Niets mis mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
Geweldige TT ....
Voor de rest, Strand & Sangria![]()
[ afbeelding ]
Ik weet dat maar de meeste dus niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk niet gemeen maar soms wil ik ook gewoon eens trolle
Ze had het alleen maar over jou. Hmmm, Isax geeft kijkertje rode billetjes. Doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
was ze wel lief voor je? anders moet ik haar toch echt rode billetjes geven.
ze praat over mij alsof ik bacon benquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze had het alleen maar over jou. Hmmm, Isax geeft kijkertje rode billetjes. Doen.
ik ben bang voor sex.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ze verwarde jou met mij. Dat je alleen over sex praat.
Heerlijk, er staat hier 12 liter koud en morgenmiddag gaat het denk ik wel op, hopelijk bij een lekker zonnetjequote:
12 liter?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk, er staat hier 12 liter koud en morgenmiddag gaat het denk ik wel op, hopelijk bij een lekker zonnetje
12 liter?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk, er staat hier 12 liter koud en morgenmiddag gaat het denk ik wel op, hopelijk bij een lekker zonnetje
Komt wel goed, ik heb hulp bij het opmakenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
12 liter?
geef je adres dan bel ik vast 112
Ik hoop ook op goed weer, want dan gaat een deel mee in de koelbox naar het strand, maar kans op regen is 60% volgens mij, maar dan kan je ook niet van op aan dus we zien wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
12 liter?
Volgens mij wordt het morgen prima weer, vandaag zou het regenen, niets van gezien. Dus veel plezier morgen.
Ik heb ook nog een knikkerverzameling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een knikkerverzameling.Ik was vroeger dealer in knikkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |