abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214705311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik heb je gisteren nog verzocht op te houden met dat soort posts. Die boodschap is duidelijk niet aangekomen, dat is betreurenswaardig. Hopelijk heb je het nu wel begrepen.
Wat voor soort posts bedoel je dan? Je kunt toch niet denken dat je in je eentje mag bepalen wat voor soort berichten iemand mag posten, zolang die gewoon binnen bepaalde fatsoensnormen vallen? Ik scheld niemand uit, ik ben vriendelijk en zelfs grappig af en toe; dus ik snap niet zo goed wat je probleem is en waar je precies op doelt?
Mja
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:12:40 #252
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214705515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:56 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat voor soort posts bedoel je dan? Je kunt toch niet denken dat je in je eentje mag bepalen wat voor soort berichten iemand mag posten, zolang die gewoon binnen bepaalde fatsoensnormen vallen? Ik scheld niemand uit, ik ben vriendelijk en zelfs grappig af en toe; dus ik snap niet zo goed wat je probleem is en waar je precies op doelt?
Je vrouwonvriendelijke en seksistische opmerkingen vallen natuurlijk niet binnen de fatsoensnormen. Op je sterke verhalen over wat je al dan niet met zogenaamde exen hebt gedaan zit al helemaal niemand te wachten. We bespreken hier de koers, ieder topic vervuilen met dat soort onzin voegt echt niets toe.

Je weet dit allemaal best. Stop met het verspillen van mijn tijd en gedraag je voortaan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214705589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Je vrouwonvriendelijke en seksistische opmerkingen vallen natuurlijk niet binnen de fatsoensnormen. Op je sterke verhalen over wat je al dan niet met zogenaamde exen hebt gedaan zit al helemaal niemand te wachten. We bespreken hier de koers, ieder topic vervuilen met dat soort onzin voegt echt niets toe.

Je weet dit allemaal best. Stop met het verspillen van mijn tijd en gedraag je voortaan.
Ik vond het wel een geschikte vergelijking. Vrouwonvriendelijk was het sowieso niet en seksistisch al helemaal niet. En dat je niet zit te wachten op mijn verhalen, dat kan best zijn ... ik zit ook niet altijd op jouw verhalen te wachten over doping of andere dingen. Maar blijkbaar heb ik die ook maar te slikken. En enigszins offtopic mag heus wel, zeker als het uiteindelijk over de koers gaat, en dat ging het gewoon. Want ik maakte de vergelijking om in te gaan op jouw opmerking over LBL.

Ik kan niet anders dan concluderen dat je vooral een probleem met mij hebt en niet met de inhoud van mijn berichten.
Mja
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:24:10 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214705697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:17 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik vond het wel een geschikte vergelijking. Vrouwonvriendelijk was het sowieso niet en seksistisch al helemaal niet. En dat je niet zit te wachten op mijn verhalen, dat kan best zijn ... ik zit ook niet altijd op jouw verhalen te wachten over doping of andere dingen. Maar blijkbaar heb ik die ook maar te slikken. En enigszins offtopic mag heus wel, zeker als het uiteindelijk over de koers gaat, en dat ging het gewoon. Want ik maakte de vergelijking om in te gaan op jouw opmerking over LBL.

Ik kan niet anders dan concluderen dat je vooral een probleem met mij hebt en niet met de inhoud van mijn berichten.
Je hebt zelf nogal een andere perceptie van wat normaal is blijkbaar. Je post regelmatig op de grens van offtopic met, al dan niet bewust, irritant seksistische posts. Ik stel voor dat je daar maar gewoon mee stopt :).
pi_214705813
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:24 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je hebt zelf nogal een andere perceptie van wat normaal is blijkbaar. Je post regelmatig op de grens van offtopic met, al dan niet bewust, irritant seksistische posts. Ik stel voor dat je daar maar gewoon mee stopt :).
De meeste dingen zijn gewoon humoristisch bedoeld uiteraard, in tegenstelling tot alle andere seksistische posts die ik voorbij zie komen als het over vrouwenwielrennen gaat, zeker als "huilmeisje Demi" of de "stuurvaardigheid van de dames" weer eens uit de kast worden gehaald. Maar ik zou het knap vinden als je erin slaagt om behalve die post van vandaag en mijn grapje van gisteren een aantal "irritant seksistische posts" van mij naar boven te halen. Mijn grapje van gisteren was overigens ook niet vrouwonvriendelijk; als je het goed terugleest, zul je hopelijk zien dat ik bedoel dat een orgasme meestal weer snel voorbij is, en dat is toch echt zelfspot.
Mja
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:36:40 #256
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214705888
quote:

[..]

Verkeerde conclusie. Het gaat om de inhoud van je berichten. Het lukt je de hele dag om het over de koers te hebben en ontopic te posten, maar dan volgt er daarna helaas weer een uitglijder. Die heb ik ditmaal weggehaald, omdat ik je gisteren hiervoor had gewaarschuwd.

Je kunt jezelf neerzetten als het slachtoffer, maar je zou ons en jezelf er veel meer mee helpen om in je oren te knopen dat dit gedrag niet gewenst is. Heel ingewikkeld lijkt me dat niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214705940
quote:

[..]

Nee hoor. Hier nog iemand die je berichten meer dan kansloos vindt.
pi_214706075
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Verkeerde conclusie. Het gaat om de inhoud van je berichten. Het lukt je de hele dag om het over de koers te hebben en ontopic te posten, maar dan volgt er daarna helaas weer een uitglijder. Die heb ik ditmaal weggehaald, omdat ik je gisteren hiervoor had gewaarschuwd.

Je kunt jezelf neerzetten als het slachtoffer, maar je zou ons en jezelf er veel meer mee helpen om in je oren te knopen dat dit gedrag niet gewenst is. Heel ingewikkeld lijkt me dat niet.
Nou prima, fijn om te horen dat je niets tegen mij persoonlijk hebt in elk geval. En ik ga er dus ook van uit dat je zelf zorgvuldig met je berichten zult omgaan; alleen ontopic posten en graag ook wat minder dopingbeschuldigingen plaatsen, aangezien die ook als zeer storend, mensonterend en wielrenonvriendelijk worden ervaren.
Mja
pi_214706084
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:40 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Nee hoor. Hier nog iemand die je berichten meer dan kansloos vindt.
Jouw naam komt me niet bekend voor, dus ik neem je net iets minder serieus als je het niet erg vindt.
Mja

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 11 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')