En dan de retoriek gebruiken dat wanneer iemand dat kansloos vindt hij dus wel beta moet zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:39 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die constant bevestiging zoeken door zichzelf te vergelijken met lui die lager op een bepaalde ladder staan dan hunzelfZoiets als zeggen dat je goed kunt hardlopen omdat je sneller bent dan een kind van vier.
Pure onzekerheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:39 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die constant bevestiging zoeken door zichzelf te vergelijken met lui die lager op een bepaalde ladder staan dan hunzelfZoiets als zeggen dat je goed kunt hardlopen omdat je sneller bent dan een kind van vier.
Jezelf alfa noemenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:17 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben alpha en vind bèta's grappig en soms triest, zit ook vol zelfvertrouwen.
Wat nu? Vindt iemand van het internet mij een kneus of beta terwijl die mij nog nooit heeft gesproken of misschien 1 post van mij heeft gezien? Heeft dat niet iets kneuzigs dat veroordelen van minderen en zegt dat niet meer over jezelf?
Hoe kan jij dan van anderen hier zeggen dat ze bèta zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:17 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben alpha en vind bèta's grappig en soms triest, zit ook vol zelfvertrouwen.
Wat nu? Vindt iemand van het internet mij een kneus of beta terwijl die mij nog nooit heeft gesproken of misschien 1 post van mij heeft gezien? Heeft dat niet iets kneuzigs dat veroordelen van minderen en zegt dat niet meer over jezelf?
Niet kunnen winnen van een kind van vierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:39 schreef Nikmans het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen met hun "alpha, beta"allemaal kneusjes.
Zou ook gewoon zelfkennis kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef niels0 het volgende:
Een ander afzeiken om er zelf beter uit te springen duidt mijns inziens op een minderwaardigheidscomplex.
Ahhhhh hetzelfde punt met seks als met geld als met gedrag, typisch FOK! en onrealistisch dat als je over iets praat je zowiezo liegt en je een stinkende zolderkamerautist bent die maagd is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezelf alfa noemen![]()
Alfastatus is net als geld, daar lul je niet over dat heb je gewoon![]()
Goed punt. Denk dat ik mij aan hetzelfde schuldig maak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoe kan jij dan van anderen hier zeggen dat ze bèta zijn?
Of zoals mij een halfgod.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt beter de alfa en omega zijn.
Dat kan iemand vanachter zijn computer uiteraard niet ruiken nee. Maar ervaring leert dat mensen die zich met dat hele alfa-beta pikorde gezeur bezig houden doorgaan vooral irritant zijn en niets aan je dag toevoegen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh hetzelfde punt met seks als met geld als met gedrag, typisch FOK! en onrealistisch dat als je over iets praat je zowiezo liegt en je een stinkende zolderkamerautist bent die maagd is.
Maar goed daar weer jij alles van natuurlijk.
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik spuug vrouwen in de bek en sla met mijn lul op tafel als ik m'n zin niet krijg. Op zondag ga ik naar de kerk om er voor het zingen weer uit te kunnen. Ik ben zo alfa dat bronstige gorilla's nog onderdanig voor mij bukken zodat ik ze kan verwerken tot huilende hoopjes treurnis met mijn monstertampeloeris. Ballen op tafel, stift.
Dat soort woorden gebruikt een alfa man niet. Alfa vocabulaire:quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik spuug vrouwen in de bek en sla met mijn lul op tafel als ik m'n zin niet krijg. Op zondag ga ik naar de kerk om er voor het zingen weer uit te kunnen. Ik ben zo alfa dat bronstige gorilla's nog onderdanig voor mij bukken zodat ik ze kan verwerken tot huilende hoopjes treurnis met mijn monstertampeloeris. Ballen op tafel, stift.
Bitches diggen geletterde mannen. Niet yoloswag broekies.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat soort woorden gebruikt een alfa man niet. Alfa vocabulaire:
Bier
Neuken
Geef hier
Opzouten flikker
Fristi graag
Met half werk nemen we geen genoegen.quote:
Bitches diggen Alpha's idioot.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:30 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Bitches diggen geletterde mannen. Niet yoloswag broekies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |