Klagen over jezelfquote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Uiteraard wilde ik met die railcateringgast het toilet op, zodat ik ook niet voor mijn cornetto hoefde te betalen. Maar die sletten waren mij voor. Wel verdraaid.
sletten zijn er in alle vormen en maten. Als TS haar best doet, kan ook zij haar levensdroom verwezenlijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:06 schreef pijltjegooien het volgende:
Jij zal met je dikke pens nooit een slet kunnen worden.
Pure afgunst dus.
Ervaring mee?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
sletten zijn er in alle vormen en maten. Als TS haar best doet, kan ook zij haar levensdroom verwezenlijken.
TS noemt haar borsten sletten en biedt mannen de mogelijkheid haar te motorboaten in ruil voor goederen. Hierna willen mannen om ongenoemde redenen niet meer verder gaan met/bij haar en krijgt ze geen 'cornetto'..quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dag beste kijkbuisfokkertjes, zoals jullie weten reist jullie allerliefste KKJ ook soms graag met de trein. Die rolt over het spoor, dus wat let mij om de trein te nemen. Leuk en lollig. Maar wat me vandaag overkwam, beste kijkbuisfokkertjes. Tante KKJ zat zo in de tjoektjoek te genieten van een welverdiende cornetto, toen er zomaar ineens twee sletten de coupe binnenkwamen. Dat kon je zien want ze hadden een neonroze jurkje met een fake tan. Sletten dus.
Op een gegeven moment komt de knakker van de railcatering binnen, waarschijnlijk om mij weer een nieuwe cornetto te verkopen. Hij stopt ook bij de sletten. Die vragen om een gevulde koek en een koffie. Dat is dan 5,- nog wat zegt de railcatering meneer. Dan blijkt dat die sletten geen geld hebben! Maar wat zeggen ze: ja we willen ook wel even met je naar het toilet gaan hoor!
Ik wist niet wat ik hoorde. Hoe kunnen die sletten dat zeggen. Welk een onbeschaamdheid.
Uiteraard wilde ik met die railcateringgast het toilet op, zodat ik ook niet voor mijn cornetto hoefde te betalen. Maar die sletten waren mij voor. Wel verdraaid.
Klacht: te weinig scheldwoorden voor die sletten
Je was gewoon een natuurtalentje dus!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
het is niet mijn droom een slet te worden, dus nee.
Je bent gewoon jaloers op TS en alle aandacht die ze krijgt!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:17 schreef Aberella het volgende:
Wat is dit kut geschreven zeg. Echt totaal niet grappig ook gewoon.
Nee hoor, maar het is gewoon een bazenuseres. zeg maar het tegenovergestelde van Blubbertje2.0quote:Op zondag 27 juli 2014 16:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vanaf je witte paard hopen dat je ook nog even mag, ooit.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is gewoon een bazenuseres. zeg maar het tegenovergestelde van Blubbertje2.0
Envy much?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:17 schreef Aberella het volgende:
Wat is dit kut geschreven zeg. Echt totaal niet grappig ook gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |