abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6415278
Ik heb van de zomer een baantje gehad en ben eind juli al gestopt. Nu kreeg ik voor de maand augustus nog 30 Euro, voor de maand september 15 Euro en voor de maand oktober 8 Euro en dat terwijl ik helemaal niet gewerkt hebt. Helemaal niet erg natuurlijk maar is dit normaal en waarom is dit? Mijn moeder zei dat ik maar moest opbellen omdat het wel een fout zal zijn en als ze daar later achter komen ze gewoon het geld terug willen. Ik vind het wel best natuurlijk maar is het verstandig om niet te gaan bellen en gewoon betaald krijgen voor iets wat ik niet doe?
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 18:59:05 #2
22259 Fogerty
slapende account
pi_6415318
Het zijn niet zulke verschrikkelijk hoge bedragen...kun je het niet gewoon houden en als ze er dan achter komen en het terugwillen lieg je dat je dacht dat het nog vakantiegeld en andere reserveringen waren die je nog tegoed had?

ZIJN het niet gewoon vakantiegeld en andere reserveringen die je nog tegoed hebt?

Hieperdepiep hoera!
pi_6415328
je moet het geld gewoon in een hoekje gooie..als ze na een jaar nog niet geweest zijn leuke dinge kopen..anders terug geven
pi_6415340
wel zo netjes om te bellen.

Bovendien zullen ze heus wel terug vragen als ze achter die fout komen.

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_6415433
officieel ben je strafbaar als je het niet meldt.....
pi_6415443
Heb ik ook gehad, maar dat komt vaak door miscalculatietjes (bij mij waren ze ook 10 euro vergeten te betalen) en door "reserveringen". Weet niet psies wat het inhoudt, maar dat kreeg ik ook nog terug.
Djespuwr
pi_6415461
Ik denk dat het reserveringen zijn. Dan moet je even op je loonstrook kijken. Anders zou ik het ook niet weten!
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
pi_6415491
Het kunnen best dingen zijn die ik nog krijg ( denk ik niet eigenlijk ), ik wacht dus nog maar even af en als het blijft bel ik wel.
pi_6415625
Gewoon om een strookje vragen inzake de bijschrijvingen, die hoor je te krijgen (en kan je nodig hebben). Mocht er wat fout zitten hoor je het vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')