ik heb hem gekocht nog niet gelezen maar wel een beetje doorgebladerd. Het is echt een heel mooi boek mooie tekeningen en allemaal korte achtergrond verhalen. zeker een aanraderquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:56 schreef Romanus het volgende:
Heeft er iemand The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones gekocht en gelezen? Is dat wat? Van wat ik kan vinden lijkt het in ieder geval een mooi boek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glad vergeten, zal er binnenkort eens wat aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ok begin jij maar met Jaimy en Cersei
Ik wil net zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Glad vergeten, zal er binnenkort eens wat aandacht aan besteden
bron?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
meneer Martin heeft het volgende boek al bijna af
Dan zou ik er mijn tijd maar niet aan verspillen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef jogy het volgende:
The world of ice and fire is dus een beetje de silmarillion van Westeros e.o.
het is een stuk leesbaarder dan de silmarillion, en qua illustraties is het echt een mooi boek.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef jogy het volgende:
The world of ice and fire is dus een beetje de silmarillion van Westeros e.o.
Whehe, die silmarillion is inderdaad een draak (whehe) van een boek jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dan zou ik er mijn tijd maar niet aan verspillen.
In het nieuwe boek zal die wel weer allemaal nieuwe personages introduceren waardoor we geen fuck opschietenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenmeneer Martin heeft het volgende boek al bijna af en ik ben eigenlijk al voor het grootste gedeelte vergeten wat er allemaal gebeurd is
Toevallig vanmiddag gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:56 schreef Romanus het volgende:
Heeft er iemand The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones gekocht en gelezen? Is dat wat? Van wat ik kan vinden lijkt het in ieder geval een mooi boek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels een bijdrage voor de OP over Jaime.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenmeneer Martin heeft het volgende boek al bijna af en ik ben eigenlijk al voor het grootste gedeelte vergeten wat er allemaal gebeurd is
Ja zo is hij topquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een bijdrage voor de OP over Jaime.
Hij heeft één hoofdstuk in Dance.
Jaime Lannister is in the Riverlands, en arriveert bij Raventree Hall, de thuisbasis van de Blackwoods, die nog steeds loyaal zijn aan de Starks. Hij gaat de tent van Jonos Bracken binnen, die hij onderbreekt tijdens zijn bezigheden op een vrouw.
Bracken stond aanvankelijk aan de kant van de Starks en de Tully's maar heeft zich uiteindelijk aan de kant van de winnende partij geschaard.Jaime praat met hem over de huidige toestand en komt tot de ontdekking dat er een oud geschil loopt tussen de Brackens en de Blackwoods.
Jaime gaat hierna naar Raventree Hall en krijgt Tytos Blackwood zover dat hij Tommen als zijn rechtmatige koning accepteert. De prijs voor zijn verraad bestaat eruit dat hij land afstaat aan de Brackens, tevens wordt zijn zoon,Hoster, als gijzelaar naar King's Landing gestuurd.
Jaime keert terug (naar Riverrun) en slaat zijn kamp op bij Pennytree. Daar komt een onverwachte gast zijn kamp binnen: Brienne van Tarth.
Ze beweert dat ze Sansa heeft gevonden, maar dat ze moeten opschieten, omdat anders The Hound haar zal doden. Ze beroept zich met klem op de eed die ze gezworen heeft.
Zo goed? Kan in de OP?
Ik zal ook Cersei's laatste hoofdstuk nog even terugzoeken en een uittrekseltje van maken.
Weh. Mooi, het was toch een saaie theorie. Jojen paste is leuker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef MAHL het volgende:
http://winteriscoming.net(...)-popular-fan-theory/
dat was de reden dat ik er wel klaar mee was. Alle boeken verkochtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar ben ik ook hoor. Ik heb nog niet uit. Nog 80 pagina's ofzoIk vind de Griff verhaallijn nog wel een beetje vaag, die is wel wat abrupt geintroduceerd zonder erg veel functie...
Inderdaad, als Aegon nog leeft heeft Dany ook geen recht op de troon.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Griff Aegon Targaryen is en eerder westeros verovert dan Dany zou ik niet weten hoe dat niet veel functie heeft?
Er zijn verschillende mogelijkheden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inderdaad, als Aegon nog leeft heeft Dany ook geen recht op de troon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |