quote:linkje: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=BOOK&PrdID=1001004001820785&Referrer=ADVNLBOL84710100295
Ineens besef je dan hoe eenvoudig het is om aan EEN MILJARD te komen...Mijn naam is Fons Schirris en ik ben creatief ondernemer. Ik verdien de kost met ongewone oplossingen voor alledaagse problemen. Tientallen octrooien, beschermde modellen Meer...
misschien moet ik het toch maar eens anders proberen met geld verdienen, ik denk dat je met creatief denken een heel eind komt.
hoe denken jullie hierover?
is dit een fatamorgana of kan je door creatief zijn écht veel geld verdienen?
quote:ik had ook een keer een documentaire gezien van een een of andere meesteroplichter die alleen grote rijke bedrijven (dus geen zielige mensen) oplichtte. ik weet niet maar op de een of andere manier kon ik toch nog wel symphatie voor hem opbrengen
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:25 schreef Phuturistixxx het volgende:
Zijn creatief zijn bestaat uit het ontdekken dat als je maar een goed genoeg verhaal neerzet, mensen in je geloven en je geld geven. Hij gaat dus uit van de domheid van de gemiddelde mens, erg slim....
quote:En als je maar genoeg boeken verkoopt wordt je vanzelf een milionair.
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:34 schreef flaxe het volgende:
Ja bestel het boek maar.
Dan zie je dat er op de 1e pagina iets staat, en de rest van de pagina's leeg zijn.
Het boek is nog niet uitgegevens omdat ze eerst veel mensen willen hebben die het boek bestellen.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:42 schreef julekes het volgende:
Tis net het bekende verhaal van die Amerikaan, die een advertentie in een krant plaatste met daarin: als je wilt weten hoe ik miljonair ben geworden, dan moet je 10 dollar sturen naar het volgende adres.
Hebben toen duizenden mensen gedaan, en ze kregen allemaal een brief terug met daarin als uitleg: plaats een advertentie in een krant enz.
quote:[Barend & Van Dorp] Gat in betalingssystemen
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:23 schreef firstwollie het volgende:[.Mijn naam is Fons Schirris en ik ben creatief ondernemer. Ik verdien de kost met ongewone oplossingen voor alledaagse problemen. Tientallen octrooien, beschermde modellen .]
Nope, zijn naam is Fons en hij is penningmeester van een afdeling van LeefbaarCrimineelNederland.
Aangezien de discussie in [Barend & Van Dorp] Gat in betalingssystemen al wat verder gevorderd is, en de topictitel van dit topic wel erg algemeen is gooi ik deze dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |