Aldus degene die een topic opent en daar ronduit verteld over hoe dik, hoe donker en hoe homo hij wel niet is en dat hij nog steeds weent om een andere dikke homo die hij niet durfde te hosselen op het terrasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Boeiend. Je bent een attention whore.
Je zou anders nog niet in de schaduw kunnen staan van die ''dikke homo'' op het terras. Dat is ook het enige dat je dwars zit. Hoe je niet gewild bent en geen enkele man zich aanbied om je aarsje te vullen met zaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef very het volgende:
[..]
Aldus degene die een topic opent en daar ronduit verteld over hoe dik, hoe donker en hoe homo hij wel niet is en dat hij nog steeds weent om een andere dikke homo die hij niet durfde te hosselen op het terras
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je zou anders nog niet in de schaduw kunnen staan van die ''dikke homo'' op het terras.
Aldus wederom degene die een topic opent over dat hij nog steeds weent om een dikke homo die hij niet durfde te hosselen op het terrasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Dat is ook het enige dat je dwars zit. Hoe je niet gewild bent en geen enkele man zich aanbied om je aarsje te vullen met zaad.
Heel de dag F5'en op mijn posthistoriequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS is wel een vieze ja, Jokertje.
Ik krijg m'n kans om hem te hosselen mogelijk nog eens op een goede dag. Maar jij zult tegen die tijd nog altijd aan het wegrotten zijn op je zolderkamer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef very het volgende:
Aldus wederom degene die een topic opent over dat hij nog steeds weent om een dikke homo die hij niet durfde te hosselen op het terras
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:21 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik krijg m'n kans om hem te hosselen mogelijk nog eens op een goede dag.
quote:
De haat zit diep. Je wilt mij in je voelen, en aangezien dat duidelijk niet fysiek gaat gebeuren doe je het maar mentaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:21 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Maar jij zult tegen die tijd nog altijd aan het wegrotten zijn op je zolderkamer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:28 schreef very het volgende:
De haat zit diep. Je wilt mij in je voelen, en aangezien dat duidelijk niet fysiek gaat gebeuren doe je het maar mentaal
Kennelijk dus wel, aangezien een homofiel als jij immers ook nergens aan de bak komt.quote:Arme jongen. Lijkt me lastig om zelfs als homo niet aan je trekken te kunnen komen.
Je moet dan ook wel echt honds lelijk zijn, want volgens mij bestaan kritische homo's niet eens
Hij kan zijn reet zelf wel afvegen nadat hij naar de wc is geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:01 schreef hoink581 het volgende:
TS zijn poepertje jeukt, Pulzzar, Rezanita doe er wat aan.
Ik ben hetero knul. Dont get your hopes upquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:35 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Kennelijk dus wel, aangezien een homofiel als jij immers ook nergens aan de bak komt.
Hopes. As ifquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben hetero knul. Dont get your hopes up
Overduidelijk ook gewoon.quote:
Waarom blijf je zo doorzagen over je hallucinaties? Waar het hart vol van is hè. Je zou willen dat ik je nam. Maar om stoer te doen probeer je de rollen ook nog om te draaien. Jij bent echt geen dekhengst knul. 22 cm of niet, je bent een bottom.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:00 schreef very het volgende:
[..]
Overduidelijk ook gewoon.
Je snakt naar mijn kloppende 22cm worst...geef maar toe. Dikkertje
quote:
Blabla...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:02 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Waarom blijf je zo doorzagen over je hallucinaties? Waar het hart vol van is hè. Je zou willen dat ik je nam. Maar om stoer te doen probeer je de rollen ook nog om te draaien. Jij bent echt geen dekhengst knul. 22 cm of niet, je bent een bottom.
Geloof me nou jongen, jij bent ''écht'' mijn type niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:05 schreef very het volgende:
[..]
Blabla...
Ondertussen heb je mijn foto uitvergroot, uitgeprint op een stuk karton, een (klein) gat op de plek gemaakt waar mijn mond zit en er een mouth-fleshlight achter gemonteerd. Viespeuk
''écht''quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Geloof me nou jongen, jij bent ''écht'' mijn type niet!
the golden eightiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:03 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Is dit serieus? LOL!
Je wordt bedankt maat, nu heb ik dat nummer de hele tijd in m'n hoofd. Nee even serieus, ik hoor de hele tijd dat refreinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef B83 het volgende:
the
[..]
the golden eighties
heel foute clip maar zalig nummer :-P
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |