Hihaho, dat zullen ze hier enorm grappig vinden zeg! Ga toch je puisten uitknijpen ofzo, zielig achterlijk joch dat je bent!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Haha, hebben we deze homo ook weer, hahaha
Hahaha, vieze homo is weer eens op zijn pikkie getrapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hihaho, dat zullen ze hier enorm grappig vinden zeg! Ga toch je puisten uitknijpen ofzo, zielig achterlijk joch dat je bent!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:01 schreef very het volgende:
[..]
Jongen, dat ben jij gewoon! Doe nou maar niet alsof het niet zo is![]()
Ik had de foto wel een beetje bewerkt. Ik wou niet dat je naast homo ook nog eens voor neger uitgemaakt zou worden
Dit is het origineel:
[ afbeelding ]
quote:
Zijn username zegt al genoeg. Wie vernoemt zichzelf nu naar Ron Jeremyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En jij bent een vieze kutkneus die van zijn pappa en mamma allang in zijn bedje had moeten liggen.
Nee TS, ik hoef je niet! Hou op met proberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel het type dat je zoekt hè? Een flamboyante tientonner in bikini.
Jij kunt mij niet eens meekrijgen. I'm out of your leaguequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef very het volgende:
[..]
Nee TS, ik hoef je niet! Hou op met proberen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet eens meekrijgen. I'm out of your league
Back at ya.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:09 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens ook wel weer schattig dat je zo hard probeert te doen alsof je zelfvertrouwen hebt
Omdat ze te druk zijn momenteel met de regeling rondom het skippy verbod.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef skippy22 het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen flikker verbod in KLB. Het maakt me misselijk dat de TS met zijn bruine vingers nu berichten typt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Omdat ze te druk zijn momenteel met de regeling rondom het skippy verbod.
Net Jehova's, bah.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Het is zo doorzichtig dat wat je eigenlijk wilt zeggen is ''yes please''.
Fixedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig dat ik eigenlijk wil dat je zegt ''yes please''.
Je geeft me anders wel veel aandacht schat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dream on. Al was je de laatste op aarde
Nee ''schat'', je draait de rollen om. Ik doe niet meer dan reageren op je posts. Dus de bron van aandacht komt van jouw kantquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:53 schreef very het volgende:
[..]
Je geeft me anders wel veel aandacht schat.
Uhuhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:54 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nee ''schat'', je draait de rollen om. Ik doe niet meer dan reageren op je posts. Dus de bron van aandacht komt van jouw kant
Boeiend. Je bent een attention whore.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef very het volgende:
[..]
Uhuh
Ik reageer op Kapitein_Scheurbuik en jij vraagt daarna aan mij of ik op types als jij val (zie hier).
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |