SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En een erkend hosselaar, dus TS hoeft alleen maar een beetje met z'n kontje te schudden.
Geen idee over wie of wat jullie het hebben, maar ik schud niet met m'n kontje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het liefste laat op de avond, in het donker verdoofd door de drank voel je toch geen verschil tussen mannen en vrouwen kont.
TS boft maar met zulke relatie tips.
Dat vermoeden had ik al:quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Zoals een mens eigen observeerde we de menigte een beetje en gaven we daarover wat vermakelijk commentaar hier en daar.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:43 schreef wickedmen het volgende:
TS zag mij.In tegenstelling tot wat jouw ondertitel over je beweert was het anders geen Marokkaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zul je hem dus nooit hosselen. Jammer man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:43 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
[..]
Geen idee over wie of wat jullie het hebben, maar ik schud niet met m'n kontje.
Ik ken Rezania niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:43 schreef wickedmen het volgende:
TS is Rezania niet iets voor jou? Aan je tekst te zien zouden jullie perfect passen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Inb4 butthurt (hihi) Rezania die woedend is omdat iemand hem niet kent.
SadPanda?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En die niet nader te noemen FOK!ker is ook een vuige relnicht, dus kans is er zeker voor TS.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotver, Fok! begint steeds meer op een homo-verzamelplaats te lijken.
Gelukkig maar, die is ook allang niet relevant meer op FOK!quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Gadver, Fok! begint steeds meer op een homo-verzamelplaats te lijken.
Rullevantquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die is ook allang niet relevant meer op FOK!
Moeilijk om over mijzelf te zeggen.quote:
Ik ben een 120 kilo chab.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:58 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ben je lekker beefy dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |