abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149106880
quote:
Leuk! Maar mij net iets te duur....
pi_149106959
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:58 schreef Aemorion het volgende:
Spoilers seizoen 5, ook voor boeklezers!

Enkele foto's gelekt van seizoen 5 :9~ , over:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://imgur.com/a/Ar4Nl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:42:23 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_149107223
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_149107653
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:42 schreef drakin het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Zijn spoilertags niet overbodig in dit topic trouwens?
Conscience do cost.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:57:03 #180
370431 drakin
vurig typje
pi_149107721
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:55 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
Zijn spoilertags niet overbodig in dit topic trouwens?
SPOILER
SPOILER
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_149107748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:57 schreef drakin het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ik geef niet op spoilers :*

En het is oud nieuws trouwens, was maanden terug al bekend.
pi_149107762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:57 schreef drakin het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Conscience do cost.
pi_149107781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:58 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
Ik had die ellendige reis van Tyrion ook niet hoeven zien nee :')
pi_149107783
De serie gaat de boeken sowieso inhalen -O-
pi_149107834
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik had die ellendige reis van Tyrion ook niet hoeven zien nee :')
Hoewel daar een hoop uit geknipt kon worden vond ik dat stuk in de boeken niet vervelend. Ik vraag me dan ook af hoe ze dat gaan doen met Dany's vermeende broertje. Zouden we die nog te zien krijgen?
Conscience do cost.
pi_149107843
Wel Penny, maar niet Quentyn en Arianne zou ook een beetje rare prioriteiten zijn.

Ze heeft ook weinig naaktscène potentie voor HBO.
pi_149107889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoewel daar een hoop uit geknipt kon worden vond ik dat stuk in de boeken niet vervelend. Ik vraag me dan ook af hoe ze dat gaan doen met Dany's vermeende broertje. Zouden we die nog te zien krijgen?
Neefje. Ja geen idee.
pi_149107921
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:00 schreef ems. het volgende:

[..]

fAegon? Dat is haar neefje. Geen idee kan beide kanten op.
pi_149108046
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Neefje.
Whatever :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

fAegon? Dat is haar neefje. Geen idee kan beide kanten op.
Ben wel benieuwd. Ik sta er geloof ik vrij alleen in maar ik een tweede dragon zou best wat interessante dynamiek met zich mee kunnen brengen. Anderzijds is het ook typisch iets wat ze eruit kunnen knippen, mede omdat ze nog niet exact weten hoe Aegon zich gaat ontwikkelen de komende boeken.
Conscience do cost.
pi_149109127
Tja, ik zie het zo:
-Aegon is redelijk belangrijk voor het Varys verhaal, en Varys hebben ze meer op de voorgrond geplaatst in de serie, samen met Littlefinger. Nu kunnen ze Varys ook 'gewoon' pro Dany laten zijn.
-Ook lijkt het erop alsof iig de beginfase succesvol is, lijkt me niet onwaarschijnlijk dat hij (even) KL heeft. Grote verhaalimpact dus.

Aan de andere kant:
-Arianne is geschrapt en het lijkt erop alsof die belangrijk wordt voor zijn verhaallijn (naast natuurlijk Tyrion).
-Blackfyre is nog geen seconde genoemd en ik vermoed dat fAegon eigenlijk een Blackfyre is, dus dat maakt het ook minder waarschijnlijk.

Dus blijft bij geen idee. :P
pi_149123463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tja, ik zie het zo:
-Aegon is redelijk belangrijk voor het Varys verhaal, en Varys hebben ze meer op de voorgrond geplaatst in de serie, samen met Littlefinger. Nu kunnen ze Varys ook 'gewoon' pro Dany laten zijn.
-Ook lijkt het erop alsof iig de beginfase succesvol is, lijkt me niet onwaarschijnlijk dat hij (even) KL heeft. Grote verhaalimpact dus.
Aegon kunnen ze makkelijk later introduceren, zal wel in S6 gebeuren. Ondanks het schrappen van verhaallijnen blijft er m.i. nog teveel over in AFFC en ADWD om het allemaal in S5 te stoppen.

quote:
Aan de andere kant:
-Arianne is geschrapt en het lijkt erop alsof die belangrijk wordt voor zijn verhaallijn (naast natuurlijk Tyrion).
Volgens mij neemt Trystane de rol van Arianne over, al kan ik me geen goede reden bedenken om dit te doen. Ik vind het een vreemde keuze.
pi_149135392
Maar echt, deze scene uit A Dance with Dragons ... kom maar op!

SPOILER
pi_149145262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:49 schreef Young_David het volgende:
Maar echt, deze scene uit A Dance with Dragons ... kom maar op!

SPOILER
Zal best season finale kunnen zijn
pi_149145407
Lijkt me wel, hier had toch iemand een filmpje geplaatst met die brandende extra's? Na dit seizoen dus echt geen boekmateriaal meer over, mooie zaak.
pi_149145661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:31 schreef Nagil het volgende:
Lijkt me wel, hier had toch iemand een filmpje geplaatst met die brandende extra's? Na dit seizoen dus echt geen boekmateriaal meer over, mooie zaak.
Wat ga je doen? Serie links laten liggen tot je het boek hebt gelezen?
Of miepen ''Ja maar in de serie was het anders!!'' nadat je het boek hebt gelezen?

:P struggles!!
pi_149145713
Lekker genieten van de serie en eindelijk een conclusie te zien krijgen die GRRM al jaren weigert te schrijven.
pi_149145780
Ik vermoed dat de serie kwalitatief nog een stuk meer achter gaat lopen op de boeken rond die tijd. Maar ach, blijft leuk voor erbij.
Conscience do cost.
pi_149145840
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:03 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bij hun beiden altijd het idee naar de karikatuur versie van hun hoofden te kijken...
BFF met GGMM
pi_149145933
quote:
15s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb bij hun beiden altijd het idee naar de karikatuur versie van hun hoofden te kijken...
Maar de vraag is, zou je ze doen?
pi_149145982
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Maar de vraag is, zou je ze doen?
Nee
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: