zo..daar noem je wat op!!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben dan geen 40+'er, maar fuck ik hou van de jaren '80-muziek
Dit nummer stond toevallig op nummer 3 van de Top 40 in de week dat ik werd geboren in "88quote:
een goed teken!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit nummer stond toevallig op nummer 3 van de Top 40 in de week dat ik werd geboren in "88
Op woensdagmiddag nam ik altijd vrij van m'n uitkering om naar De Wilde Wereld of Nozems a go go te luisteren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Altijd weer die bekende bandjes, alsof er in de jaren 80 geen andere goede (betere zelfs) bands waren.
Maar ja, die kent geen hond, dus bij deze!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Is zeker erg zinvol geweest ik was ook zo een freak, altijd op zoek naar nieuwe muziek...
In de Galgenwaard ? Mooi was ook in Dortmund met ladingen Nederlanders in bussen vervoerd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef WRH het volgende:
80'er jaren waren toch ook wel echt de periode van Prince. Paar mooie concerten bezocht.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:31 schreef WRH het volgende:
Dortmund was ik, was geweldig.
heb jarenlang een casettebandje gehad met die medley van nummers. (het publiek dat "condition of the heart"even afzingt kan ik nog steeds kippevel van krijgen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vacantie
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |