Hoezo zijn dat er teveel? Wat doen ze jou aan dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:33 schreef Bozepiemel het volgende:
Walgelijk inderdaad, er zijn al 800.000 moslims in Nederland. Dat zijn er teveel, dan moeten we ze niet steunen in hun cultuur.
ze verpestuh me straatbeeld met die doeke van ze en die lilleke gebouwen !!1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat er teveel? Wat doen ze jou aan dan?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze verpestuh me straatbeeld met die doeke van ze en die lilleke gebouwen !!1
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:33 schreef Bozepiemel het volgende:
Walgelijk inderdaad, er zijn al 800.000 moslims in Nederland. Dat zijn er teveel, dan moeten we ze niet steunen in hun cultuur.
Nederland loopt vol met lelijke afstotelijke mensen, ongeacht afkomst, kleur, geloof, whatever... die 'me straatbeeld verpestuh'.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze verpestuh me straatbeeld met die doeke van ze en die lilleke gebouwen !!1
Alle moslimburen die ik in mijn buurt had wonen, waren super aardig, lief en beleefd altijd, op 1 gozer na die 1 keer mij in me gezicht spuugde in het zwembad, en die kreeg meteen een klap op zijn bek, en daarna deed hij ook altijd normaal...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:47 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb trouwens liever 10 marokkanen dan 1 henk of ingrid die zich hier druk over maakt.
Surinamers zijn ook superlief altijd. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe je als Surinamer kunt ontsporen, als je weet hoe Surinaamse moeders zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Marokkaanse buren waren bijzonder irritant.
Turkse en Surinaamse waren wel fijn.
Het gebrek aan een betrokken vader, vrees ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Surinamers zijn ook superlief altijd. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe je als Surinamer kunt ontsporen, als je weet hoe Surinaamse moeders zijn
Het politiek systeem is totaal niet relevant. Geen idee hoe je daarbij komt, aangezien dat vrijwel in zijn geheel los staat van de ideologie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt het haalt ook de VS aan waar niet alleen een ander politiek klimaat heerst maar ook een ander politiek systeem.
Kom met een Nederlands onderzoek en ik wil de discussie best aangaan
800.00en1, ik heb mij vanmiddag wederom bekeerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:33 schreef Bozepiemel het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het gebrek aan een betrokken vader, vrees ik
Mekka bedoel jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef oksel12 het volgende:
het zou het beste zijn als alle moslims in nl een ritje ankara krijgen
Drop ze dan in de noordzeequote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:25 schreef oksel12 het volgende:
[..]
nee, ankara is dichter bij dus minder kosten
Ik weet niet of dit eenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef oksel12 het volgende:
[..]
nog beter, hoe minder moslims op de wereld hoe beter
Ik begrijp dit soort reacties niet. Als je een beetje verstand van zaken heb dan weet je dat de Islam een gevaar voor iedereen is die de Islam niet omarmt.quote:
Voor zwakzinnige debielen als jij ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:55 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Ik begrijp dit soort reacties niet. Als je een beetje verstand van zaken heb dan weet je dat de Islam een gevaar voor iedereen is die de Islam niet omarmt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |