Dat is met alle rampen zo.. op een gegeven moment dan ben je er wel een beetje 'klaar' mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
Merk wel dat het topic veeeel rustiger is.
Ik vind het heel goed dat iedereen dezelfde ceremonie krijgt en ik hoop dat als ze de resterende resten hebben het ook met dezelfde eer en respect gaat. Maar inderdaad, de ceremonie met het taxieen, de taptoe, minuut stilte begon wel aan kracht te verliezen. Het dragen van de kisten blijft een vreselijk beeld en ontzettend indrukwekkend.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
Is ook niet zo verstandig. Merk wel dat het topic veeeel rustiger is. Komt dat omdat al die slachtoffers al zijn. Wat ik vanmiddag ook had dat het beeld met die vliegtuigen gewoon normaal word. Wat eigenlijk best wel erg is. En ik persoonlijk vind het ook wel goed dat het afgelopen is. Duurde wat te lang 4/3 dagen?
Twee honden, heleboel vogels op de vlucht.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de foto's niet gezien en hoef deze ook niet te zien maar las een opmerking over twee honden. Zaten die ook op de vlucht dan of zijn die ter plekke geraakt? Omgekomen diertjes vind ik ook zo sneu
Waarom zou je ook een vogel meenemen op vakantiequote:Op zondag 27 juli 2014 01:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Twee honden, heleboel vogels op de vlucht.
export/emigratie?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarom zou je ook een vogel meenemen op vakantieJa effe serieus hoor, toch niks voor zon beest.
Nee, zaten op de vlucht. Maar worden wel gerepatrieerd en gecremeerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de foto's niet gezien en hoef deze ook niet te zien maar las een opmerking over twee honden. Zaten die ook op de vlucht dan of zijn die ter plekke geraakt? Omgekomen diertjes vind ik ook zo sneu
Kan ook naar dierentuinen o.i.d. worden vervoerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarom zou je ook een vogel meenemen op vakantieJa effe serieus hoor, toch niks voor zon beest.
ok dank je! Misschien van die mensen die gingen emigreren? Je neemt niet zomaar die dieren mee lijkt me.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Twee honden, heleboel vogels op de vlucht.
Als je emigreert, kun je hem wel meenemen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
hoe weet je dit? Had er nog niks over gehoord.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zaten op de vlucht. Maar worden wel gerepatrieerd en gecremeerd.
De vogels zouden niet terugkomen, maar misschien dat die niet van particulieren waren.
1 hond zou naar z'n baasjes in Manila, de andere naar Kuala Lumpurquote:Op zondag 27 juli 2014 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
ok dank je! Misschien van die mensen die gingen emigreren? Je neemt niet zomaar die dieren mee lijkt me.
Volgens mij expat-gezinnen die hun hond lieten overkomen. Quinta en Costa (gek, dat ik die namen zo nog weet).quote:Op zondag 27 juli 2014 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
ok dank je! Misschien van die mensen die gingen emigreren? Je neemt niet zomaar die dieren mee lijkt me.
Stond gisteren volgens mij op de NOS site en in het AD dacht ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe weet je dit? Had er nog niks over gehoord.
Toen ik de foto van de dode ara zag, zat mijn eigen papegaaitje op schoot.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:14 schreef MaJo het volgende:
Nu denk ik aan dooie hondjesik ben ook veel te gevoelig voor dit soort informatie
nou ik vind 350 mensen ofzo erger als 2 hondjes. Tja ik ben een hele grote dierenvriend heb zelf een teckel. Maar dan kies je toch eerder er voor dat 350 mensen of hoeveel het ook waren. Als 2 hondjes... wat ook wel sneu is natuurlijk. Maar zo'n ara word echt zo oud? Dus die kan een gemiddeld mens gewoon overleven dus. Vet, zijn wel agressieve beesten volgens mij. Houden meestal alleen maar van het ''baasje''.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:14 schreef MaJo het volgende:
Nu denk ik aan dooie hondjesik ben ook veel te gevoelig voor dit soort informatie
Moest wel lachen mijn nichtje van 5. Die er nog vrij weinig van snapt zei de papegaai overleeft het wel die kan wel vliegen.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik de foto van de dode ara zag, zat mijn eigen papegaaitje op schoot.
Die heb ik toen maar even heel hard geknuffeld.
Beest dacht dat ik gek geworden was overigens.
tuurlijk is dat erger maar dat was mij al bekend. Dit is voor mij nieuwe info. Eigenlijk zie ik het dan als 293 doden + een aantal dieren.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nou ik vind 350 mensen ofzo erger als 2 hondjes. Tja ik ben een hele grote dierenvriend heb zelf een teckel. Maar dan kies je toch eerder er voor dat 350 mensen of hoeveel het ook waren. Als 2 hondjes... wat ook wel sneu is natuurlijk. Maar zo'n ara word echt zo oud? Dus die kan een gemiddeld mens gewoon overleven dus. Vet, zijn wel agressieve beesten volgens mij. Houden meestal alleen maar van het ''baasje''.
Volgens mij weet niemand meer wat er de komende dagen gaat gebeuren en wie wanneer ingezet wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooralsnog niet, maar dat heb ik dan niet in detail gevolgd. Dus misschien dat iemand anders daar meer over weet. Voor ik hele verkeerde dingen zeg.
dat snap ik, zou ik ook hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik de foto van de dode ara zag, zat mijn eigen papegaaitje op schoot.
Die heb ik toen maar even heel hard geknuffeld.
Beest dacht dat ik gek geworden was overigens.
Is niet geheel waar. Een machinist mag gerust de cabine verlaten en er zijn zelfs machinsten die helpen met afdekken als een conducteur het niet alleen aan kan.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:46 schreef Blistering het volgende:
Nee, de machinist mag zijn trein nooit onbeheerd verlaten. Het is de taak van de conducteur om te kijken wie of wat er aangereden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |