Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een afgezien van "overdreven", wat moet jouw neefje van 6 daarmee? Ziet hij niet eens..
Nee klopt. Maar die zijn er wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet met een volledig bedekt gezicht...
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat moet een nieuw kind daar dan mee als de lerares een niqaab draagt? Die zijn zo jong die weten toch niet beter?![]()
Zou goed helpen bij acceptatie. Dan zouden mensen in Nederland misschien allemaal elkaar accepteren als je meerdere soorten mensen op de voorgrond zet i.p.v een ideaal beeld creëren over hoe de mens zou moeten uit zien of zijn waardoor meer dan de helft buiten de boot valt.
Dan heb je nog steeds niet verteld waar de gezichtsuitdrukkingen belangrijk zijn, want je hebt het niet nodig om te ontvangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als lerares ben je continu aan het zenden en ontvangen. Dat is wat anders in het geval van kranten en boeken.
Ja? Maar goed, stel dat het zo is. Waarom alleen de vouwen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het ligt aan wat ze moet communiceren. Je hebt namelijk alleen gezichtsuitdrukkingen nodig als je over emotionele onderwerpen wil praten, want kranten en boeken communiceren ook goed.
2 mashallahs.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan voor het trouwen wel een mashaAllah zuster kiezen.
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen vrouwen? Wat is je vraag?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Maar goed, stel dat het zo is. Waarom alleen de vouwen?
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het punt wat hij en crip probeert te maken is volgens mij meer dat je leraren hebben die niet bedekt zijn en minder geschikt als andere leraren die dan wel bedekt zijn en dat bedekt zijn niets zegt over kwaliteiten.
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.
4 zusters in shaa Allah.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.
Precies. Het gaat om de +punten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Ik kijk af met wie ik eindig. Ik zoek niet een bepaalde type.
Kom op zeg...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten als je dat nooit in de praktijk hebt gezien.![]()
Of juist beter wanneer ze menselijke, ongewenste mimiek achterwege / onzichtbaar laat op sommige momenten. Lachen, woede, etc hoor je toch wel aan stem.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het klopt dat er genoeg slechte leraren zijn, en dat een meid onder zo'n sluier een goede lerares kan zijn. Neemt niet weg dat ik vind dat de sluier ervoor zorgt dat je inlevert op je communicatieve skills waardoor je ook geen goede lerares wordt.
Sowieso geen mocro.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mocro sletje om de hoek zal het niet zijn iig.
Aha. Zitten veel lieve meisjes tussen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het meisje waar je uit respect geen 2e x naar kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |