Dat is dus allemaal officieel buiten werktijd. Dus eigen tijd. En ik doe er niet meer aan mee, er is altijd wel wat, houd een keer op. Dan maar een streepje achter mijn naam.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Een streepje achter je naam.
Maar wat moeten jullie met dat soort uren doen dan? Opnemen?
@Muis, oh ze gaan ook wel met hun ouders op vakantie vaak hoor, is gewoon een extraatje.
Oh ok. Ik weet nog van mijn kindertijd dat ze naar kinderkolonies gingen. En dat was ook feest, maar die kids hadden verder niks. Dat dat vandaag de dag ook weer zou zijn leek me niet vreemd.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Een streepje achter je naam.
Maar wat moeten jullie met dat soort uren doen dan? Opnemen?
@Muis, oh ze gaan ook wel met hun ouders op vakantie vaak hoor, is gewoon een extraatje.
Die tijd herinner ik me ook nog. Sowieso kon alles vroeger.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is dus allemaal officieel buiten werktijd. Dus eigen tijd. En ik doe er niet meer aan mee, er is altijd wel wat, houd een keer op. Dan maar een streepje achter mijn naam.
(Vroeger mocht je zelfs voor werkvoorbereiding thuis nog uren schrijven, maar dat is al heul heul heul lang geleden)
Die kampen bestaan nog steeds.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok. Ik weet nog van mijn kindertijd dat ze naar kinderkolonies gingen. En dat was ook feest, maar die kids hadden verder niks. Dat dat vandaag de dag ook weer zou zijn leek me niet vreemd.
Kampen klinkt een beetje naar, maar het waren toffe locatiesquote:
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Kampen klinkt een beetje naar, maar het waren toffe locaties
Euhm, motorrijders?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
WTF zitten er ineens motorrijders in UTO.![]()
Dat zijn geen schuimpjes, hoe noemen we die dan?
Faggots.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
WTF zitten er ineens motorrijders in UTO.![]()
Dat zijn geen schuimpjes, hoe noemen we die dan?
Nee hoor en ik ben niet zo creatief.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jij wil ze dus graag een naampje geven begrijp ik. Doe eens een suggestie?
Faggots is beterquote:
Nee, sorryquote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Jian het volgende:
Stil, iedereen zit natuurlijk klaar voor de finale pijltjes gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |