Plagen maar niet hard beledigenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij kent het fenomeen meisjes plagen kusjes vragen niet?
wayo dat ben ikquote:Op zondag 27 juli 2014 00:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een bad boy: gemilimeterd haar, baardje, tattoos en een gespierd slank lijf. Ik vind hem somehow erg interessant en blijf aan hem denken. Ik ga nu naar Amsterdam en ik koester een stille hoop dat ik hem tegenkom bij de Reguliers.
Geen idee. Dat zou jij beter moeten weten dan ik lijkt me, in verband tot die foto.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef very het volgende:
[..]
heftig he, zo'n directe confrontatie met jezelf?
Ik vind jouw foto best confronterend. Maar ik troost me met de gedachte dat ik toch onbereikbaar ben voor jouquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:38 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zou jij beter moeten weten dan ik lijkt me, in verband tot die foto.
Ik heb ook geen enkel verlangen om jou te bereiken. Je bent namelijk helemaal niet leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind jouw foto best confronterend. Maar ik troost me met de gedachte dat ik toch onbereikbaar ben voor jou
Dat weet jij helemaal niet, en dat is maar goed ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel verlangen om jou te bereiken. Je bent namelijk helemaal niet leuk
Je hebt toch een Fobo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:22 schreef very het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, en dat is maar goed ook
Een foto zegt toch niks over mijn persoonlijkheid en/of humor? Ook al heb ik wel een angrybirds muts opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:30 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je hebt toch een Fobo.
Je persoonlijkheid komt ook niet echt leuk op me over nee. Maar om te beginnen krijg ik al geen harde plasser van je. Dus op dat gebied zie ik er ook geen match.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:34 schreef very het volgende:
[..]
Een foto zegt toch niks over mijn persoonlijkheid en/of humor? Ook al heb ik wel een angrybirds muts op
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik voel me met zo'n TT wel aangesproken eigenlijk.
Je hebt geen idee hoe blij ik daar mee ben, gezien jouw fotoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:35 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je persoonlijkheid komt ook niet echt leuk op me over nee. Maar om te beginnen krijg ik al geen harde plasser van je. Dus op dat gebied zie ik er ook geen match.
Gezien de foto die jij van internet hebt gehaald? Je bent echt onnozel als je wilt volhouden dat ik dat ben. Ik ben niet eens blankquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef very het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe blij ik daar mee ben, gezien jouw foto
Jongen, dat ben jij gewoon! Doe nou maar niet alsof het niet zo isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Gezien de foto die jij van internet hebt gehaald? Je bent echt onnozel als je wilt volhouden dat ik dat ben. Ik ben niet eens blank
TS eet graag homosquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:03 schreef JDx het volgende:
hommos haha, laatst at iemand nog op het werk, ik dacht bah, waarom eet je hommos, die zijn vies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |