14:00 ofzo en ja, geen idee of je alleen over zal blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zit ik straks hier alleen heel de nacht.Hoe laat was jij wakker vandaag?
En dat op vrijdagavond....veel op vakantie?quote:
Ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat op vrijdagavond....veel op vakantie?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef Parlay het volgende:
Ik heb niks spannends te melden eigenlijkJa, ik wilde gaan grillen op de bbq maar het regende dus grillplaat binnen aangezet daarna niks eigenlijk, daarvoor ook niet echt iets. Angels and Demons gekeken voor de ughste keer. Wel lekker afgekoeld hier iig
![]()
Ik was gisteren nog ff op je site. Zocht een fragmentje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat op vrijdagavond....veel op vakantie?
Ik geloof dat ik wat mis van gister, paar uurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog ff op je site. Zocht een fragmentje.
Jakkes, hoe gaat het met opa nu ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicik ga ff verhuizen naar de sc
Ik was er voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wat mis van gister, paar uur
Leg uitquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, wel een beetje een idee ik probeer alleen niet meer uit te leggen.
Bijslapen denk ik, het is hier redelijk uitgestorven in de straat qua lichten aan. O en veel op vakantie misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |