quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste 3 jaar behoudt van uitkering ofzo, er is vast iets te verzinnen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:43 schreef FrankUnderwood het volgende:
Aldus een 12-jarige Peter die is gepest door Rachid
Jew mad bro?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef Twiitch het volgende:
Walgelijke uiting van geloof. Ze hadden net zo goed ter plekke een schaap kunnen kelen of een jood onthoofden
Liever dat ze daar een paar jaartjes geld zuigen dan hier hun hele leven langquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
Mensen geld geven om op te flikkeren naar hun land van herkomst
Ben je nou dom, een matige troll of wil je gewoon je kuttopic in leven houden?
Liever links dan rechts.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat is mogelijk door de kusjekroelpolitiek die links jarenlang heeft laten overheersen
Ik zal m'n sarcasme er voortaan nog iets dikker bovenop leggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jew mad bro?![]()
Terwijl jij je helemaal opblaast met gehersenspoelde nijd en haat tegenover een feest dat al duizenden jaren bestaat, ga ik mijn tijd aan iets nuttigs besteden.
Retrograde abortus voor jou! Immers de genenpool op deze aardkloot moet toch wel voldoen aan minimale kwaliteits-eisen.
Echt hè.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie het in de tracker staan, ik denk nog, zo zo, een positief topic over/voor/richting moslims, om ze gewoon een fijn feest te wensen na een moeilijke maand....
..... maar idd, ik had beter moeten weten...Een FOK! autist stoort zich weer aan 'de islamisering'... (!)
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Liever links dan rechts.
http://www.dailymail.co.u(...)d-people-racist.html
Rechtse stakkertjes denken zich altijd superieur te voelen, terwijl hun hele leven alleen draait om angst.
Wat een kut-user ben jij toch ook
Mijn fout!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zal m'n sarcasme er voortaan nog iets dikker bovenop leggen.
Debiel.
Yi-Long is er ergens een mooi links land in Azië waar ik heen kan? Ik ben de verwestersing beu.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.
Je zou er bijna aan wennen, die hersenloosheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie het in de tracker staan, ik denk nog, zo zo, een positief topic over/voor/richting moslims, om ze gewoon een fijn feest te wensen na een moeilijke maand....
..... maar idd, ik had beter moeten weten...Een FOK! autist stoort zich weer aan 'de islamisering'... (!)
Aaaah een buitenlands onderzoek in landen waar een totaal ander politiek klimaat heerst dan in Nederland, representatiefquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Liever links dan rechts.
http://www.dailymail.co.u(...)d-people-racist.html
Rechtse stakkertjes denken zich altijd superieur te voelen, terwijl hun hele leven alleen draait om angst.
Wat een kut-user ben jij toch ook
Dit dusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Oooooh.... wacht. Ja je hebt gelijk in het VK bestaat er geen conservatief en progressief gedachtegoed.... right!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aaaah een buitenlands onderzoek in landen waar een totaal ander politiek klimaat heerst dan in Nederland, representatief
Ieder land heeft zo zijn nationalistische idioten, al is het in NL wel heel erg geworden de laatste jaren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yi-Long is er ergens een mooi links land in Azië waar ik heen kan? Ik ben de verwestersing beu.
/Life.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:46 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jew mad bro?![]()
Terwijl jij je helemaal opblaast met gehersenspoelde nijd en haat tegenover een feest dat al duizenden jaren bestaat, ga ik mijn tijd aan iets nuttigs besteden.
Retrograde abortus voor jou! Immers de genenpool op deze aardkloot moet toch wel voldoen aan minimale kwaliteits-eisen.
Lees jij uberhaupt wel voordat je gaat roeptoeteren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Oooooh.... wacht. Ja je hebt gelijk in het VK bestaat er geen conservatief en progressief gedachtegoed.... right!
Idioot.
Integendeel. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, dat zoveel mensen niet eens de minste moeite willen doen om zich iets meer in een ander standpunt of situatie in te leven, en dat rationeel te denken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou er bijna aan wennen, die hersenloosheid.
Hmm dat klinkt wel mooi dat je daar gewoon welkom bent. Ik zou ook liever weg willen hier het is hier kut. Maar jij blijft toch gewoon in Nederland wonen? Ik ben gewoon een kaas en voel me kut als ik naar andere landen ga vooral Azië omdat ik weet hoe kut andere kazen zijn met hun snoepreisjes etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ieder land heeft zo zijn nationalistische idioten, al is het in NL wel heel erg geworden de laatste jaren.
Ik heb geen idee wat een fijn aziatisch land is waar men respectvol openstaat tegen andere mensen. Ik zelf vind HK erg fijn, maar goed, dat kan voor een neger weer een hele andere ervaring zijn. Daarnaast kom ik daar binnen als een kaas met een chinese vriendin en en vrienden daar enzo, dus ze zien mij anders dan die blanke gasten die alleen maar in HK Island zitten en daar de rijke expat uithangen en lokale bimbo's neuken.
Kan jij ook inhoudelijk reageren, of wijk je altijd af als je totaal niet weet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt wel voordat je gaat roeptoeteren?
Je komt met bullshit onderzoeken en met bullshit reacties, hoe verwacht je dat ik daar inhoudelijk op kan reageren?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Kan jij ook inhoudelijk reageren, of wijk je altijd af als je totaal niet weet waar je het over hebt?
Ach, hij komt tenminste met onderzoeken. Hij kon net zo goed zomaar onzin verkondigen, zoals jij doetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je komt met bullshit onderzoeken en met bullshit reacties, hoe verwacht je dat ik daar inhoudelijk op kan reageren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |