Piemels.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn dan piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraan
Maar dat hoeft ook niet hier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welnee het voegt echt helemaal niks toe
Dat klopt. Dat is mijn fout sorry. Ik zie dat dan zo voor me dat je samen op de bank dezelfde mening deelt. Dat is een invulling en nu ik erover nadenk een onterechte.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is vreemd, als ik het niet eens ben met Babu dan zeg ik dat hier.
En als ik het niet eens ben met BaBu dan zeg ik dat direct.
Maar ik heb geen problemen met Babu, en gevolgen later voor Babu kwamen niet van mijn kant.
Bij Isax zijn piemels, neuken etc.het enige echte onderwerp van gesprek. Sorry maar ik haak dan af. Gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Piemels.
Maar het is ook wel meer, Bij vlagen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb stiekem iedereen al een DM gestuurd hoe stom jij bent, zo rol ik, dat weet je toch?
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bij Isax zijn piemels, neuken etc.het enige echte onderwerp van gesprek. Sorry maar ik haak dan af. Gewoon niet grappig.
Hallo toch!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Moots (mijn beste vriendinnetje) is zeker niet meer wakker?
Doe maar niet. Hij gelooft je.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik juichen omdat ik een DM had
gaat het hierover
Dat is HiDiHo zijn verdienstequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Party? Gooi er nog maar wat van die prachtige yt liedjes in, is wel lekker, of mag dat niet?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:11 schreef Baconbus het volgende:
Pas op, onzinlobbyisten gesignaleerd in de SC.
Huhquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is mijn fout sorry. Ik zie dat dan zo voor me dat je samen op de bank dezelfde mening deelt. Dat is een invulling en nu ik erover nadenk een onterechte.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
HuhNou heb ik het allemaal gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |