Ja, nou dat was ook wel een beetje schaamteloosquote:Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Net als dat dewc vond dat ik mijn twitter moest deleten, omdat het al zo lang geleden was.
Zo rol ikquote:Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou dat was ook wel een beetje schaamteloos
Ja dat is wel duidelijk schijt aan alles hequote:
hahaquote:
echt hequote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk schijt aan alles he
Vind het bijna zielig, zo naïef.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Gaat mijn vriend vreemd? #2
Hard gelachen om het kloontje van supergirl![]()
wat een gaar wijf is dat
![]()
en nog dommer dan het rechter laatste vingerkootje van Veer
![]()
Kan nog beter in een woongemeenschap gaan wonen (voor downies) volgens mij wil ze het redden
Ouch, ik heb in Tunesië als kind ook in m'n ogen gewreven toen m'n handen vol in de rode pepers zaten, zo pijnlijk.quote:
Het is ook zielig... ik krijg nu begrip voor die ontelbare topics en posts van haarquote:
Ik weet niet, ze zegt wel dat er periode was dat hij 4 dagen per week bij haar bleef slapen. Of hij gaat vreemd met nog iemand anders, geen idee. Wel gare smoesjes van hem, dat ze er nog mee doorgaat is een raadsel. Zo te lezen is het echt een douchebag en ook nog eens afdankertje van tittaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol i cantze is al een jaar het buitenvrouwtje
Ik ben best bekend met de Surinaamse en antiliaanse cultuur enzo en ik zie het om mij heen ook...quote:Op maandag 28 juli 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol i cantze is al een jaar het buitenvrouwtje
afdankertje van tita? die fokster? die lelijke?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze zegt wel dat er periode was dat hij 4 dagen per week bij haar bleef slapen. Of hij gaat vreemd met nog iemand anders, geen idee. Wel gare smoesjes van hem, dat ze er nog mee doorgaat is een raadsel. Zo te lezen is het echt een douchebag en ook nog eens afdankertje van titta![]()
![]()
. Ben wel benieuwd of ze nog naar z'n ouders gaat.
Wie niet luisteren wil, moet maar voelenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook zielig... ik krijg nu begrip voor die ontelbare topics en posts van haar
Maar wel typisch voor zo'n wijf om zo geowned te worden hoor btwkarma
Wat wat wat. Hosselaarwoensel had toch iets met die titta. En dat was een autistische ecto bitchboiquote:Op maandag 28 juli 2014 15:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze zegt wel dat er periode was dat hij 4 dagen per week bij haar bleef slapen. Of hij gaat vreemd met nog iemand anders, geen idee. Wel gare smoesjes van hem, dat ze er nog mee doorgaat is een raadsel. Zo te lezen is het echt een douchebag en ook nog eens afdankertje van titta![]()
![]()
. Ben wel benieuwd of ze nog naar z'n ouders gaat.
Ja titta ja, die dikke foksterquote:Op maandag 28 juli 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
afdankertje van tita? die fokster? die lelijke?wie? omg als dit echt zo is
The plot thickensquote:Op maandag 28 juli 2014 15:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja titta ja, die dikke foksterWist je dat epische topic nog die ze opende omdat een fokker haar geblokt had op whatsapp. Bleek ze hem gewoon te stalken zowat
. Daar heeft die kerel van supergirl dus seks mee gehad. Benieuwd hoe hij eruitziet eigenlijk
Geen idee met wie ze nog meer heeft gehadquote:Op maandag 28 juli 2014 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat wat wat. Hosselaarwoensel had toch iets met die titta. En dat was een autistische ecto bitchboisowieso afdankertje van titta. Mi gado zo lelyk is sg toch niet
Maxburger?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja titta ja, die dikke foksterWist je dat epische topic nog die ze opende omdat een fokker haar geblokt had op whatsapp. Bleek ze hem gewoon te stalken zowat
. Daar heeft die kerel van supergirl dus seks mee gehad. Benieuwd hoe hij eruitziet eigenlijk
Hahaha oh shit ja iddquote:
Ja is ook zielig ergens.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
The plot thickensik krijg serieus nog medelijden met dit kind... terwijl ze het zich zelf aan doet... maar heb dat meestal zo bij echt mensen die niet beter kunnen/weten
dan krijg ik medelijden.
Zo is die mentaliteitjequote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk schijt aan alles he
Wat ga je vanavond eten?quote:
Dat is ook inderdaad pijnlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 15:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Ouch, ik heb in Tunesië als kind ook in m'n ogen gewreven toen m'n handen vol in de rode pepers zaten, zo pijnlijk.
Hahahahaquote:
Dat is een verrassing want ik eet bij papa en mamaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo is die mentaliteitje![]()
Wat ga je vanavond eten?
[..]
Wat ga je vanavond eten?
[..]
Dat is ook inderdaad pijnlijkof dat je heel toevallig in je mond of neus zit.
Ik weet niet meer wie het was, is tijd geleden. Weet alleen dat ze foto stuurde en ze berichten bleef sturen en toen had hij haar geblokt. Pas later keek die in KLB, ziet hij dat ze een topic erover opendequote:
Die neem ik niet echt serieus eigenlijk. Gewoon plain aandacht hoer meer niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mapima dan ?
Met dr broeken van de zeeman/wibra, omdat deze wel een goede snit hebben.
Of dat ze vastzit aan haar maandverband.
Groetjes aan papa en mama toenutsquote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een verrassing want ik eet bij papa en mama
Heb nog keer topic gemaakt btw over dat ik ook pepers had gesneden, en zelfs mijn handen goed had gewassen en toch nog die hitte voelde op mijn lul
Troll?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die neem ik niet echt serieus eigenlijk. Gewoon plain aandacht hoer meer niet.
Ik regel die shit voor jequote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, is tijd geleden. Weet alleen dat ze foto stuurde en ze berichten bleef sturen en toen had hij haar geblokt. Pas later keek die in KLB, ziet hij dat ze een topic erover opende
Ik twijfel nog steeds over of zij een trol is, wel heel irritant.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mapima dan ?
Met dr broeken van de zeeman/wibra, omdat deze wel een goede snit hebben.
Of dat ze vastzit aan haar maandverband.
Ja, true.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds over of zij een trol is, wel heel irritant.
Dank je zal doen van viereebehquote:Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groetjes aan papa en mama toenuts
Waarschijnlijk agvof stampottten, want dat eten jullie toch het hele jaar door in Scandinavie?
Jaquote:
Met elke ex-fokker ruzie lopen maken op fokquote:
ALLE ZINNEN VRAGEND MAKEN, OOK AL IS HET GEEN VRAAG!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je zal doen van viereebeh
Ik denk ook agv ja. We zitten iets ten zuiden van Scandinavië hoorlimburger in de dop
Haha yep, dat topic was het.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik regel die shit voor je
KLB / geblokt op whatsapp :)
Ja dit iddquote:Op maandag 28 juli 2014 15:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Met elke ex-fokker ruzie lopen maken op fokIedereen die tetouaribo nog van te voren had gewaarschuwd, en dan zet ze hem alsnog voor schut
watquote:Op maandag 28 juli 2014 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLE ZINNEN VRAGEND MAKEN, OOK AL IS HET GEEN VRAAG!
Da's voornamelijk een bepaalde regio binnen Limburgquote:Op maandag 28 juli 2014 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dat Limburgers alle zinnen vragend maken, ook al is het geen vraag.
Dat is irritant.
Ohquote:Op maandag 28 juli 2014 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dat Limburgers alle zinnen vragend maken, ook al is het geen vraag.
Dat is irritant.
Welke? Dan probeer ik daar niet heen te gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's voornamelijk een bepaalde regio binnen Limburg
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke? Dan probeer ik daar niet heen te gaan.
Klopt, ik heb haar in het begin niet meegemaakt geloof ik. Jij zit hier al wat langerquote:Op maandag 28 juli 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dit idddat is echt een labiel mens. Vond haar aan het begin nog wel leuk, maar ging heel snel over the top dat mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |