Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Dat zegt genoeg over de onwetendheid die er heerst. Elke zwarte vlag met witte tekst zien zij als ISIS-vlagquote:Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
NOS met hun framing altijd eindigen ze het artikel met iets wat niet eens slaat op rotterdam
"Eerder trokken demonstraties in Den Haag en Amsterdam enkele duizenden deelnemers. Het Openbaar Ministerie onderzoekt nog beelden van het protest in Den Haag. Veel deelnemers hadden ISIS-vlaggen bij zich."![]()
![]()
ISIS heeft dat gewoon verpest. Soort zulke vlaggen te gebruiken wanneer ze mensen vermoorden. Zelf ik vind het raar waarom Allochtonen ineens in Nederland zulke vlaggen gebruiken, terwijl velen daarvan paar maanden geleden niet eens van de bestaan wisten. Dus ik begrijp wel waarom mensen zich zorgen maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de onwetendheid die er heerst. Elke zwarte vlag met witte tekst zien zij als ISIS-vlag
Ironisch, gezien ze alles te denken hebben aan zwarte vlaggen met wit er op
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de onwetendheid die er heerst. Elke zwarte vlag met witte tekst zien zij als ISIS-vlag
Ironisch, gezien ze alles te denken hebben aan zwarte vlaggen met wit er op
Waren het er echt 10.000? Enkele filmpjes gezien met een lopende menigte die vrij klein was.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind het ook als onzin klinken. Tuurlijk heb ik enkele sukkels meegemaakt die domme dingen zeiden, maar voor een protest van 10.000 man vind ik het nog best netjes en waardig verlopen.
ISIS heeft een eigen zwart-witte vlagquote:Op zondag 27 juli 2014 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ISIS heeft dat gewoon verpest. Soort zulke vlaggen te gebruiken wanneer ze mensen vermoorden. Zelf ik vind het raar waarom Allochtonen ineens in Nederland zulke vlaggen gebruiken, terwijl velen daarvan paar maanden geleden niet eens van de bestaan wisten. Dus ik begrijp wel waarom mensen zich zorgen maken.
Ik dacht paar duizend, NOS zei 10.000.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Waren het er echt 10.000? Enkele filmpjes gezien met een lopende menigte die vrij klein was.
Hoe was het verder?
Dit is toch sowieso te verwachten?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)er¬if_t=notify_me
Zo jammer dat het een Islamitisch "feestje" is geworden. Dit had ik verwacht, anders was ik ook wel geweest. Ik denk dat ik niet de enige ben die niet is geweest om deze reden. Kon men het niet neutraal houden?
Weer mensen met vlaggen van hun eigen land.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater¬if_t=notify_me
Zo jammer dat het een Islamitisch "feestje" is geworden. Dit had ik verwacht, anders was ik ook wel geweest. Ik denk dat ik niet de enige ben die niet is geweest om deze reden. Kon men het niet neutraal houden?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
die enkele sukkels worden door de mainstream media aangegrepen en uitvergroot om dit soort pro palestina manifestaties af te doen als anti israel/joods/semitischquote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind het ook als onzin klinken. Tuurlijk heb ik enkele sukkels meegemaakt die domme dingen zeiden, maar voor een protest van 10.000 man vind ik het nog best netjes en waardig verlopen.
Ja ik had daar ook beetje moeite mee.vooral bij Takbir. En de term feestje is ongepast in deze setting.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater¬if_t=notify_me
Ja, en dat is zo jammer. Zonder de Islamitische schil rond de demonstratie zou de opkomst hoger zijn, denk ik.quote:
Bij gebrek aan de juiste vlag...quote:Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weer mensen met vlaggen van hun eigen land.
quote:
was wel beter geweest, maarja hoe doe je dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kwam even niet op het juiste woord, vandaar dat ik het "feestje" heb genoemd.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik had daar ook beetje moeite mee.vooral bij Takbir. En de term feestje is ongepast in deze setting.
Pirzolaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ehm halloooo, wat gaan jullie eten. Heb inspiratie nodig.
Niks, ik heb een voedselvergifiting opgelopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ga ik voor homemade:quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |