Ik denk dat de heer awiebo bedoelt dat Ehv een beetje te groot is om bij elke deur aan te bellen om te vragen of TS daar woont...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En waar heeft de heer awiebo leren lezen dan?
Hoeft enkel en alleen bij huizen waar recentelijk een nieuwe bewoner is ingetrokkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik denk dat de heer awiebo bedoelt dat Ehv een beetje te groot is om bij elke deur aan te bellen om te vragen of TS daar woont...
Kadaster even controleren en klaar. Aan de ander kant denk ik dat een klussenbedrijf voor een job van meerdere dagen het niet erg vindt om naar de andere kant van Eindhoven te rijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:41 schreef mergbot het volgende:
[..]
Hoeft enkel en alleen bij huizen waar recentelijk een nieuwe bewoner is ingetrokken
Voor een zacht prijsje en een laag budget zie ik nog niet elk bedrijf 200km afleggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kadaster even controleren en klaar. Aan de ander kant denk ik dat een klussenbedrijf voor een job van meerdere dagen het niet erg vindt om naar de andere kant van Eindhoven te rijden.
mevrouw citroenwater is de heer citroenwater nog aan het daten, het gaat de goede kant op maar is nog niet officieelquote:
Jeetje Eindhoven is wel gegroeid sinds de laatste keer dat ik er ben geweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:50 schreef mergbot het volgende:
[..]
Voor een zacht prijsje en een laag budget zie ik nog niet elk bedrijf 200km afleggen
Ik bedoelde eigenlijk 2uur in de oto, oke anderhalfquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jeetje Eindhoven is wel gegroeid sinds de laatste keer dat ik er ben geweest.
Ah, post wat pics van je tetten en morgen is je hele huis gewit. Beetje geelwit wel, kleur is niet onderhandelbaarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:51 schreef citroen_water het volgende:
[..]
mevrouw citroenwater is de heer citroenwater nog aan het daten, het gaat de goede kant op maar is nog niet officieel![]()
En nee ik laat m niet klussen
John Williams, die is nogal van het mensen helpen ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |