+1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb een hekel aan gingers,flikkers en boeren. Jammer genoeg ben ik geen admin van deze ballentent.
Ga a.u.b. iemand anders z'n topic vervuilen met je Jodenhaat. Wegwezen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:27 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
+1
De vuile Joden niet te vergeten
Ik blijf, hahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ga a.u.b. iemand anders z'n topic vervuilen met je Jodenhaat. Wegwezen!
Wat loop je jezelf nou op te dringen man?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
En ik moet echt geloven dat jij hetero bent? Je smeekt zowat voor een cock
Ik niet. Maar hoink581 heeft wel interesse. PM/DM hem ff.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef very het volgende:
[..]
Wat loop je jezelf nou op te dringen man?
Vieze homoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat moet je toch anders doen met je leven, hé!
Trio voorstellen en dan doen alsof het initiatief vanuit de ander komtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik niet. Maar hoink581 heeft wel interesse. PM/DM hem ff.
Trio met hoink581 en very?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef very het volgende:
[..]
Trio voorstellen en dan doen alsof het initiatief vanuit de ander komt
Doorzichtig much?
Hell on arsequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Trio met hoink581 en very?
Hell on earth heet dat!
De vent naar wie jij jezelf hebt vernoemd hier op FOK! is joods.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:27 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
+1
De vuile Joden niet te vergeten
Vind het eigenlijk wel een lekker ding hoor. Vooral die tweede kin. Hmmm.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef B83 het volgende:
[..]
Want Ron Jeremy is niet vuil en vadsig?
[ afbeelding ]
Stuur hem een mailtje. Volgens mij houdt hij ook van pik. In ieder geval die van zichzelf, want in meerdere films heeft hij zichzelf klaargepijpt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel een lekker ding hoor. Vooral die tweede kin. Hmmm.xD
Misschien wel een beetje oefenen eer je zijn zeep opraapt ;-)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje. Volgens mij houdt hij ook van pik. In ieder geval die van zichzelf, want in meerdere films heeft hij zichzelf klaargepijpt.
Think I'll pass xDquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje. Volgens mij houdt hij ook van pik. In ieder geval die van zichzelf, want in meerdere films heeft hij zichzelf klaargepijpt.
Maar hij is vast wel geïnteresseerd, aangezien hij met trots zichzelf naar hem heeft vernoemd hier op FOK! Hij adoreert een dikke harige vent die aan zijn eigen pik sabbelt. Hij is stiekem dus ook wel een beetje gay. Niet dat het wat uitmaakt, want volgens mij moeten zowel vrouwen als mannen hem niet. Hij zal de rest van zijn leven op de zolderkamer in zijn ouderlijk huis verblijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Think I'll pass xD
Brrr.
Daarom.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar hij is vast wel geïnteresseerd, aangezien hij met trots zichzelf naar hem heeft vernoemd hier op FOK! Hij adoreert een dikke harige vent die aan zijn eigen pik sabbelt. Hij is stiekem dus ook wel een beetje gay. Niet dat het wat uitmaakt, want volgens mij moeten zowel vrouwen als mannen hem niet. Hij zal de rest van zijn leven op de zolderkamer in zijn ouderlijk huis verblijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |