Oeh dat is een moeilijke....ik ben onafhankelijk, denk ik tochquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij je eigen leven in handen of hou je je leven graag in de afhankelijke?
Meestal storten er 3 achter elkaar neer dus je bent veilig (Oekraine, Taiwan en Mali)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ben je mal, mijn dochter vliegt met haar gezin Maandag as terug naar Nederland en gaat een dag erna weer naar Saoedie, nooit last van, maar nu wel, gewoon stom
Ook dat varieert. Ik houd wel van overtrokken maar de grens is dun.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op iemand als Isax?
Hoi, ik ben nieuw en dus kan niemand het met mij vinden!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef hugecooll het volgende:
Oké, wie kan het niet goed vinden met wie en welke kliekjes zijn er?
Even inventariseren
Waarom gaan dingen vaak per 3?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meestal storten er 3 achter elkaar neer dus je bent veilig (Oekraine, Taiwan en Mali)
Dan kan je het vooralsnog met iedereen vindenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw en dus kan niemand het met mij vinden!![]()
Ik haat iedereenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef hugecooll het volgende:
Oké, wie kan het niet goed vinden met wie en welke kliekjes zijn er?
Even inventariseren
Ja logischerwijs zou je dat denken en dat hou ik mezelf ook steeds voorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meestal storten er 3 achter elkaar neer dus je bent veilig (Oekraine, Taiwan en Mali)
Nee joh. Ik heb stiekem iedereen al een DM gestuurd hoe stom jij bent, zo rol ik, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw en dus kan niemand het met mij vinden!![]()
Ga daar dan ook eens naar handelen kanjer!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Oeh dat is een moeilijke....ik ben onafhankelijk, denk ik toch
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn dan piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat varieert. Ik houd wel van overtrokken maar de grens is dun.
Pakt stoel aan een schuift aan!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan kan je het vooralsnog met iedereen vinden
* hugecooll schuift een stoel aan voor Outpost76
wwwquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga daar dan ook eens naar handelen kanjer!
Jou leven, jou beslissing! Jou keuze!
Doen wat jij wil!!!
Weet ik niet. Je ziet het ook met bekende acteurs die dood gaan.Mijn moeder zegt dat altijd. Maar eigenlijk is het onzin.quote:
Gesprekken over piemels, kutten, billen, lippen enz. zijn af en toe ook nodig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraan
Jepquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn dan piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraan
Dat is vreemd, als ik het niet eens ben met Babu dan zeg ik dat hier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, dat is ook wel een beetje hoe een SC gaat. Dat zijn pieken en dalen. Geen idee wanneer de SC actief begon te worden maar we zitten nu toch al een paar maanden veel te praten met zijn allen. Logisch dat er dan ergernissen ontstaan en mensen het een beetje zat worden.
Maar we kunnen natuurlijk ook die gemene Babu de schuld geven. Wel zo makkelijk.![]()
Welnee het voegt echt helemaal niks toequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gesprekken over piemels, kutten, billen, lippen enz. zijn af en toe ook nodig.
Onzin is goed om je te ontspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |