abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148381588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:56 schreef Romanus het volgende:
Heeft er iemand The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones gekocht en gelezen? Is dat wat? Van wat ik kan vinden lijkt het in ieder geval een mooi boek.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb hem gekocht nog niet gelezen maar wel een beetje doorgebladerd. Het is echt een heel mooi boek mooie tekeningen en allemaal korte achtergrond verhalen. zeker een aanrader
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:19:36 #127
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_148385195
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:05 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ok begin jij maar met Jaimy en Cersei :P
Glad vergeten, zal er binnenkort eens wat aandacht aan besteden :@
pi_148385243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:19 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Glad vergeten, zal er binnenkort eens wat aandacht aan besteden :@
Ik wil net zeggen :D meneer Martin heeft het volgende boek al bijna af en ik ben eigenlijk al voor het grootste gedeelte vergeten wat er allemaal gebeurd is :')
pi_148385607
Ook gelezen. Heeft op zich weinig met Game of Thrones, gaat echt over de wereld waarin het hele verhaal zich afspeelt (inclusief de complete geschiedenis).
pi_148386047
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef So_Surreal het volgende:

[..]
meneer Martin heeft het volgende boek al bijna af
bron?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:05:25 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148386421
The world of ice and fire is dus een beetje de silmarillion van Westeros e.o.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_148386576
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:50 schreef eQuaL het volgende:

[..]

bron?
Dat was een geintje omdat Gwywen een half jaar later pas reageerde ;)
pi_148387520
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef jogy het volgende:
Dan zou ik er mijn tijd maar niet aan verspillen.
pi_148387861
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef jogy het volgende:
het is een stuk leesbaarder dan de silmarillion, en qua illustraties is het echt een mooi boek.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:57:32 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148388029
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dan zou ik er mijn tijd maar niet aan verspillen.
Whehe, die silmarillion is inderdaad een draak (whehe) van een boek ja :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:22:34 #136
439127 AllesisvoorBassie
www.beveiligerworden.com
pi_148390677
Ben zeer benieuwd
pi_148401382
Oké, dan zet ik hem op mijn lijst van boeken die ik nog wil kopen/lezen :P
pi_148401451
quote:

[..]

Ik wil net zeggen :D meneer Martin heeft het volgende boek al bijna af en ik ben eigenlijk al voor het grootste gedeelte vergeten wat er allemaal gebeurd is :')
In het nieuwe boek zal die wel weer allemaal nieuwe personages introduceren waardoor we geen fuck opschieten :').

En dan vervolgens wéér jaren wachten op de nieuwe ;(.
Amen.
pi_148409042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:56 schreef Romanus het volgende:
Heeft er iemand The World of Ice & Fire: The Untold History of Westeros and the Game of Thrones gekocht en gelezen? Is dat wat? Van wat ik kan vinden lijkt het in ieder geval een mooi boek.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig vanmiddag gekocht :) Echt heel mooi boek, met echt heel veel tekst en prachtige afbeeldingen.
pi_148479259
Mooie plaatjes, veel saaie achtergrondinfo verteld door een "onnauwkeurige" narrator (en het grootste deel is geschreven door twee fans). Voor zo'n prijs zou ik het niet doen, zeker ook omdat het er op lijkt dat meneer Martin geen prioriteit heeft gemaakt van het afronden van de boeken waar het werkelijk om draait.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:00:57 #141
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_148497707
quote:

[..]

Ik heb inmiddels een bijdrage voor de OP over Jaime.
Hij heeft één hoofdstuk in Dance.
Jaime Lannister is in the Riverlands, en arriveert bij Raventree Hall, de thuisbasis van de Blackwoods, die nog steeds loyaal zijn aan de Starks. Hij gaat de tent van Jonos Bracken binnen, die hij onderbreekt tijdens zijn bezigheden op een vrouw.
Bracken stond aanvankelijk aan de kant van de Starks en de Tully's maar heeft zich uiteindelijk aan de kant van de winnende partij geschaard.Jaime praat met hem over de huidige toestand en komt tot de ontdekking dat er een oud geschil loopt tussen de Brackens en de Blackwoods.
Jaime gaat hierna naar Raventree Hall en krijgt Tytos Blackwood zover dat hij Tommen als zijn rechtmatige koning accepteert. De prijs voor zijn verraad bestaat eruit dat hij land afstaat aan de Brackens, tevens wordt zijn zoon,Hoster, als gijzelaar naar King's Landing gestuurd.
Jaime keert terug (naar Riverrun) en slaat zijn kamp op bij Pennytree. Daar komt een onverwachte gast zijn kamp binnen: Brienne van Tarth.
Ze beweert dat ze Sansa heeft gevonden, maar dat ze moeten opschieten, omdat anders The Hound haar zal doden. Ze beroept zich met klem op de eed die ze gezworen heeft.

Zo goed? Kan in de OP?
Ik zal ook Cersei's laatste hoofdstuk nog even terugzoeken en een uittrekseltje van maken.
pi_148504047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een bijdrage voor de OP over Jaime.
Hij heeft één hoofdstuk in Dance.
Jaime Lannister is in the Riverlands, en arriveert bij Raventree Hall, de thuisbasis van de Blackwoods, die nog steeds loyaal zijn aan de Starks. Hij gaat de tent van Jonos Bracken binnen, die hij onderbreekt tijdens zijn bezigheden op een vrouw.
Bracken stond aanvankelijk aan de kant van de Starks en de Tully's maar heeft zich uiteindelijk aan de kant van de winnende partij geschaard.Jaime praat met hem over de huidige toestand en komt tot de ontdekking dat er een oud geschil loopt tussen de Brackens en de Blackwoods.
Jaime gaat hierna naar Raventree Hall en krijgt Tytos Blackwood zover dat hij Tommen als zijn rechtmatige koning accepteert. De prijs voor zijn verraad bestaat eruit dat hij land afstaat aan de Brackens, tevens wordt zijn zoon,Hoster, als gijzelaar naar King's Landing gestuurd.
Jaime keert terug (naar Riverrun) en slaat zijn kamp op bij Pennytree. Daar komt een onverwachte gast zijn kamp binnen: Brienne van Tarth.
Ze beweert dat ze Sansa heeft gevonden, maar dat ze moeten opschieten, omdat anders The Hound haar zal doden. Ze beroept zich met klem op de eed die ze gezworen heeft.

Zo goed? Kan in de OP?
Ik zal ook Cersei's laatste hoofdstuk nog even terugzoeken en een uittrekseltje van maken.
Ja zo is hij top :D beetje opmaak met een klein fototje d'r bij of zo :)
Verzin jij na Cersei maar 1 of 2 personages voor mij, dan zal ik kijken wat ik me nog kan herinneren :P
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:35:58 #144
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_148547746
quote:
Weh. Mooi, het was toch een saaie theorie. Jojen paste is leuker.
Helemaal super.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 20:26:08 #145
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_148549061
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daar ben ik ook hoor. Ik heb nog niet uit. Nog 80 pagina's ofzo :D Ik vind de Griff verhaallijn nog wel een beetje vaag, die is wel wat abrupt geintroduceerd zonder erg veel functie...
dat was de reden dat ik er wel klaar mee was. Alle boeken verkocht :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_148549767
Als Griff Aegon Targaryen is en eerder westeros verovert dan Dany zou ik niet weten hoe dat niet veel functie heeft?
pi_148550068
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 20:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Griff Aegon Targaryen is en eerder westeros verovert dan Dany zou ik niet weten hoe dat niet veel functie heeft?
Inderdaad, als Aegon nog leeft heeft Dany ook geen recht op de troon.
pi_148553049
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 20:59 schreef MAHL het volgende:

[..]

Inderdaad, als Aegon nog leeft heeft Dany ook geen recht op de troon.
Er zijn verschillende mogelijkheden.
Of hij nu echt Aegon is of een of ander joch met Valyrische trekken zonder die aanspraak (misschien het kind van Ashara Dayne?), Daenerys zal op een zeker moment wel vernemen dat hij bezig is Westeros te heroveren.
Er zijn enkele voorspellingen: "the dragon has three heads" (dan ontbreekt er nog maar één, en wie zou dat zijn?); maar ook een voorspelling over 'the mummer's dragon' - misschien is Aegon inderdaad een nep-Targaryen.
Hoe dan ook denk ik dat de veroveringsplannen van deze jongeman Daenerys er eindelijk toe zetten om zelf ook naar Westeros te gaan.
pi_148553148
Het lijkt me hoe dan ook belangrijk voor het verhaal dus ik snap niet hoe dat de reden kan zijn om je boeken te verkopen?
pi_148701668
ik zag zojuist een nieuw sneak preview filmpje die via twitter worden verspreid

maar ik meende toch echt UN-cat voorbij te zien flitsen. helaas kan je dat filmpje maar 1 keer zien en mag je het niet op een desktop bekijken

https://www.threeeyedraven.com/no-desktop.html
- Rudyard Kipling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')