durft niet eens met blote handen te vechten deze ahaha skklquote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
het beschermt mijn handen, zodat ik dubbel zoveel stoten uit kan delen
Ik train ook met handschoenen, en in de ring doen ze het ook met handschoenenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
durft niet eens met blote handen te vechten deze ahaha skkl
Welke sport?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik train ook met handschoenen, en in de ring doen ze het ook met handschoenen
dus ja
oh, dan wil ik toch maar niet vechten denk ikquote:
ik ga er nooit heen overigens, maar jaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, dan wil ik toch maar niet vechten denk ik
hehequote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik ga er nooit heen overigens, maar ja
maar ik ga het weer oppakken
ik ook. ik wil het altijd gelijk beheersen allemaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheLijkt me best cool, ben er zelf alleen veel te lui voor.
true truequote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik ook. ik wil het altijd gelijk beheersen allemaal.
maar ik wil ook die eckte pro worden, dus dan moet het wel hea
Je kan je wel verdedigen als iemand je wiet probeert te stelenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
En ik hou sowieso niet van vechten, dus denk dat een vechtsport sws niets voor mij zou zijn.
Daar heb je gelijk in, maar gelukkig kom ik over het algemeen niet in dat soort situaties terecht.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je kan je wel verdedigen als iemand je wiet probeert te stelen
ja jaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar gelukkig kom ik over het algemeen niet in dat soort situaties terecht.
Wat nou? Is me voor zover ik me kan herinneren nooit gebeurd dat iemand shit van me wilde jatten.quote:
mij wel die gast probeert zo me handel te stelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat nou? Is me voor zover ik me kan herinneren nooit gebeurd dat iemand shit van me wilde jatten.
wajo gevaarlijke boi ben jequote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
mij wel die gast probeert zo me handel te stelen.
Dus die komt zo met een stoot, ik pak ze arm en ik trek 'm op me knie. Ik trap tege ze knie en geef 'm een hoek op ze oor. Dood jonge.
ja toch en toen pakte ik ze geld en vluchtte want de popo kwam er al aan en ik koopte nog een jonko ervan en ging smokenquote:
mietjequote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
En ik hou sowieso niet van vechten, dus denk dat een vechtsport sws niets voor mij zou zijn.
jaquote:
Gekkigheid joh dushiquote:
Is wel zo hoor, ben best pussy als het op vechten aankomt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |