abonnement Unibet Coolblue
pi_142871798
Al dat gezeur over die foto. Is echt geen combinatie van twee foto's.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142872023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 01:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Al dat gezeur over die foto. Is echt geen combinatie van twee foto's.
Sowieso duurde het na vele onderzoeken van iedereen pas voordat men zag dat het zonlicht op haar arm was...dat kon je al binnen 1 seconden zien :')
pi_142872193
Stel dat dit één van de laatste foto's is die op de camera stonden. Dat zou ik wel een beetje vreemd vinden omdat ze verder niks kwijt willen over wat er op de camera stond. Een beetje speurneus kan achterhalen waar deze foto gemaakt is.
Weten we heel zeker dat ze niet eerder op deze plek geweest zijn?

En dan nog iets over dat spijkerbroekje dat gevonden is. Vergeef mijn gedachtengang maar zou daar nog ondergoed in hebben gezeten? Als dat niet zo is kan dat twee dingen betekenen.
1. Door het uit elkaar vallen van het lichaam- door verschillende oorzaken- is het uit het spijkerbroekje gevallen, of zou dat blijven zitten?
Alleen zijn de bekken van Kris gevonden en het spijkerbroekje. Dan lijkt het mij dat het ondergoed ook nog wel ergens te vinden moet zijn.
2. Op het moment van haar dood had ze geen ondergoed aan. Dit zou kunnen wijzen op verkrachting o.i.d alleen is het wel raar dat de knoop van het spijkerbroekje nog dicht zat.

Ik blijf het ook raar vinden dat de ouders van Lisanne 's nachts werden gebeld en de vrouw vroeg of ze sprak met Lisanne. Die vrouw kwam uit Panama en kwam zeggen dat ze vermist waren. Waarom vraagt ze dan of ze met Lisanne spreekt?
Zou dat iets te maken kunnen hebben met de telefoons die gevonden en mogelijk gesaboteerd zijn? (Hoe dat precies kan weet ik niet maar misschien is er iemand met een logische verklaring)
pi_142872303
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het lijkt mij logischer dat de foto van Lisanne, die ook is gebruikt tijdens de rouwdienst, niet een van de foto's is die op haar eigen camera stonden.

Die foto zou in theorie namelijk door haar moordenaar gemaakt kunnen zijn, en met die mogelijkheid zal de familie toch wel rekening hebben gehouden.
Ik volg jullie dagelijks mijn vraag kan die schaduw bij Lisanne arm niet van iemand zijn die haar vast houd.
Of sla ik nu door
pi_142872532
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:57 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

Improviseren :)

[..]

Ze gingen toch naar boven. En toen ze op de top waren was het te laat om voor donker beneden te komen.
Wat denk jij dat ze gedaan hebben?
Het meest logische lijkt mij: wachten tot het weer licht wordt. El Pianista is geen route die je in het donker wil gaan lopen, denk ik zo, op mijn zolderkamertje ;)

[..]

Gezonde jonge meiden kunnen echt wel een nachtje doorhalen. En de foto is niet 's morgens vroeg gemaakt maar pas rond 11:00, zeg je zelf.

[..]

Bijkomen van een koude nacht op een verlaten plek, opwarmen in de zon, energie verzamelen om op pad te gaan.
En wat er daarna gebeurd is, is de grote vraag.

[..]

Misschien vonden ze wel een matje of handdoekje ofzo, of hebben ze idd bij iemand overnacht. Het blijft vreemd. Maar ze moeten ergens hebben overnacht.
Maar; de dames hadden geen borstel in de rugzak. Misschien hadden ze die bij zich, maar issie gewoon verloren gegaan en niet teruggestopt in de rugzak, maar ergens in de wildernis verloren/achtergebleven.

Het is toch bijzonder vreemd dat Lisanne er zo mooi uitziet op de foto? Dat is niet de foto van een meid die vanaf 1 april ~13:00 geen toegang gehad meer heeft tot haar spulletjes en dan ~22 uur met slapen (in de wildernis; er staan daar geen huisjes) erbij en dan zo fris en fruitig op de foto staan?

Zomaar een matje vinden langs een wandelpad lijkt me heel erg sterk, jou niet? Een handdoek kunnen ze goed bij zich gehad hebben als ze een bikinitopje aanhadden en een reservebh mee, omdat ze wilden zwemmen.

Hoe dan ook, als deze foto echt is, is ie op 2 april overdag gemaakt. Waarom zijn ze op dat moment niet het juiste pad naar beneden gelopen, maar het verkeerde pad (NOSvideo) en verder weg van Boquete gelopen? Bij daglicht (en dat is nog zo'n 7-7,5 uur vanaf de mirador) merk je dan toch dat je niet goed gaat en ga je toch geen rivieren oversteken?? Zeker niet als je op dat moment al 22-29 uur (!) weg van huis bent?

Nog iets vreemds: stel deze foto is ~11:00 op 2 april gemaakt. Om 9:00 hadden ze de afspraak met Feliciano om naar de "aardbeienboerderij" (vast een brakke vertaling van het AD, zie OP) te gaan. Voelden die meiden zich niet schuldig dat ze hem gewoon hebben laten stikken?

"de meiden hebben geprobeerd te bellen". Mij lijkt het dat je vanaf die Mirador makkelijk kan bellen; je pakt een zendmast aan het zuiden van de berg, dus in het gebied wat je op de foto ziet. Ik neem aan dat als je verder loopt, Bocas del Toro in, weg van Boquete dat je dan snel je bereik kwijt bent.

Hebben ze dan:
- eerst de nacht doorgebracht op een koude (!) mirador
- daarna vrolijkjes foto's gemaakt (niet om 8:00, niet om 9:00, maar rond/net voor het middaguur -zie de zonnestand)
- dan zeg net na die foto's om ~11:30 het verkeerde pad naar beneden genomen
- NIET teruggelopen naar de Mirador, maar doorgelopen
- al die tijd GEEN HONGER gehad?
- geen dorst gehad?

Als ze ook om 11:00 op die plek waren, dan moeten ze nieuwe wandelaars wel tegen hebben kunnen komen. Stel je begint om 9:00 aan de trail, dan ben je om 11:00 op de Mirador. Daar waren Kris en Lisanne dus op dat moment. Zijn ze met anderen meegelopen verder het El Pianista pad af (richting beneden, Bocas del Toro in)? Waarom zou je dat doen als je eerst een koude nacht op een verlaten bergtop hebt gehad, dus nauwelijks geslapen zonder dekens of wat dan ook? Waarom loop je dan niet terug in de richting waar die anderen juist vandaan kwamen, dus terug naar Boquete?

Het is echt heel erg vaag nu. En ik geloof met de ouders, net wat ik al vanaf het begin zei; er zijn anderen bij betrokken geweest. Dat hoeft helemaal geen misdrijf te betekenen, ze kunnen met anderen het pad afgelopen zijn en daar elk hun eigen weg gegaan. Daarná verdwaald, dat zou kunnen, als ze al flink achter de bergkam in het noorden (in Bocas del Toro dus) liepen.

Maar als je om ~11:00 (of welk tijdstip dan ook op 2 april) op de mirador staat, ga je toch terug naar Boquete, lekker douchen en Feliciano inlichten dat je helaas die ochtend niet met hem meekon, omdat je een nacht op de Mirador hebt moeten doorbrengen...?

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 30-07-2014 03:10:03 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872610
quote:
3s.gif Op woensdag 30 juli 2014 02:16 schreef hallo1234 het volgende:
Stel dat dit één van de laatste foto's is die op de camera stonden. Dat zou ik wel een beetje vreemd vinden omdat ze verder niks kwijt willen over wat er op de camera stond. Een beetje speurneus kan achterhalen waar deze foto gemaakt is.
Weten we heel zeker dat ze niet eerder op deze plek geweest zijn?
Ze kwamen op 30 maart aan in Boquete, dus zouden in theorie op 31 maart, een dag VOOR hun verdwijning al op de Mirador geweest kunnen zijn. Maar dan is het weer vreemd dat:
- ze pas op 1 april 's ochtends de El Pianista trail hebben opgezocht op internet en in de map van de taalschool
- er geen getuigen (bekend) zijn die hen daar die 31e maart naar boven hebben zien lopen

quote:
En dan nog iets over dat spijkerbroekje dat gevonden is. Vergeef mijn gedachtengang maar zou daar nog ondergoed in hebben gezeten? Als dat niet zo is kan dat twee dingen betekenen.
1. Door het uit elkaar vallen van het lichaam- door verschillende oorzaken- is het uit het spijkerbroekje gevallen, of zou dat blijven zitten?
Alleen zijn de bekken van Kris gevonden en het spijkerbroekje. Dan lijkt het mij dat het ondergoed ook nog wel ergens te vinden moet zijn.
2. Op het moment van haar dood had ze geen ondergoed aan.
Heel goed punt, had ik helemaal niet aan gedacht. Het lijkt me niet logisch dat bij desintegratie van het lichaam het slipje niet in het broekje blijft zitten idd. Dus dat moet er ook gevonden zijn. Tenzij ze haar spijkerbroekje uit had gedaan en het zo gevonden is, terwijl het uitgedaan was. Maar dan is het weer raar dat het dichtgeknoopt zat. Althans, als dat zo is, we hebben alleen een cryptische verwijzing van pa Cremers daarover.

quote:
Ik blijf het ook raar vinden dat de ouders van Lisanne 's nachts werden gebeld en de vrouw vroeg of ze sprak met Lisanne. Die vrouw kwam uit Panama en kwam zeggen dat ze vermist waren. Waarom vraagt ze dan of ze met Lisanne spreekt?
In de zomertijd is het 7 uur later in Nederland dan in Colombia en Panama. Dus als het 's nachts geweest moet zijn dat die ouders gebeld zijn, moet de hosteleigenaresse/degene waar ze overnachtten dus rond 18:00 op 2 april 's avonds gebeld hebben.

Nog iets; als de meiden echt op 2 april om ~11:00 op de top stonden, waarom hebben ze dan geen telefoontje ontvangen van die eigenaresse/Feliciano? Die zouden hen gebeld moeten hebben omdat ze niet op hun afspraak verschenen...

Het kan natuurlijk dat beide telefoons op dat moment al leeg waren. Maar dan is het weer vreemd dat we te horen krijgen dat ze 'hebben geprobeerd te bellen'. Dat hadden ze makkelijk van ~7:30-11:00 zelf kunnen doen, naar Feliciano (als ze zijn nummer in de telefoon hadden en niet op een papiertje geschreven en in het huisje achtergelaten) of de taalschool.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 01:18 schreef Poolbal het volgende:
google translate van een spaans artikel:
http://www.panamaamerica.(...)nirse-nueva-busqueda

[..]

Vaag artikel met nogal wat fouten (de rugzak is niet "weken eerder" dan de resten gevonden, maar 5 dagen). Ook lijkt het me geen 1,5 dag lopen naar de rugzak, die gevonden werd op slechts 8 uur lopen vanaf Boquete, dus zo'n 5,5 uur na de Mirador.

Maar deze ecoloog betwijfelt dus sterk het "door de rivier meegesleept"-scenario omdat de rivier helemaal niet hoog stond toen en de echt zware regens nog uitbleven (hoewel het op zaterdag 5 april slecht weer was, te slecht om de zoektocht voort te zetten)....

Het wordt allemaal steeds onduidelijker...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872778
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:15 schreef StaceySinger het volgende:

kijk

ze vragen aan de Gids Baru uit Boquete
Baru, can you take a look at the picture of Lisanne? Do you know if this is on the top of El Sendero Pianista or somewhere at the trail at all?

Baru: (This picture was taked for a Rescue team at 14.April)

This is South´s direction. Palo Alto, Los Jaramillos in background.

[ afbeelding ]
Sja, dat gaat dus niet. Ik probeer op Google Earth die bergen opgelijnd krijgen. Maar dan kijk je vanaf de "CD" (Continental Divide) nooit naar het zuiden, maar naar het westzuidwesten (iets van 210). Die bergkammen van Palo Alto en Jaramillo lopen dan wel evenwijdig en je kijkt het dal van Boquete in.

Alleen; deze foto is dan niet genomen vanaf de Mirador, vanwaar je de Baru moet zien liggen.

Als deze bergkammen kloppen en het inderdaad Palo Alto in de achtergrond is, wat op Google Earth wel zo lijkt idd, dan:
- kijk je naar het WZW
- vanaf een punt een flink stuk ten oosten van de mirador/Pianista trail:




Als dit inderdaad de richting is van kijken, staat de zon dus redelijk hoog in het noordwesten, dus zou het niet VOOR, maar NA het middaguur moeten zijn (~13:00-14:00)...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872779
quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:

Ze kwamen op 30 maart aan in Boquete, dus zouden in theorie op 31 maart, een dag VOOR hun verdwijning al op de Mirador geweest kunnen zijn.
Ze waren er al 2 weken toch?
pi_142872782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 04:16 schreef Za het volgende:

[..]

Ze waren er al 2 weken toch?
In Panama ja, maar in Bocas del Toro (aan de Caribische kust). Ze kwamen trouwens niet 30, maar 29 maart aan in Boquete.

Nu, met die data van het Websleuthsforum (zit jij daar als ZaZara?), en de kaartjes hierboven, moet de foto dus op een ander punt dan de Mirador zijn genomen. Dus NIET op de El Pianista en kan die dus op 30 of 31 maart genomen zijn (er is niets bekend over wat de meiden die dagen gedaan hebben behalve gefrustreerd zijn dat hun vrijwilligerswerk niet doorging en Feliciano spreken om tours te boeken).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872786
quote:
12s.gif Op woensdag 30 juli 2014 04:18 schreef El_Matador het volgende:

In Panama ja, maar in Bocas del Toro (aan de Caribische kust). Ze kwamen trouwens niet 30, maar 29 maart aan in Boquete.
OK

quote:
Nu, met die data van het Websleuthsforum (zit jij daar als ZaZara?)
Nee.
pi_142872791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 04:21 schreef Za het volgende:

[..]

OK

[..]

Nee.
Wel laat (of al vroeg?) wakker... Of zit je ook in een andere tijdzone?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872933
Wat nog steeds niet duidelijk is na maanden, is nou in godsnaam achteraan die rode auto gegaan!?
pi_142872935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 06:07 schreef Jezus9 het volgende:
Wat niet steeds niet duidelijk is naar maanden, is nou in godsnaam achteraan die rode auto gegaan!?
Welke rode auto? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872939
quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 06:08 schreef El_Matador het volgende: Welke rode auto? : ?
Weet je dat niet meer!? Op de dag dat de meiden verdwenen was er een rode auto gezien op dat precieze pad. Stond nog overal in het nieuws, moet je even Googlen. Daar zou de privé-detective nog achteraan gaan. Nooit meer wat van gehoord.
pi_142872943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 06:09 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Weet je dat niet meer!? Op de dag dat de meiden verdwenen was er een rode auto gezien op dat precieze pad. Stond nog overal in het nieuws, moet je even Googlen. Daar zou de privé-detective nog achteraan gaan. Nooit meer wat van gehoord.
Haha, jij komt met een rode auto en ik moet Googelen?

Ja, ik kende dat gerucht, maar je kan op de Pianista helemaal niet met de auto komen (alleen op het onderste stuk) en het was dus maar een onzinnige opmerking die rode auto. Heeft niks met die meiden te maken. Zowel, kom maar met een betrouwbare bron.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872946
quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 06:11 schreef El_Matador het volgende:Ja, ik kende dat gerucht, maar je kan op de Pianista helemaal niet met de auto komen (alleen op het onderste stuk) en het was dus maar een onzinnige opmerking die rode auto. Heeft niks met die meiden te maken. Zowel, kom maar met een betrouwbare bron.
Hier: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=panama+meiden+rode+auto (voor de duidelijkheid: je moet de berichten over de rode auto aanklikken. Erna kwam er namelijk een filmpje over een rode truck, wat gewoon door wat pubers was gefilmpt, dat was onzin ja. Maar getuigen hadden een rode auto op het pad gezien de dag van de verdwijning.

Onzinnig kun je nooit met zekerheid weten. Je moet ALLE aanwijzingen checken. Voor hetzelfde geldt had hij onderaan dat pad geparkeerd en de meiden meegenomen, en hun pas achteraf in Bocas del Toro gedumpt. Of was hij zelf dat pad opgelopen. Ik noem maar even iets. ALLES moet je checken. Dus ook eventuele auto's die daar gezien zijn, het zal maar die éne doorslaggevende tip zijn. Iets niét checken omdat het 'toch wel onzin zal zijn' kan fataal zijn voor een onderzoek.

En áls blijkt dat het niks was, dan vroeg ik me alleen af waarom ze dat dan niet naar buiten brengen (toen bleek dat de gevonden chips of etensresten en zogenaamde 'haren' van de meiden gevonden waren (wat achteraf niet van hun bleek) werd ook naar buiten gebracht dat het niet klopte, vandaar) soms houden ze bewust informatie achter onderzoekstechnisch. Vandaar ik me afvroeg waarom we niks meer over die rode auto horen.
pi_142872952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 06:15 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Hier: https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=panama+meiden+rode+auto (voor de duidelijkheid: je moet de berichten over de rode auto aanklikken. Erna kwam er namelijk een filmpje over een rode truck, wat gewoon door wat pubers was gefilmpt, dat was onzin ja. Maar getuigen hadden een rode auto op het pad gezien de dag van de verdwijning.

Onzinnig kun je nooit met zekerheid weten. Je moet ALLE aanwijzingen checken. Voor hetzelfde geldt had hij onderaan dat pad geparkeerd en de meiden meegenomen, en hun pas achteraf in Bocas del Toro gedumpt. Of was hij zelf dat pad opgelopen. Ik noem maar even iets. ALLES moet je checken. Dus ook eventuele auto's die daar gezien zijn, het zal maar die éne doorslaggevende tip zijn. Iets niét checken omdat het 'toch wel onzin zal zijn' kan fataal zijn voor een onderzoek.

En áls blijkt dat het niks was, dan vroeg ik me alleen af waarom ze dat dan niet naar buiten brengen (toen bleek dat de gevonden chips of etensresten en zogenaamde 'haren' van de meiden gevonden waren (wat achteraf niet van hun bleek) werd ook naar buiten gebracht dat het niet klopte, vandaar) soms houden ze bewust informatie achter onderzoekstechnisch. Vandaar ik me afvroeg waarom we niks meer over die rode auto horen.
Ik vraag me echt af of jij de feiten wel volgt?

Wat maakt het uit dat er een rode auto is gesignaleerd ergens beneden aan, waar je kan rijden? Die meiden zijn omhoog gelopen en niet naar beneden gekomen.

Aanwijzingen checken ok, maar dat is niet elke scheet serieus nemen... ;)

En leuk dat je mij opdraagt te googelen. :* kom maar met een serieuze bron en ik wil het wel lezen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142872957
quote:
19s.gif Op woensdag 30 juli 2014 06:20 schreef El_Matador het volgende: Ik vraag me echt af of jij de feiten wel volgt?
Whaha zegt degene die maandenlang zijn conclusies baseerde op verkeerd kloppende data.

Dat die rode auto daar is gesignaleerd staat op diverse sites, dat is een serieuze bron, geef nou maar gewoon toe dat je gewoon ál mijn stellingen wil ontkrachten uit persoonlijke rancune, geen enkele vorm van inhoudt zit daarachter. Geef nou ook gelijk maar eens toe dat je helemaal niet in Colombia woont (hoe ik dat weet hé...)
pi_142872967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 06:25 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Whaha zegt degene die maandenlang zijn conclusies baseerde op verkeerd kloppende data.
Welnee, dat doen NOS en EenVandaag NOG STEEDS. Wilde je dat mij aanwrijven? Na al die uren die ik erin gestoken heb. Triest figuur. :')

quote:
Geef nou ook gelijk maar eens toe dat je helemaal niet in Colombia woont (hoe ik dat weet hé...)
En het wordt nog triester. _O- _O-

Vast weer een of andere droom van je. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:08:18 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_142873047
Die rode auto is vaker voorbij gekomen, hier. Ik denk dat je er niks meer over hoort omdat ie niet te traceren is.
pi_142873347
In de tijdlijn van de herdenkingsdienst en het onderzoek van de camera en de telefoons zit voor mijn gevoel een discrepantie. Was die herdenkingsdienst niet vóór het afronden van dat onderzoek?
In dat geval kan het nooit een foto zijn van na hun start op de trail die dag.

Persoonlijk lijkt mij het meest logische dat het twee foto's zijn die over elkaar heen zijn gezet. Bij de herdenkingsdienst gebruiken ze uiteraard een mooie foto en die foto is later over een foto van de trial gezet. Dat verklaart dan gelijk de lichtinval en dus het 'vreemde' tijdstip. En staat volledig los van die lijn op haar arm die idd volgens mij gewoon een schaduwlijn is.
pi_142873353
quote:
Miranda zei dat de situatie is "heel moeilijk te begrijpen," omdat de rivier niet groeien op het moment dat de vermeende verdwijning werd opgenomen, zodat het niet mogelijk is om te denken dat de lichamen van de twee jonge mensen waren weggevaagd door stromingen.

Het zei ook dat als Kris en Lisanne is genomen door de sector van de berg anderhalve dag over om de rivier te bereiken had uitgesteld, en steek het zonder problemen omdat het in zijn "minimum"-niveau.

"Het is heel vreemd de mogelijkheid dat de rivier echt heeft gereden," voegde hij eraan toe.
Dat zei ik de hele tijd al.
pi_142873384
quote:
15s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:11 schreef El_Matador het volgende:
• Foto's Lisanne en Kris op de herdenkingsdienst. Onbekend is waar de foto's vandaan komen en of het de laatste foto's van de meiden geweest zijn.
Wat denk jezelf? Als de foto's toen al van de camera af waren gehaald (en dat betwijfel ik) dan nog mocht de familie niets zeggen over de foto's na de verdwijning.. Maar ze wel gebruiken voor de herdenkingsdienst? 8)7

Nee, dit zijn dus NIET de laatste foto's van de meiden.
pi_142873413
Oké.. Nagekeken: 9 juli foto's gevonden, 18 juli herdenking. Qua tijdlijn kan het dus kloppen. Qua geheimhoudingsplicht niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')