In Belgie rijdt men linksquote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Oké, enlighten me. In Belgiė heeft rechts toch ook voorrang?
Jij Faxistjequote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
[..]
Toen was ik in de sportschool.Moest wel in de regen naar huis fietsen. Maar de echte buien kwamen gelukkig pas toen ik alweer thuis was.
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen hebben echt heel erg veel moeite met zelfreflectie he..
Zou je dat kunnen leren? Naar jezelf kijken rn je eigen fouten zien?
Welcome to my worldquote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
Dat is in NL ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.quote:
Wel vermoeiend soms.quote:
Dat weet ik niet, Golfjes zijn ook kei asociaal soms.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.
En hoe kleiner de lul.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goedquote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij krijgt nog regelmatig een beurt
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Ach, het kan erger feer.quote:
Een mitsubishi jeep welquote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goed. Weinig auto's dikker/groter dan een Land Cruiser station
.
Bewijs gaarne?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.
Het kan altijd erger, dat is waar.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
Was Engeltje nat geregend?quote:
Moet gesmeerd blijven hequote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.
Mja, die vergelijking gaat wel vaker opquote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
Daarom heb ik feminisme nodig.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
Ik ben ook heel geėmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.quote:
Ik niet. Mannen die zo denken wijs ik zelf wel de deurquote:
Heel goed tijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook heel geėmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.
Goed bezig, jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook heel geėmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.
Ik maak een grapje. Verwijst naar iets op het internet.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Mannen die zo denken wijs ik zelf wel de deur. Wellicht meteen de reden waarom ik geen relatie heb
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |