Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hahaha wtf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:41 schreef Crip het volgende: Vorige ramadan keek ik dit continu. Ik kreeg hier zo'n honger van altijd hhhh
655 afleveringen. Pfff. Ga ik echt niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:45 schreef Crip het volgende:
Dit is DE BESTE ANIME OOIT. OOOOOIT.
De opening <3333333333333
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:46 schreef Crip het volgende:
Ik ken die eerste openingsong van OP gewoon helemaal uit volle borst meezingen.
Weetje hoe verslaafd je gaat raken. Ik keek 20 afleveringen op een dag vaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
655 afleveringen. Pfff. Ga ik echt niet aan beginnen.
Ja daarom juist. Ik ben niet iemand die maar 2/3 afleveringen per dag kan kijken. Daarom neem ik mezelf nu in bescherming.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje hoe verslaafd je gaat raken. Ik keek 20 afleveringen op een dag vaak.
Hhhhhhh, dan is het niet slim. Toen ik One piece begon was ik contact kwijt met de normale wereld. Mensen smste, appte mij etc ik reageerde nooit. Ik keek altijd OP dag en nacht als ik ging eten als ik ging koken als ik in bad ging. Was echt erg.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Ik ben niet iemand die maar 2/3 afleveringen per dag kan kijken. Daarom neem ik mezelf nu in bescherming.
Ff kijken. Of Cowboy Bepop.quote:
Dat had ik serieus bij Himym. Heb gewoon 5 seizoenen achterelkaar gekeken. Met echt weinig pauze.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh, dan is het niet slim. Toen ik One piece begon was ik contact kwijt met de normale wereld. Mensen smste, appte mij etc ik reageerde nooit. Ik keek altijd OP dag en nacht als ik ging eten als ik ging koken als ik in bad ging. Was echt erg.
Is het echt zo goed? Gaat over een bokser zie ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee serieus ga season 1 van hajime no ippo kijken
Hmmm. Ik zal het op mijn shortlist zetten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:54 schreef Crip het volgende:
Mrstylo, hajime no ippo ga jij vet vinden als je into die oldscool achtige animes bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |