is enkelvoud, meervoud is fruits en fruitenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Zeetakje het volgende:
Ik vraag me wel eens af of 'fruit' enkelvoud of meervoud is
Ah oké. Dit wetende kan ik vredig sterven denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
is enkelvoud, meervoud is fruits en fruiten
Het is geen van beide.. het is de benaming voor een groep dingen (bepaalde soorten vruchtenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef Zeetakje het volgende:
Ik vraag me wel eens af of 'fruit' enkelvoud of meervoud is
Enkelvoud: groentequote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Het is geen van beide.. het is de benaming voor een groep dingen (bepaalde soorten vruchten). vergelijke het met het woord 'vee'
Alle soorten fruit zijn vruchten. maar niet alle vruchten worden tot fruit gerekend. Bijv tomaat. noten...
shiiiieetquote:Op maandag 28 juli 2014 00:35 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Enkelvoud: groente
Meervoud: groenten
nee, meervoud is vruitquote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Bedankt man ik ga nog wat meer fruiten of fruits in de blender mikken.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
quote:
huilen bij de mods xoquote:Op maandag 28 juli 2014 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heeft jouw tyfus account weer een unban joh?
Stopquote:Op maandag 28 juli 2014 23:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom werpt dit topic niet zijn -wait for it, wait for it - vruchten af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |