Gemenerikquote:Op zondag 27 juli 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat valt een beetje te betwijfelen.
Laters Jian.
Als je een antwoord wil zeg je het maar. Ik vind het niet erg om op deze zaterdagavond met mijn biertje en muziek het over wat aangenamere zaken te hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anderen hebben voor mij besloten dat er überhaupt grenzen zijn. Wanneer iedereen hier komt dan wordt het vanzelf wat minder aantrekkelijk om hier te wonen. Ik twijfelde of ik op je zou reageren omdat ik zo'n antwoord al verwacht had. Ik vind je mening verontrustend en schaamteloos en jij die van mij waarschijnlijk naief en dom.
Gelukkig zijn we het erover eens dat we geluk hebben gehad geboren te worden op zo'n welvarend stuk land.
Volgens mij stelde ik geen vraag.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je een antwoord wil zeg je het maar. Ik vind het niet erg om op deze zaterdagavond met mijn biertje en muziek het over wat aangenamere zaken te hebben.
Nee sorry, was druk mijn handdoek uit het moeras te trekken. Zem had hem er in geflikkerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je bent veel te negatief nu. *zucht*. Hoe gaat het met je begonia's? En heb je je walvis al water gegeven?
En de mensen maar klagen over de NSA terwijl op internet bijna alles wat je doet ergens vastgelegd wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:32 schreef rico80 het volgende:
Grappig, de TT is iets met Kingston en mijn Google Chrome vraagt of ik de pagina van Afrikaans naar Nederlands wil vertalen.
Raar klinkt op zich wel goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, klaar met deze film net.
Mijn mening over deze film is: raar.
The Signal (2014) - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |