Heb ooit een hele goede vriendin van mij dood gevonden, vermoord, na een week vond ik haar.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:22 schreef agter het volgende:
[..]
En op locatie komt er ook of de hitte, de stank bij. Dat vind ik persoonlijk heftiger dan het beeld ansich.
Het ergste is de geur die je ruikt.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:17 schreef byah het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat er weinig mensen hier zijn die "in het echt" tussen verscheurde lichamen hebben gelopen in een oorlogsgebied..
Dat lijkt me toch ook. Geen mens is van staal..quote:Op zondag 27 juli 2014 00:22 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit trek je toch niet, of je moet bijna een robotstand hebben. Het is hun werk, oké maar zoveel lichamen en delen van lichamen. En kindjes.... ik weet wel bijna zeker dat deze mensen er ook wat aan overhouden. Kan toch bijna niet anders.
Ja, de geur. Die is het heftigst.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ergste is de geur die je ruikt.
Dat gaat nooit meer weg uit je systeem. Beelden wel, ook al kan dat ook lang blijven hangen.
Dat lijkt me ook onmogelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat werk van je 25e tot je 65e zo kan volhouden.
Ja, ik moet wel weten wat ik zit te modden.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat moet je ook doen inderdaad.
Maar hoe ga jij daar als mod mee om? Jij moet alles zien. Toch?
Die geur heb ik nooit geroken. Ik vroeg iemand in een ander topic, waarmee je het kan vergelijken.quote:
Nee, niet ruim uit de koers maar precies de grootcirkel tussen A'dam en Kuala Lumpur.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar precies is het onzin? Als dit vliegtuig niet DAAR had gevlogen, was DEZE ramp nooit gebeurd.
Fijn dat andere vliegtuigen daar WEL vlogen. Voor DEZE vlucht was het ERG RUIM UIT DE KOERS.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:23 schreef Blistering het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar wat een triest bericht in de krant.GvdSPOILER: KrantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
dat is dus het eerst wat in mij opkomt, die stank. En ik word echt schijtziek van zie popo's die hier tof plaatjes posten van dit soort situaties. Ik zou ze verplicht naar een conflictsituatie willen sturen zodat ze ook die geur kunnen ervaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ergste is de geur die je ruikt.
Dat gaat nooit meer weg uit je systeem. Beelden wel, ook al kan dat ook lang blijven hangen.
Trucker3 is een kloon van byahquote:Op zondag 27 juli 2014 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gericht.. of ben je een kloon van iemand anders ofzo
Ik weet niet eens waar ik zou moeten beginnen voor te stellen hoe dat is. Maar dat moet één van de meest vreselijke dingen in je leven zijn geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:24 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Heb ooit een hele goede vriendin van mij dood gevonden, vermoord, na een week vond ik haar.
Zal nooit meer het "plaatje" en de geur vergeten.
Misschien dat het voor een deel went.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoe langer je het doet hoe beter je er juist tegen kunt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:23 schreef Blistering het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar wat een triest bericht in de krant.Alles is al een keer gepost, ik vind het ergens wel mooi, zijn ze weer samen.SPOILER: KrantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn werk bestaat uit omgaan met nabestaanden van mensen die om het leven zijn gebracht. Ik krijg dus ook wel eens dingen te zien waar ik even bij moet slikken.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef byah het volgende:
[..]
dat is dus het eerst wat in mij opkomt, die stank. En ik word echt schijtziek van zie popo's die hier tof plaatjes posten van dit soort situaties. Ik zou ze verplicht naar een conflictsituatie willen sturen zodat ze ook die geur kunnen ervaren.
Tja, en toch is dat wel het meest treurige lot. Dat niet alleen je kinderen maar ook je kleinkinderen voor jou sterven.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles is al een keer gepost, ik vind het ergens wel mooi, zijn ze weer samen.
Nouja de geur des doods is echt niet prettig idd. Als iemand kanker heeft een al wat zware medicijnen morfine etc. En het is een beetje warm, dan begint het al snel.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn werk bestaat uit omgaan met nabestaanden van mensen die om het leven zijn gebracht. Ik krijg dus ook wel eens dingen te zien waar ik even bij moet slikken.
De geur des doods is mij niet onbekend (en als ik eraan denk kan ik het 'voelen' in mijn neus).
Hij had beter anderhalve week eerder kunnen sterven, was een hoop leed hem bespaard.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, en toch is dat wel het meest treurige lot. Dat niet alleen je kinderen maar ook je kleinkinderen voor jou sterven.
Goed, dan hoop ik als atheïst maar dat ik het fout heb.
Dit klinkt misschien als een terloopse opmerking, maar het maakt wel hét verschil wat mij betreft. Ik kan veel zien, maar de geur nekt me altijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel weten wat ik zit te modden.
Maar ik heb vroeger genoeg troep in het echt gezien, foto's vind ik niet zo schokkend.
En je ruikt niks.
Maar dat geldt niet voor alle users vandaar de waarschuwingen.
Ik zou denken de geur van rottend rauw vlees, want dat is het toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die geur heb ik nooit geroken. Ik vroeg iemand in een ander topic, waarmee je het kan vergelijken.
Dat lijkt mij bijkans nog zwaarder, omgaan met de nabestaanden.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn werk bestaat uit omgaan met nabestaanden van mensen die om het leven zijn gebracht. Ik krijg dus ook wel eens dingen te zien waar ik even bij moet slikken.
De geur des doods is mij niet onbekend (en als ik eraan denk kan ik het 'voelen' in mijn neus).
Nou, wat moet die man naar gestorven zijn. Wat een verdriet!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Hij had beter anderhalve week eerder kunnen sterven, was een hoop leed hem bespaard.
Dit slaat echt nergens op idd, wat een kuttrollen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:33 schreef byah het volgende:
[..]
sorry, wat?
het is na 12en maar dit soort beschuldigingen gaan wel erg ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |