quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef meneer_kozijn het volgende:
ik zit nog steeds in het bos naakt. ik heb een hut gevonden waarchijnlijk van een paar kidshaha nu zit ik lekker beschut en droog en niemand kan me zien maar hoe moet ik nou thuiskomen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef greko1995 het volgende:
TS durft niet meer naar huis te gaanJe vond het toch zo opwindend, in je niksie in het bos zitten, nu maar eventjes doorbijten en de gevolgen dragen,. Hop, naar huis, jij
![]()
-wacht tot het donker isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef meneer_kozijn het volgende:
ik zit nog steeds in het bos naakt. ik heb een hut gevonden waarchijnlijk van een paar kidshaha nu zit ik lekker beschut en droog en niemand kan me zien maar hoe moet ik nou thuiskomen
wachten tot die kinderen terugkomen, en ze vragen om kleding.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef meneer_kozijn het volgende:
Zien ze ineens een naakte nekbaard in hun hutquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef meneer_kozijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |