abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 17:23:51 #1
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6413828
quote:
Ineens besef je dan hoe eenvoudig het is om aan EEN MILJARD te komen...

Mijn naam is Fons Schirris en ik ben creatief ondernemer. Ik verdien de kost met ongewone oplossingen voor alledaagse problemen. Tientallen octrooien, beschermde modellen Meer...

linkje: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=BOOK&PrdID=1001004001820785&Referrer=ADVNLBOL84710100295

misschien moet ik het toch maar eens anders proberen met geld verdienen, ik denk dat je met creatief denken een heel eind komt.

hoe denken jullie hierover?

is dit een fatamorgana of kan je door creatief zijn écht veel geld verdienen?

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_6413854
Zijn creatief zijn bestaat uit het ontdekken dat als je maar een goed genoeg verhaal neerzet, mensen in je geloven en je geld geven. Hij gaat dus uit van de domheid van de gemiddelde mens, erg slim....
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 17:27:21 #3
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6413882
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:25 schreef Phuturistixxx het volgende:
Zijn creatief zijn bestaat uit het ontdekken dat als je maar een goed genoeg verhaal neerzet, mensen in je geloven en je geld geven. Hij gaat dus uit van de domheid van de gemiddelde mens, erg slim....
ik had ook een keer een documentaire gezien van een een of andere meesteroplichter die alleen grote rijke bedrijven (dus geen zielige mensen) oplichtte. ik weet niet maar op de een of andere manier kon ik toch nog wel symphatie voor hem opbrengen
Anal intruder!
pi_6414001
Ja bestel het boek maar.
Dan zie je dat er op de 1e pagina iets staat, en de rest van de pagina's leeg zijn.
Het boek is nog niet uitgegevens omdat ze eerst veel mensen willen hebben die het boek bestellen.
pi_6414080
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:34 schreef flaxe het volgende:
Ja bestel het boek maar.
Dan zie je dat er op de 1e pagina iets staat, en de rest van de pagina's leeg zijn.
Het boek is nog niet uitgegevens omdat ze eerst veel mensen willen hebben die het boek bestellen.
En als je maar genoeg boeken verkoopt wordt je vanzelf een milionair.
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_6414146
Tis net het bekende verhaal van die Amerikaan, die een advertentie in een krant plaatste met daarin: als je wilt weten hoe ik miljonair ben geworden, dan moet je 10 dollar sturen naar het volgende adres.
Hebben toen duizenden mensen gedaan, en ze kregen allemaal een brief terug met daarin als uitleg: plaats een advertentie in een krant enz.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 17:46:56 #7
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6414233
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:42 schreef julekes het volgende:
Tis net het bekende verhaal van die Amerikaan, die een advertentie in een krant plaatste met daarin: als je wilt weten hoe ik miljonair ben geworden, dan moet je 10 dollar sturen naar het volgende adres.
Hebben toen duizenden mensen gedaan, en ze kregen allemaal een brief terug met daarin als uitleg: plaats een advertentie in een krant enz.

Anal intruder!
pi_6416577
Denk dat het boek er zo uitziet:

1ste bladzijde

"Zo ben ik rijk geworden".

En de overige 200 blanco

pi_6422226
Ik heb ooit eens zo'n boek gelezen over hoe je miljoenair moet worden, inclusief berekeningen en dergelijke.
Het was heel flauw: gewoon zuinig leven en straf doorsparen, rente trekken etc
  † In Memoriam † woensdag 23 oktober 2002 @ 01:39:12 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_6423880
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:23 schreef firstwollie het volgende:

[.Mijn naam is Fons Schirris en ik ben creatief ondernemer. Ik verdien de kost met ongewone oplossingen voor alledaagse problemen. Tientallen octrooien, beschermde modellen .]

[Barend & Van Dorp] Gat in betalingssystemen

Nope, zijn naam is Fons en hij is penningmeester van een afdeling van LeefbaarCrimineelNederland.

pi_6428031
Dubbel topic.

Aangezien de discussie in [Barend & Van Dorp] Gat in betalingssystemen al wat verder gevorderd is, en de topictitel van dit topic wel erg algemeen is gooi ik deze dicht.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')