SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Kom toch bijna nooit op fok, waarom denk je dat ik "hap" op je trollsquote:Op zondag 27 juli 2014 15:51 schreef ChesterPerry het volgende:
wacht ff die drinky aangeven dan kan ie een paar uur niet posten en krijgt ie cold turkey verschijnselen
nee man ik pak nu motor ff ritje zetten na training had even afleiding nodig tijdens post-workout meal snapje.quote:
Baas.quote:
Lol, strong tren symptoms. Huilen is wel extreem.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja heel heel erg zelfs...
Trillerig, enorm maar dan ook enorm sacherijnig, slap, kooudzweet, bijna blackouts, neiging om in een hoekje te gaan zitten huilen, alles lol.
No joke...
Mja, eerlijk is eerlijk; elke dag naar de Mac is nou ook weer het andere extreem en ook al is het macro's macro's macro's. Zo vaak die shizzle eten is gewoon niet 'gezond'.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voedingswaarden van een quarter pounder:
[ afbeelding ]
530kcal, 32 gram eiwit, 28 gram vet, 36 gram carbs.
Leg mij nu eens uit waarom je daarmee geen spieren op zou bouwen..
LOLquote:Op zondag 27 juli 2014 15:26 schreef ChesterPerry het volgende:
die raymond is van die filmpjes toch steeds dan vind ik clean eten geeneens het rullevants zou eerder zijn benen met name kuiten harder gaan trainen.
itt die andere gap in dat witte shirt mag anders wel wat meer gaan eten
Hahah!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas.Heb je gemist man.
[..]
Lol, strong tren symptoms. Huilen is wel extreem.Ik bekijk mensen soms vanuit het survival of the fittest aspect, en ik denk dat jij gewoon full cannibal mode gaat wanneer er een wereldramp uitbreekt in plaats van op dieren te jagen.
[..]
Mja, eerlijk is eerlijk; elke dag naar de Mac is nou ook weer het andere extreem en ook al is het macro's macro's macro's. Zo vaak die shizzle eten is gewoon niet 'gezond'.
Hehehh.quote:
Hehe ja, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen. Als je echt die zieke honger hebt dat je maag voelt alsof het aan het krimpen en langzaam afsterven is waar je mood erachteraan gaat en als eindresultaat rages van hier tot Tokio.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah!![]()
Huilen was ook maar om de boel een beetje kracht bij te zetten, maar je voelt je alles behalve oke.
Wereld ramp zou echt destrastreus zijn voor vele hier.
Of een legeroproep bijv.
Gdvr daar gaan al je gains dan echt lol
8k kcalquote:Op zondag 27 juli 2014 16:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hehehh.
Ik ga ook wel opletten dat ik niet meer van die losgeslagen dagen van 8000kcals + ga doen of iets in die trand. Dat is gewoon niet nodig idd. Maar dat ik gewoon een superhoge verbranding heb kan ik ook wienig aan doen. En als iemand dan moet schrijven dat ik eet train als een bodybuilder en als een powerlifter omdat ik op 5500 zit en niet ultra ripped rond loop so be it, die snappen het gewoon niet
Maargoed, vandaag zei iemand dat ik leaner was weer?![]()
![]()
Misschien toch wat matigen met melk....
Ijstheeijsjesquote:Op zondag 27 juli 2014 16:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben trouwens moeilijk hard aant genieten van (mn tweede) ijstheeijsje van de lidl
Nee ik lift dat als ik op straat loop en er een groepje opgeschoten mocro's op me afkomen dat ze op 100meter voor me opeen stil worden en aan de andere kant vd weg gaan lopenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:26 schreef Awesome_ het volgende:
Mja, aan de andere kant lift je wel voor de vrouwen en die vinden laag bf gwn mooier snapje
Dat is wel eens meer dan eens gebeurt ja 8000. 8500 ook,maar die backfirede heel hard. Kwartier boven gootsteen lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |