Ik moet aan de broodjes hotdog vanavond, vergeten boodschappen te doen gisteren.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Terechte klacht! Ik ben net al geweest, bij mij zijn ze gewoon om 8 uur open. Nu lekker mijn croissantjes in de oven gooien![]()
Dan ga je toch naar een naburige stad? Of heb je geen auto?quote:Op zondag 27 juli 2014 09:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik moet aan de broodjes hotdog vanavond, vergeten boodschappen te doen gisteren.in mijn gemeente willen ze gewoon de middenstand pesten ofzo, ik snap het niet.
ik heb knoflook brood in de vriezer.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
Lang leve een voorraad afbakbroodjes.
Lekker, bij de pasta!quote:Op zondag 27 juli 2014 09:22 schreef katindeboom het volgende:
[..]
ik heb knoflook brood in de vriezer.
Burgelijke lulquote:Op zondag 27 juli 2014 09:21 schreef Leandra het volgende:
Wat een gezeik, wees blij dat ze überhaupt open zijn, doe je inkopen in het vervolg wat beter, en leg een half brood in de vriezer.
Dat je geen brood hebt komt niet doordat de supermarkt nog niet open is.
MCD is ook een supermarktquote:Op zondag 27 juli 2014 09:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Lokale McD to the rescue.
Lekker triple cheeseburger als ontbijt. Hhhhhmmmm.
Ze kiezen er net zo goed zelf voor om te werken op zondag. In supermarkten zijn dat per definitie 15 jarigen die bij willen verdienen..quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Spongeboss het volgende:
Bah winkels die op zondag open zijn, dankzij paupers als jou die niet een dag zonder een winkel kunnen.Man man, op zondag hoort het gewoon vrij te zijn, maar nee dat personeel heeft geen enkele dag meer vrij om iets met familie of kinderen te doen allemaal dankzij paupers als jou.
Hier ook. Die gereformeerde kutdorpen in de Bommelerwaard.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:04 schreef MPC60 het volgende:
Hier helemaal niet, allemaal dankzij de gristenen hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |