Het leek op spinazie, ik dat in eerste instantie dat dat het was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:08 schreef Miek37 het volgende:
Hier nog een
http://www.aziatische-ing(...)-fruit-enzo/zeewier/
Pak Puay Leng?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leek op spinazie, ik dat in eerste instantie dat dat het was.
Ik ga nog wel een keer bij Isax in de buurt shoppen. Al zag ik tot mijn plezier dat er een oosterse markt is geopend min of meer om de hoek![]()
Dat komt niet uit zee? Maar ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pak Puay Leng?
http://thaifood.about.com(...)ir-Fried-Spinach.htm
Je zei spinazie, dus ik dacht, maar okay.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt niet uit zee? Maar ziet er lekker uit.
Zeewier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zei spinazie, dus ik dacht, maar okay.
Daar ging het in eerste instantie om jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't als je weet dat het zeewier is? Of weet je niet welk zeewier?
Maar je weet het nu dus wel, of?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ging het in eerste instantie om ja
Neequote:
Die heeft de keusquote:
Maar dus even serieus hè, hoe komt die steen daar dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Dat zijn meest voor koude/salades wier, deze komt nog het meest in de buurt. Kombu (Japans, gedroogd bruinwier) Die kan gekookt dus ook gewokt. Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In dat geval, misschien staat ie ertussen.
http://www.aziatische-ing(...)-fruit-enzo/zeewier/
Jij kan dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn meest voor koude/salades wier, deze komt nog het meest in de buurt. Kombu (Japans, gedroogd bruinwier) Die kan gekookt dus ook gewokt. Ik ga het proberen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar dus even serieus hè, hoe komt die steen daar dan.Landoctopus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar dus even serieus hè, hoe komt die steen daar dan.AliënsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik kan die user wel een beetje gelijk gevenquote:
Oh dus jij gelooft ook in Reptilians.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan die user wel een beetje gelijk geven
Nee die steen is gewoon met water meegesleeptquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dus jij gelooft ook in Reptilians.![]()
Had het over die ouwe knar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die steen is gewoon met water meegesleept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |