SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat had ik gisteren ook in die nieuwe cup.. en het aantal 45 en 90 minuut goals is ook bizar hoog daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
Zat echt in een 50-1 run ofzo en nu verlies ik ineens van de grootste kneuzen![]()
Uitgaan, en vervolgens weer om 8 uur aan de FIFA. Held.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook in die nieuwe cup.. en het aantal 45 en 90 minuut goals is ook bizar hoog daar.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik weet wat jij gedaan hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 08:24 schreef Lastpost het volgende:
Ook maar eens richting m'n nest, hoop dat ik überhaupt nog kan slapen zo.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.![]()
Denk aan je bloeddrukquote:Op zondag 27 juli 2014 08:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flikker toch op met die nieuwe cup man. Ik speel tegen een heel duur team met 90 Klose en ik sta binnen 10 minuten 2-0 voor, daarna wordt het 2-1 en vlak voor rust 2-2. Ik heb echt ALLE kansen op meer maar ik kan gewoon niet scoren. En dan wordt het 2-3. En vervolgens maak ik 3-3, heb ik in de verlenging nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kansen maar de bal wil er gewoon niet in doordat Neuer de meest onmogelijke reddingen ooit verricht. En dan na penalties verliezen. Echt, rot toch op met dit fucking kut spel waar je gewoon niet mag winnen van EA terwijl je 100000x beter bent dan de tegenstander.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Zo eindelijk een keer een potje gewonnen waarbij het terecht was.
Ik was 2:30 ongeveer thuis, toen heb ik even geslapen en nu ben ik alweer wakker.![]()
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)![]()
huh wat ? nieuwe cup? ze waren het nog niet verleerd dus bij EA.
wat zijn de eisen?
Morrie
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En je hebt geen chicks aangesproken/benaderd/ertegenaan gereden?quote:Op zondag 27 juli 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond er niet veel aan trouwens.. er was maar 1 ruimte en de muziek stond heel hard en het was best druk dus daardoor had ik bijna nergens ruimte om te staan/dansen. En ik ging met mijn broer, zijn vriendin, nog iemand en onze nicht uit Engeland uit (geen pics)![]()
De sfeer op studenten avond is hier vaak een stuk beter, en de biertjes zijn dan geen ¤2,50 maar ¤1,-quote:Op zondag 27 juli 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een ruimte met mensen die allemaal een beetje proberen mee te bewegen op het ritme van de muziek, praten met andere mensen, maar geen echte aandacht hebben voor het gesprek, omdat er indruk op het andere geslacht gemaakt dient te worden, ondertussen biertjes drinkend van ¤ 2,50.... Ja, dat is uitgaan inderdaad.![]()
Ik ben misselijk en heb een droge bek.![]()
![]()
Misschien moet ik ook maar een studie op gaan pakken danquote:Op zondag 27 juli 2014 10:45 schreef Freire het volgende:
[..]
De sfeer op studenten avond is hier vaak een stuk beter, en de biertjes zijn dan geen ¤2,50 maar ¤1,-![]()
![]()
Bizar dat ik gisteren Baines kocht voor 402K, dat ik die gewoon makkelijk met 60K (bruto) winst weer verkoop. Gerrard, Cahill: Tussen de 100 en 150K per speler winst. Prijzen blijven echt alleen maar stijgen en stijgen. De waarde van mijn team was 6,2 miljoen coins![]()
![]()
Vrijetijdskundequote:Op zondag 27 juli 2014 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een studie op gaan pakken dan![]()
![]()
Beste spits in de PL is nu toch wel Drogba denk ik. Jammer dat hij de stats van de IF niet heeft.
honderduizendcoins pfff![]()
Gaat razendsnel dalen joh. En we hebben de tijd. Als je straks inderdaad nog maar 1 transfer per dag mag doen, blijf ik lekker nog een jaartje Fifa14 spelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:57 schreef Rijst het volgende:
Beste spits in de PL is nu toch wel Drogba denk ik. Jammer dat hij de stats van de IF niet heeft.
honderduizendcoins pfff![]()
Ok Maver.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat razendsnel dalen joh. En we hebben de tijd. Als je straks inderdaad nog maar 1 transfer per dag mag doen, blijf ik lekker nog een jaartje Fifa14 spelen.![]()
Die tweet was toch nep?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, waarom?Moet je 11 dagen wachten tot je een elftal bij elkaar gekocht hebt
![]()
Nee, want ik kwam niet boven de muziek uit. En ik heb het ook niet geprobeerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je hebt geen chicks aangesproken/benaderd/ertegenaan gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |