Nee? Serieus? Ik keek een paar uur terug en toen beloofden ze zonnig met af en toe een wolkje Of zo interpreteer ik dat plaatje in ieder geval. Bummer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop ook op goed weer, want dan gaat een deel mee in de koelbox naar het strand, maar kans op regen is 60% volgens mij, maar dan kan je ook niet van op aan dus we zien wel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een knikkerverzameling.Bijna aan het einde, Mimas, is stiekem een Death Star.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik zie 'm.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna aan het einde, Mimas, is stiekem een Death Star.
Gevuld met "crab peoplequote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna aan het einde, Mimas, is stiekem een Death Star.
Crab people, crab people, look like crab, talk like people, crab people, crab people ..quote:
Wij wilden morgen dus met een paar mensen naar het strand, dus ik had ook al gekeken natuurlijk, bij het KNMI en daar stond 60% kans op neerslag, wel een goede temperatuur van 25 graadjes. Ah, ik ga er maar vanuit dat het goed is uit te houden op het strand, dus komt goedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee? Serieus? Ik keek een paar uur terug en toen beloofden ze zonnig met af en toe een wolkje Of zo interpreteer ik dat plaatje in ieder geval. Bummer.
waar gaat die over?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:08 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb net 'the machine' gezien.
Vond het echt heel knap dat ik hem uitgekeken heb.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Crab people, crab people, look like crab, talk like people, crab people, crab people ..
Over een robot met een te menselijk karakter en jaren 80 synthesizer muziek. T'is echt heel slecht.quote:
Anders een partytent meenemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij wilden morgen dus met een paar mensen naar het strand, dus ik had ook al gekeken natuurlijk, bij het KNMI en daar stond 60% kans op neerslag, wel een goede temperatuur van 25 graadjes. Ah, ik ga er maar vanuit dat het goed is uit te houden op het strand, dus komt goed
Knap dat je hem dan hebt af kunnen kijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over een robot met een te menselijk karakter en jaren 80 synthesizer muziek. T'is echt heel slecht.
is het dan ook een 80's film?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over een robot met een te menselijk karakter en jaren 80 synthesizer muziek. T'is echt heel slecht.
Zou wel leuk zijn, maar dat mag natuurlijk weer niet, nee, als het echt gaat hozen duiken we wel een strandtent binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |