Werkt dat wel goed dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Op dit moment werkt PT ook even niet met subs volgens mij. Ik kan in ieder geval niets vinden.
Je kunt wel handmatig subs invoegen. Naar http://subscene.com/ en dan via de player invoegen. Gaat makkelijk alleen wel iets meer werk.
Werkt bij mij tot nu toe prima.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:32 schreef Loll het volgende:
[..]
Werkt dat wel goed dan.
Het kan wel kloppen dat het op het moment niet werkt met subs bij geen 1 film kon ik subs selecteren namelijk.
Ik dacht het ligt vast aan mij
Bijna alles wel. Een lijst zou neerkomen op een flink PDF bestand met duizenden films.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Loll het volgende:
Welke films hebben nl subs op PT is daar een lijstje van beschikbaar?
Jep, van de week ook gespot bij hackernews.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Erg fijn online alternatief: http://joker.org
Ctrl-c + Ctrl-v = Popcorn kauwen.
Malwarebytes slaat al alarm als ik op de site klik. Laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:02 schreef daikin- het volgende:
Ik heb een Nederlandse fork van Popcorn Time gedownload die vrijwel ALLES mét Nederlandse ondertiteling laat zien.
En Joker.org gaat er niet lang meer zijn.. naarmate de site populairder word, worden de serverkosten op den duur onbetaalbaar voor een gratis dienst..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef NaturalScience het volgende:
joker.org bestaat volgens mij nu al niet meer.
quote:Show us some love while we find a new home.
Die werkt m.i. ook het beste.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:48 schreef dimmak het volgende:
Warrig dit topic. Misschien een idee om in de OP een lijstje met alle forks te zetten?
Ik gebruik zelf soms popcorntime.io, volgens mij de enige echte veilige fork waar er ook mensen in het team zitten van het originele programma.
Lolquote:Op zondag 23 november 2014 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Werkt wel nice ja.. Beetje game of thrones kijken om er bij te horen enzo
Nogmaals? En welke fork gebruik je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:17 schreef dexternl het volgende:
Bij mij duurt het eeuwig voordat hij iets start als hij al iets start heet dat. Iemand ook dit probleem?
Sorry zag nu net dat dit niet mijn meest briliante post isquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nogmaals? En welke fork gebruik je?
Indien het niet nodig is om in 1080p te kijken, selecteer dan 720p. Zet automatische ondertiteling uit en kies je ondertitel na de film is gestart. En zorg dat je de nieuwste versie hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:33 schreef dexternl het volgende:
[..]
Sorry zag nu net dat dit niet mijn meest briliante post is. Ik gebruik die van popcorntime.io. Als ik iets probeer te starten duurt het regelmatig ontzettend lang voordat ik beeld krijg.
Ga ik vanavond eens uitproberen. Thanks voor je hulp alvast.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Indien het niet nodig is om in 1080p te kijken, selecteer dan 720p. Zet automatische ondertiteling uit en kies je ondertitel na de film is gestart. En zorg dat je de nieuwste versie hebt.
Voor oude afleveringen gebruik XBMC met de benodigde plugins.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef VeX- het volgende:
Bah, ik kan heel veel series gewoon niet kijken omdat er geen seeds zijn. Wilde its always sunny afleveringen kijken maar dat gaat dus niet.
Voor films is het wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |