Als je niet weet waar je het over hebt hou je mond dan gewoonquote:Op maandag 28 juli 2014 07:53 schreef Dettol het volgende:
[..]
Om je daarna volledig vol te proppen met suiker en te vieren dat ze het elders nog steeds slecht hebben
Ik ben een Nederlander!quote:Op maandag 28 juli 2014 07:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt hou je mond dan gewoon
Waarom niet ramadan 2.0:quote:Op maandag 28 juli 2014 07:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De naam suikerfeest is dan ook iets Nederlands
Insulinefeest.quote:Op maandag 28 juli 2014 07:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De naam suikerfeest is dan ook iets Nederlands
Haha en dan tijdens het feest de aardappels eten die Putin uit de lucht heeft geschoten en in oekraine heeft geplant. xdquote:Op maandag 28 juli 2014 08:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Waarom niet ramadan 2.0:
Moslims eten en drinken 7 dagen niks waarna de nederlandsers 1 groot feest houden
Www.hetregent.nlquote:Op maandag 28 juli 2014 08:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha en dan tijdens het feest de aardappels eten die Putin uit de lucht heeft geschoten en in oekraine heeft geplant. xd
Nah, je mag niet drinken. Groot verschil en dat verschil merk je ook heel erg wanneer je beide vormen van vasten hebt gevolgd.quote:Op maandag 28 juli 2014 04:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt als je wel eet al je voedingsstoffen binnen. Is in principe gewoon IF.
Een vriend van mij is niet meer gelovig maar doet het toch nog als een soort van uitdaging.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:09 schreef mtchel112 het volgende:
meest achterlijke wat ik ooit heb gehoord eigenlijk, de ramadan
daarna weer lekker zuipen en blowen
quote:Op maandag 28 juli 2014 04:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maar wat nou als je eet na zonsopgang.. loop je dan al die maagden mis wanneer je dood gaat? Of gaat er voor elke overtreding een maagd af?
En de hoofddoekjes heh.. dat is toch puur omdat moslims eigenlijk heel onzeker zijn en dus heel jaloers?
Weet niet waar jij dat uit interpreteert maar meer dan 95% houdt zich er gewoon aan anders mogen ze gewoon stoppen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef wise het volgende:
gezllig met z'n alle een hele maand niks eten tussen zonsopgang en ondergang![]()
Alsof het meerendeel zich hier aan zit te houden.
Wel de baten, maar niet de lasten
Het gaat niet om de armen om Ramadan te doen, dat is een mythe en staat nergens in de Koran.quote:Op maandag 28 juli 2014 06:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja want zwervers hebben dan wel te eten
Oke kleine maaltijd per dag.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is nou ook weer een beetje niet echt de bedoeling dat je dood gaat.
Maar hij heeft wel een punt wat is het vaste waard als je weet dat je als het donker is weer kan gaan eten? Ik bedoel als je 4 dagen niet eet dan weet je wat het is. Maar gewoon overdag niet eten en dan in de nacht wel. Het is niet makkelijk geef ik toe, maar je weet wel dat je aan het eind van de dag weer mag.quote:Op maandag 28 juli 2014 03:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je eens gevast hebt dan zou je weten dat als je dan mag eten er weinig in krijgt en voordat het weer licht wordt zo blijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |