Was jij de Hitlergroetbrenger of de oorlogsmonumentbeklimmer ?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was net bij het gaza protest in Rotterdam. Echt tof
Rare naam af en toequote:Op zondag 27 juli 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Thanks bruh ( ik wil je naam niet typen beetje raar om daar dankjewel tegen te zegen)
Hele tijd reacties proberen uit te lokken, lukt niet hequote:Op zondag 27 juli 2014 19:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Was jij de Hitlergroetbrenger of de oorlogsmonumentbeklimmer ?
19 jaar en gisteren zeggen dat je te oud bent geworden?quote:
wat moet de rest dan zeggen..quote:Op zondag 27 juli 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog zo jong en je voelt je al oud(er worden)...
De vragen over de tijdsbepaling van Ramadan (zowel het einde als mbt nachtloze regios) kwamen voort uit oprechte interesse - en ik vond het jammer om te zien dat de reactie neerkwam op "je moet er niet over nadenken".quote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hele tijd reacties proberen uit te lokken, lukt niet he
Viel ontzettend meequote:Op zondag 27 juli 2014 19:45 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
De vragen over de tijdsbepaling van Ramadan (zowel het einde als mbt nachtloze regios) kwamen voort uit oprechte interesse - en ik vond het jammer om te zien dat de reactie neerkwam op "je moet er niet over nadenken".
De vraag die je citeert is m.i. logisch, aangezien dat protest nogal uit de hand liep en het negatieve beeld van moslims weer eens bevestigd heeft. Zeggen dat je het tof vond is dus nogal raar.
Onzin ditquote:Op zondag 27 juli 2014 19:45 schreef Aanstootgevend het volgende:
De vraag die je citeert is m.i. logisch, aangezien dat protest nogal uit de hand liep en het negatieve beeld van moslims weer eens bevestigd heeft. Zeggen dat je het tof vond is dus nogal raar.
Jij vindt moslims die een oorlogsmonument letterlijk onderschijten "best meevallen" ? Bij een "vredesdemonstratie" nog wel ?quote:
Je bent zelf erg full of shit.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jij vindt moslims die een oorlogsmonument letterlijk onderschijten "best meevallen" ?
Ik vond persoonlijk het opruimen van jullie moslimstront uit eerbied voor oorlogsslachtoffers redelijk kut om te doen.
Laat ik er maar van uitgaan dat je het werkelijk niet hebt meegekregen dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent zelf erg full of shit.
Huh... srs?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jij vindt moslims die een oorlogsmonument letterlijk onderschijten "best meevallen" ? Bij een "vredesdemonstratie" nog wel ?
Ik vond persoonlijk het opruimen van jullie moslimstront uit eerbied voor oorlogsslachtoffers redelijk kut om te doen.
Tijdens de demonstratie van vandaag vonden een paar gemaskerde jochies het een leuk idee om een oorlogsmonument te beklimmen en dat onder te schijten.quote:
Heb je beelden?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Tijdens de demonstratie van vandaag vonden een paar gemaskerde jochies het een leuk idee om een oorlogsmonument te beklimmen en dat onder te schijten.
In alle eerlijkheid moet ik er wel bijzeggen dat meerdere aanwezige (oudere) moslims achteraf hielpen met het opruimen
NOS met hun framing altijd eindigen ze het artikel met iets wat niet eens slaat op rotterdamquote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
''Isis vlaggen'' UGH HET ZIJN GEEN ISIS VLAGGEN.
http://m.nos.nl/artikel/6(...)a-protest-r-dam.html
En daarom ga je van 1 incident gelijk het hele protest als 'uit de hand gelopen' en 'negatieve beeld van moslims bevestigd' bestempelen?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Tijdens de demonstratie van vandaag vonden een paar gemaskerde jochies het een leuk idee om een oorlogsmonument te beklimmen en dat onder te schijten.
In alle eerlijkheid moet ik er wel bijzeggen dat meerdere aanwezige (oudere) moslims achteraf hielpen met het opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |