ik heb zojuist een voorzetje gegeven. of ik het leuk zou noemen is anders ... (ook weinig tijd)quote:Op zondag 24 juli 2022 12:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja er moet alleen nog een algemeen topic komen, maar ik heb weinig tijd om een leuk topic te maken (waardeloze mod). Voelt iemand zich geroepen? @:momo @:iemandanders
Die was katje lam van de Baskische cider natuurlijk, die slaapt nog uren z'n roes uit en post 5 mins voor de start de voorbeschouwing.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:02 schreef Bugno3 het volgende:
Mijn feedback is dat ik WOEST ben en mijn ochtend is verpest, aangezien er géén voorbeschouwing van @:Rellende_Rotscholier klaarstaat. Ik eis een passende uitleg.
Akkoord.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die was katje lam van de Baskische cider natuurlijk, die slaapt nog uren z'n roes uit en post 5 mins voor de start de voorbeschouwing.
Afgehandeld.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:02 schreef Bugno3 het volgende:
Mijn feedback is dat ik WOEST ben en mijn ochtend is verpest, aangezien er géén voorbeschouwing van @:Rellende_Rotscholier klaarstaat. Ik eis een passende uitleg.
Ik heb het nog steeds behoorlijk druk, dus het zou me wel enorm helpen als er een aantal vrijwilligers gevonden kunnen worden om enkele voorbeschouwingen te schrijven.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:35 schreef franklop het volgende:
Nu is de vraag; gaat @:rellende_rotscholier de voorbeschouwingen kunnen doen? Of moeten we weer een schema opstellen?
Ik wil de rit naar Pau anders wel doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:01 schreef Momo het volgende:
Ik wil wel rit 13 en 14 doen, en dan rit 5, 6 en 7 in de eerste week?
Dat zijn rit 13 en 14 he, maar die mag je wel doen hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil de rit naar Pau anders wel doen.
Rit 14 is niet de rit naar Pau, maar de rit van Pau!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zijn rit 13 en 14 he, maar die mag je wel doen hoor
Als je nog iemand voor rit 8 nodig hebt kan ik die wel eventueel doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:27 schreef VoMy het volgende:
1,2,3,4: @:Rellende_Rotscholier
5,6,7: @:Momo
8: WIE-O-WIE?
9: @:Rellende_Rotscholier
10, 11: @:VoMy
12: @:Frozen-assassin
13: @:Johannes_vermeer
14: @:Momo
15: @:Frozen-assassin
16,17: @:maxi-mus
18: @:VoMy
19,20,21: @:Rellende_Rotscholier