Beetje verwarring zaaienquote:
Thomas the train for skyrim,quote:Op maandag 28 juli 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn konijn?een man met een konijn?
[..]
wat
Zal ook eens wat zaaienquote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje verwarring zaaien
Is leuk
Godsamme!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
Thomas the train for skyrim,
Vervangt draken door thomas
deze blanke damequote:Op maandag 28 juli 2014 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje verwarring zaaien
Is leuk
Geen idee vrouwen onthouden dat soort dingen vaak langer dan mannen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mad? Waarover? Nee, hoor. Ik geef alleen advies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
aardappelen dusquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee vrouwen onthouden dat soort dingen vaak langer dan mannen.
Ik neem geen advies aan van domme mensenvrouwen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee vrouwen onthouden dat soort dingen vaak langer dan mannen.
Ik neem geen advies aan van domme mensenOh zou het niet weten joh. En nee zou ik ook niet doen nee, daarom zou ik die van mij maar wel aannemen, heueheheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed van jou zeg, dat je weet wat opperdoezen zijn! wauw!quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
ze praat soms vreemde taal uit, geeft nietquote:Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wilde net om een vertaling vragen
Hahaha voordeel dat jij als vrouw wel beetje humor hebt thoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh zou het niet weten joh. En nee zou ik ook niet doen nee, daarom zou ik die van mij maar wel aannemen, heuehehehehehehe
[..]
Goed van jou zeg, dat je weet wat opperdoezen zijn! wauw!
vrouwen en humor¿quote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha voordeel dat jij als vrouw wel beetje humor hebt tho
Er zijn echt exemplaren die het hebben.quote:
Wie wind zaait, zal storm oogstenquote:
Nou... geen wind hoor, hahaahhaquote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wind zaait, zal storm oogsten
Deze Surinamer.quote:
kan, maar die zijn vaak lelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn echt exemplaren die het hebben.
lol neverquote:
Iedereen is een beetje negerquote:
Dat kan, ik heb geen staafdiagram bij de hand.quote:
Natuurlijk. Ik ken genoeg meiden die gewoon écht grappig zijn hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn echt exemplaren die het hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |