Klagen over jezelfquote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Uiteraard wilde ik met die railcateringgast het toilet op, zodat ik ook niet voor mijn cornetto hoefde te betalen. Maar die sletten waren mij voor. Wel verdraaid.
sletten zijn er in alle vormen en maten. Als TS haar best doet, kan ook zij haar levensdroom verwezenlijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef pijltjegooien het volgende:
Jij zal met je dikke pens nooit een slet kunnen worden.
Pure afgunst dus.
Ervaring mee?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
sletten zijn er in alle vormen en maten. Als TS haar best doet, kan ook zij haar levensdroom verwezenlijken.
TS noemt haar borsten sletten en biedt mannen de mogelijkheid haar te motorboaten in ruil voor goederen. Hierna willen mannen om ongenoemde redenen niet meer verder gaan met/bij haar en krijgt ze geen 'cornetto'..quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dag beste kijkbuisfokkertjes, zoals jullie weten reist jullie allerliefste KKJ ook soms graag met de trein. Die rolt over het spoor, dus wat let mij om de trein te nemen. Leuk en lollig. Maar wat me vandaag overkwam, beste kijkbuisfokkertjes. Tante KKJ zat zo in de tjoektjoek te genieten van een welverdiende cornetto, toen er zomaar ineens twee sletten de coupe binnenkwamen. Dat kon je zien want ze hadden een neonroze jurkje met een fake tan. Sletten dus.
Op een gegeven moment komt de knakker van de railcatering binnen, waarschijnlijk om mij weer een nieuwe cornetto te verkopen. Hij stopt ook bij de sletten. Die vragen om een gevulde koek en een koffie. Dat is dan 5,- nog wat zegt de railcatering meneer. Dan blijkt dat die sletten geen geld hebben! Maar wat zeggen ze: ja we willen ook wel even met je naar het toilet gaan hoor!
Ik wist niet wat ik hoorde. Hoe kunnen die sletten dat zeggen. Welk een onbeschaamdheid.
Uiteraard wilde ik met die railcateringgast het toilet op, zodat ik ook niet voor mijn cornetto hoefde te betalen. Maar die sletten waren mij voor. Wel verdraaid.
Klacht: te weinig scheldwoorden voor die sletten
Je was gewoon een natuurtalentje dus!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
het is niet mijn droom een slet te worden, dus nee.
Je bent gewoon jaloers op TS en alle aandacht die ze krijgt!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:17 schreef Aberella het volgende:
Wat is dit kut geschreven zeg. Echt totaal niet grappig ook gewoon.
Nee hoor, maar het is gewoon een bazenuseres. zeg maar het tegenovergestelde van Blubbertje2.0quote:Op zondag 27 juli 2014 16:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vanaf je witte paard hopen dat je ook nog even mag, ooit.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is gewoon een bazenuseres. zeg maar het tegenovergestelde van Blubbertje2.0
Envy much?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:17 schreef Aberella het volgende:
Dat is toch normaal op fok?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen die alle andere vrouwen die mooier dan henzelf zijn sletten noemen
ojaquote:
heerlijk ontspannen mensen kijkenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:39 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die met het OV 'reizen' (je staat vaker stil dan dat je rijdt):
sletjes kijken!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heerlijk ontspannen mensen kijken
telefoonseks dit dat alles. Jaloers?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nasleep van een US S&G PM/DM slijmromance gespot.![]()
dat bespreek ik alleen in de treinquote:
Ik heb cornettos maar die zijn niet voor de losse verkoop, helaas.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat bespreek ik alleen in de trein
je deelt ze niet uit op het op het trein toilet?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb cornettos maar die zijn niet voor de losse verkoop, helaas.
Ik deel niks uit op een trein toilet, weet je hoe goor die dingen zijn. Laatst lag er een gebruikte tampon op de vloerquote:Op zondag 27 juli 2014 16:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je deelt ze niet uit op het op het trein toilet?
ohquote:Op zondag 27 juli 2014 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik deel niks uit op een trein toilet, weet je hoe goor die dingen zijn. Laatst lag er een gebruikte tampon op de vloer
En in een moment van onoplettendheid op een slakkenspoor achtergelaten door TS gaan zitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:08 schreef JasVerstoppen het volgende:
Je zult maar afhankelijk zijn van het openbaar vervoer.
Fixed.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is toch normaal bij vrouwen?
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal ik je op mijn cornetto trakteren?
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is 'ie net zo koud als een cornetto?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lekker hequote:Op zondag 27 juli 2014 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik deel niks uit op een trein toilet, weet je hoe goor die dingen zijn. Laatst lag er een gebruikte tampon op de vloer
Jawel. De poging om grappig proberen te doen is wel enigzins lachwekkend.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:17 schreef Aberella het volgende:
Echt hequote:Op zondag 27 juli 2014 17:28 schreef pijltjegooien het volgende:
Zie al die wanhopige maagdjes eens slijmen bij een vadsige exhibitionist
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Is 'ie net zo koud als een cornetto?
Laat dat naakt maar buiten haakjes, heb nog nooit een normale foto van d'r gezienquote:Op zondag 27 juli 2014 19:04 schreef ejfaar het volgende:
Klagen over sletten maar zelf wel (naakt)pics op FOK! plaatsen
Hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fok-it vindt het zo vervelend dat ik niet in ga op zijn opmerkingen dat het via dm nogmaals duidelijker gemaakt moet worden.
Oke Fok-it : omg je vindt me niet leuk boehoehoe![]()
Zo beter?
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fok-it vindt het zo vervelend dat ik niet in ga op zijn opmerkingen dat het via dm nogmaals duidelijker gemaakt moet worden.
Oke Fok-it : omg je vindt me niet leuk boehoehoe![]()
Zo beter?
Als je op straat praat zoals jij dat doet in het eerste gedeelte van je OP he, wist je dat je dan opgenomen wordt in het Pieterbaan Centrum!?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dag beste kijkbuisfokkertjes, zoals jullie weten reist jullie allerliefste KKJ ook soms graag met de trein. Die rolt over het spoor, dus wat let mij om de trein te nemen. Leuk en lollig. Maar wat me vandaag overkwam, beste kijkbuisfokkertjes. Tante KKJ zat zo in de tjoektjoek te genieten van een welverdiende cornetto, toen er zomaar ineens twee sletten de coupe binnenkwamen. Dat kon je zien want ze hadden een neonroze jurkje met een fake tan. Sletten dus.
Op een gegeven moment komt de knakker van de railcatering binnen, waarschijnlijk om mij weer een nieuwe cornetto te verkopen. Hij stopt ook bij de sletten. Die vragen om een gevulde koek en een koffie. Dat is dan 5,- nog wat zegt de railcatering meneer. Dan blijkt dat die sletten geen geld hebben! Maar wat zeggen ze: ja we willen ook wel even met je naar het toilet gaan hoor!
Ik wist niet wat ik hoorde. Hoe kunnen die sletten dat zeggen. Welk een onbeschaamdheid.
Klacht: te weinig scheldwoorden voor die sletten
Naaktfoto's van haar hebben meer weg van een documentaire van National Geographic.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dat naakt maar buiten haakjes, heb nog nooit een normale foto van d'r gezien
LOL. Geef link.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Naaktfoto's van haar hebben meer weg van een documentaire van National Geographic.
Of gênante lijvenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Naaktfoto's van haar hebben meer weg van een documentaire van National Geographic.
Kijk maar in KPD.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
LOL. Geef link.
edit: doe maar niet
Maar wel mijn droomquote:Op zondag 27 juli 2014 16:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
het is niet mijn droom een slet te worden, dus nee.
ik liep niet mee het toilet in dus geen ideequote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef zovty het volgende:
Maar... misschien heb ik er overheen gelezen hoor.... maar hoe hebben die dames die versnaperingen nou uiteindelijk betaald?
Maar ze gingen dus wel daadwerkelijk het toilet in met z'n 3en?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik liep niet mee het toilet in dus geen idee
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar ze gingen dus wel daadwerkelijk het toilet in met z'n 3en?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |