Jezus wat ben jij levenloos zegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:01 schreef very het volgende:
[..]
Jongen, dat ben jij gewoon! Doe nou maar niet alsof het niet zo is![]()
Ik had de foto wel een beetje bewerkt. Ik wou niet dat je naast homo ook nog eens voor neger uitgemaakt zou worden
Dit is het origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij levenloos zeg
Maar je hebt nog een hele hoop te fotoshoppen om dat ook maar enigzins bij mij in de buurt te laten komen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:11 schreef very het volgende:
Oh, en hij ontkent diegene op de foto te zijn, dus het is ook nog eens een onzekere zwarte homo
Oh shit...had de verkeerde geupload:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Die kleur is trouwens ook nogal over de top. Ik zei dat ik niet blank was maar zwart ben ik ook niet.
Wat is dat voor kleur, poepgroen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:15 schreef very het volgende:
[..]
Oh shit...had de verkeerde geupload:
[ afbeelding ]
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wat is dat voor kleur, poepgroen?![]()
Je tere zieltje is wel erg geraakt door het feit dat je m'n derde been niet kon doen steigeren hè. Maak je niet zo druk joh, volgende keer beter. Er loopt vast een mannetje voor je rondquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:21 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je tere zieltje is wel erg geraakt door het feit dat je m'n derde been niet kon doen steigeren hè. Maak je niet zo druk joh, volgende keer beter. Er loopt vast een mannetje voor je rond
Je doet me echt denken aan die boze homo's op PlanetRomeo als ze geen reactie krijgen. Triestheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:22 schreef very het volgende:
[..]![]()
je derde been kan sowieso niet steigeren vanwege die enorme pens die hem naar beneden drukt
Je reageert anders prima hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:24 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je doet me echt denken aan die boze homo's op PlanetRomeo als ze geen reactie krijgen. Triestheid.
Dat zal het zijn. Jij moet wel een heul spannend leven hebben, wil je keer op keer je kuttopic kicken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
2.5 week later, en nog altijd niet uit m'n gedachten. Misschien is het de eenzaamheid, en hij gewoon het toeval dat ik romantiseer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben ook leuk en heb geen telefoon TS![]()
Je bent verliefd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
2.5 week later, en nog altijd niet uit m'n gedachten. Misschien is het de eenzaamheid, en hij gewoon het toeval dat ik romantiseer.
Hmm, nee dat is het niet echt. Sowieso, ik heb 'm alleen gezien vanaf een afstand. Het is meer dat ik erover ben gaan fantaseren, en het nu heb geromantiseerd. Ik doe altijd van dat soort dingen. Buiten de realiteit leven. Vluchten in een droomwereld.quote:
En jij bent een vieze kutkneus die van zijn pappa en mamma allang in zijn bedje had moeten liggen.quote:
Haha, hebben we deze homo ook weer, hahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En jij bent een vieze kutkneus die van zijn pappa en mamma allang in zijn bedje had moeten liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |