Beetje fleur in het topic misschien.. was nergens getroll o.i.d.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was het onzin, maar goed.
Ja, de marechaussee zit in Kharkov. In een hotel.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarom zou je je zelf sterk zien als je dat werk doet? Het is wel zwaar werk ja, maar daar word je niet sterker door. Ook al ben je vuilnisman kun je je zelf ook sterk vinden..
nou weer effe ontopic
zijn die marechaussee al in ukrain
Die zijn nog niet op de plek geweest? En worden die rebellen niet gek als ze die gasten zienquote:Op zondag 27 juli 2014 00:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, de marechaussee zit in Kharkov. In een hotel.
Ze zijn in burger, net als de onderzoekers.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die zijn nog niet op de plek geweest? En worden die rebellen niet gek als ze die gasten zien
Dat gebeurt in deze hele reeks al geregeld, alleen nu het wat langzamer gaat valt het wat meer op.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:45 schreef Messina het volgende:
Klopt het dat er posts verdwijnen of word ik helemaal loco?
Oh, pics? En trouwens zeggen die rebellen daar niks van? Of laten die alles toe en hoe zat het met die Australiërs.. heb het even niet gevolgdquote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zijn in burger, net als de onderzoekers.
Nouja, geef het een naam.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt een beetje vies.
Meer een soort scheidsrechter. Jullie maken het topic.
Note en verwijderd.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gebeurt in deze hele reeks al geregeld, alleen nu het wat langzamer gaat valt het wat meer op.
Ze laten maar 30 onderzoekers toe op de volledige crash site.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die zijn nog niet op de plek geweest? En worden die rebellen niet gek als ze die gasten zien
Hou me hart vast hoor. Geen eens wapens zelfde als je naar school gaat zonder boekenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:53 schreef empa1010 het volgende:
Als het veilig genoeg is gaan ze morgen aan de slag... schrijft Timmermans op z'n Facebook.
Ze mogen niet op foto's ivm privacy.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh, pics? En trouwens zeggen die rebellen daar niks van? Of laten die alles toe en hoe zat het met die Australiërs.. heb het even niet gevolgd
Denk dat het wel losloopt, vooralsnog dan....quote:Op zondag 27 juli 2014 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hou me hart vast hoor. Geen eens wapens zelfde als je naar school gaat zonder boeken
Wat een slechte vergelijking..quote:Op zondag 27 juli 2014 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hou me hart vast hoor. Geen eens wapens zelfde als je naar school gaat zonder boeken
Ze lopen daar niet de kmar uit te hangen, ze zijn daar als onderzoekers.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee maar je snapt het wel. Gewoon dom als er geschoten word ben je gewoon de lul als je dan nog wapens hebt kun je nog wat terug doenquote:
Ja, dat wist ik wel, maar het viel me nu ineens op... Voor een seconde zag ik iets verschijnen en dat verdween ook weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gebeurt in deze hele reeks al geregeld, alleen nu het wat langzamer gaat valt het wat meer op.
Zijn die marechaussee mensen onderzoekers danquote:Op zondag 27 juli 2014 00:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze lopen daar niet de kmar uit te hangen, ze zijn daar als onderzoekers.
Die hebben geen wapens nodig.
Ja die gaan helpen om lichamen te zoeken. Ze lopen geen groter risico dan de anderen die daar lopen m.i.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zijn die marechaussee mensen onderzoekers dan
Ohhhh oke ik dacht alleen om te beschermenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja die gaan helpen om lichamen te zoeken. Ze lopen geen groter risico dan de anderen die daar lopen m.i.
Die hebben daar in elk geval wel ervaring mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zijn die marechaussee mensen onderzoekers dan
Nee, dat is de politiemissie waar een resolutie voor nodig is en nu veel gedoe rondom is.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ohhhh oke ik dacht alleen om te beschermen
Ah ja dat was met die Australiers toch 50 ofzo? Die hadden wapens ofzo iets.. en gaat dat doorquote:Op zondag 27 juli 2014 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is de politiemissie waar een resolutie voor nodig is en nu veel gedoe rondom is.
Vooralsnog niet, maar dat heb ik dan niet in detail gevolgd. Dus misschien dat iemand anders daar meer over weet. Voor ik hele verkeerde dingen zeg.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah ja dat was met die Australiers toch 50 ofzo? Die hadden wapens ofzo iets.. en gaat dat door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |