SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar PSV heeft Marcel Brands die zelfs nog een Lada voor de prijs van een Ferrari kan verkopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heeft PSV volgens mij ook veel geld gekost. Van die half tamme Brazilianen enzo, die niks konden en ook nog eens 6 miljoen hadden gekost
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de luchtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Brabantse dagen.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de lucht
en dan denk ik aan brabant... want daar schijnt de zooooooonquote:Op maandag 28 juli 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de luchtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In Brabant is het altijd mooi weer...maar zodra je de Moerdijkbrug over rijdtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit weekend van 1.7 miljoen aan waarde naar 2.7 miljoen gegaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is groen en gaat terug in de tijd?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In Brabant is het altijd mooi weer...maar zodra je de Moerdijkbrug over rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is groen en gaat terug in de tijd?Datzelfde geldt voor de bus van Breda naar Oosterhout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wostrout![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef dion_v_k het volgende:
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.![]()
Wat is rood en om te lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemtquote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef dion_v_k het volgende:
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verpest mijn momentje maar weerquote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Meneer Urbanus voelt zich gelijk aangesproken.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt
sukkelquote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt![]()
Bakkes joh, sjefke.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meneer Urbanus voelt zich gelijk aangesproken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was er gisteren weer een fittie?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?
geintje toch. Wij mogen elkaar gewoon tochhhquote:Op maandag 28 juli 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?
En hij begon overigens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: