Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Ik heb van de zomer een baantje gehad en ben eind juli al gestopt. Nu kreeg ik voor de maand augustus nog 30 Euro, voor de maand september 15 Euro en voor de maand oktober 8 Euro en dat terwijl ik helemaal niet gewerkt hebt. Helemaal niet erg natuurlijk maar is dit normaal en waarom is dit? Mijn moeder zei dat ik maar moest opbellen omdat het wel een fout zal zijn en als ze daar later achter komen ze gewoon het geld terug willen. Ik vind het wel best natuurlijk maar is het verstandig om niet te gaan bellen en gewoon betaald krijgen voor iets wat ik niet doe?
Het zijn niet zulke verschrikkelijk hoge bedragen...kun je het niet gewoon houden en als ze er dan achter komen en het terugwillen lieg je dat je dacht dat het nog vakantiegeld en andere reserveringen waren die je nog tegoed had?
ZIJN het niet gewoon vakantiegeld en andere reserveringen die je nog tegoed hebt?
Heb ik ook gehad, maar dat komt vaak door miscalculatietjes (bij mij waren ze ook 10 euro vergeten te betalen) en door "reserveringen". Weet niet psies wat het inhoudt, maar dat kreeg ik ook nog terug.
Gewoon om een strookje vragen inzake de bijschrijvingen, die hoor je te krijgen (en kan je nodig hebben). Mocht er wat fout zitten hoor je het vanzelf.