SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
moet je maar een hond nemen kan je niet vallenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga je lekker met die foto's, begin hier langzaam aan van de bank af te rollen
zo een foto moet je als man niet nemenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
moet je maar een hond nemen kan je niet vallen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
moet je maar een hond nemen kan je niet vallen![]()
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij maar zou Colli familie kunnen zijn van Lautje? Ze hebben allebei dezelfde het chagrijnig smoelwerk.quote:
heh wat? hoe dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:25 schreef Amputalent het volgende:
Ik begrijp er uit dat Peer speciaal heen en terug is gereden voor die ene stroomstoot die Gio kreeg
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:25 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
zo een foto moet je als man niet nemen![]()
![]()
ja, wat moet je daar verder over zeggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Urb het volgende:
Colinda slaat een bij weg en klapt een meiske achter haar op dr hoofd "Oh sorry, ik had je niet gezien"
Ach laat ook maar..
Helaas wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Joke43 het volgende:
Hoorde de naam Tonneke. Is dat de Tonneke die hier ook komt?
is echt een sport hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:27 schreef Ebinas het volgende:
Ik vraag me toch echt af wat die mensen bezielt![]()
[ afbeelding ]
het enige wat die foto kijkbaar maakt is de sigaarquote:
Volgens mij gaat deze groep gewoon weg straks. De meeste hadden niet eens een tas bij zich volgens mij met kleding. Dat risico zou ik ook niet nemen, zou er eerst een inkt klem aanhangen tegen diefstalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Rhosyn het volgende:
Dat feest straks..is dat ook voor de runners? Mogen die zich eerst douchen en omkleden?
( ik zag er net een paar die zaten van onder tot boven onder de modder en zand )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |