Ja, maar dat is niet de voornaamste reden, ik kan geen geschikte datum vinden vooralsnog.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Je kwam ook nog wat mensen tekort he?
Praat je ook continu met dieren waarbij mensen je aan kijken of je uit een inrichting ontsnapt bent?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vroeger liep ik altijd met travel scrabble op zak over straat, willekeurig passanten lastig te vallen, dit is niet heel anders.
Oh, en ja. Ik voel me net dr Dolittle tegenwoordig.
Ik heb niet alles gelezen, ik las iets met God, liefde, dit dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet bepaald kusjekroel, meer een aantal users die uitgemaakt werden voor rotte vis door 1 andere user die het gevoel had dat hij de waarheid in pacht heeft.
Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen, want hij is er nu niet
[..]
Dit klinkt in mijn oren erg denigrerend, maar zo is het niet bedoeld (echt niet? want het komt wel echt zo over..) dus is het niet erg.
En nu ga ik hem even een dm sturen, zodat ik niet het verwijt krijg dat ik aan het roddelen ben.
Dnak! En nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Praat je ook continu met dieren waarbij mensen je aan kijken of je uit een inrichting ontsnapt bent?
Ow, en congrats by the weg.
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, als je ergens leest dat iemand potjepindakaas82 van het fokforum toevallig een rul gebakken berenlul vindt kan en mag je je ook best gekwetst voelen. Dat is een keuze.
[..]
Denk om je karma.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.
hij weet dat ik het over hem heb, dat heb ik hem gemeld en hij kan het dus zelf ook lezen en erop reageren.quote:
Natuurlijk mag het! Met mij is alles redelijk. Kapot moe na een slapeloze nacht, maar ik leef dus mag niet klagen. En met jou?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij weet dat ik het over hem heb, dat heb ik hem gemeld en hij kan het dus zelf ook lezen en erop reageren.
Bivendien is het gewoon eerlijk en probeer ik hem te helpen en dat mag geloof ik.
Maar hoe is het met jou?
Je hebt gelijk, al was ik min of meer sarcastisch.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat mag idd, alleen het probleem wat ik ermee heb is dat hij hetzelfde doet als waar hij anderen van beschuldigd, zij het wat subtieler en daardoor imo juist 'erger'.
at weet ikquote:Op maandag 28 juli 2014 13:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al was ik min of meer sarcastisch.
Ow, dan valt het dus nog prima mee met dat Doolitlle-gehaltequote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, als je ergens leest dat iemand potjepindakaas82 van het fokforum toevallig een rul gebakken berenlul vindt kan en mag je je ook best gekwetst voelen. Dat is een keuze.
[..]
Dank! En nee.
Karma sucksquote:
Inkoppertjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deden andere dat maar eens.
Damn wat flauw
Ik weet dat je je soms gedraagt als een beest, maar dit is toch een stap te ver...quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef Faxie het volgende:
Zometeen naar de dierenarts. Ben benieuwd hoe dat gaat
Waarom niet?quote:
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof er ook niet in.
Of dat leugens altijd uitkomen
Ik geloof in Allah en de Heilige Profeet Mohammed (vzmh).quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.
geen idee, volgens mij noemen mensen het soms al karma als iemand op z'n 73e kanker krijgt nadat hij op z'n 23e een meisje heeft mishandeld ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als karma bestaat, zou de wereld er toch wel een stuk anders uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |