef VeX- het volgende:
Bah, ik kan heel veel series gewoon niet kijken omdat er geen seeds zijn. Wilde its always sunny afleveringen kijken maar dat gaat dus niet.
Voor films is het wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |